ik zal even in het kort mijn niet zo;n leuke MD verhaal vertellen
Ik had een MD op me venusheuvel, trots dat ik was! en iedereen maar met die ontstekingen, ik mankeerde niets, maar na 2 maanden bleef ie ineens pussen, om het in een speed tempo te vertellen 2 weken daarna kwam er vies bloederig zacht weefsel omheen, ik wilde dat ding verbannen want ik voelde hem constant maar het was een md en die gaat er niet zomaar uit.
ik ben 2x naar de piercer geweest maar het trok weg tot vorige week/2 weken geleden, ik ging plassen en hij deed heel erg pijn, mijn huid was er overheen komen zetten en om hem terug te duwen heb ik me tanden op elkaar moeten zetten, GVD wat deed dat zeer, toen ik me huid had teruggeduwd floepte dat bloederige weefsel weer tevoorschijn, hmmm denk ik en ik sta op....
en FLOEP, het korte pootje van mijn MD floept tussen het weefsel door eruit, ik redelijk hysterisch want de piercer was al dicht en ik had een gapend gat op me venusheuvel mt een halve md erin, ik ben gaan douchen en het lange stuk zat muurvast nog in mn huid, na wat draaien en kutten had ik hem in me handen... my god... daarna heb ik 3 dagen een bloedbad downunder gehad maar het is nu dicht en is aan het genezen, het litteken is zo groot als de disc, maar ik ben godzijdank van het kr*ng af.
als troost laat ik een trouwe normale piercing zetten volgende maand