Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pumpquote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.
Ik zou 't ook niet nemen, en de steentjes zijn ook niet mooi, inderdaad - maar vond het idee leuk. ;pquote:Op zondag 2 november 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pump.
Dat heb ik, maar dan met een ringetje. Als je alleen een bolletje wilt, neem dan een bioplast staafje met een gewoon metalen bolletje erop. Zoiets als dit dus:quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Hoe zit dat eigenlijk? En is het litteken groot als je hem weer weg wilt halen?
Jawel, dat is het wel.quote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het is nauwelijks een litteken, gewoon echt een stipje. Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen normale huid en dat stukje huid. En dan nog, een piercing zetten is toch sowieso geen dagje spa?
Gaaf die plaatjes! Vind dat echt stukken gaver dan (diamant) balletjes. Micro's jaaaquote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt het natuurlijk ook overdrijven!
Ik vond het minder pijn doen dan mijn gewone piercings. Heb 3 dermals laten zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef FB14 het volgende:
Ik het vorige topic sprak iemand over dermals. Toen ik mijn piercing liet zetten (in mijn arm) hadden ze die nog niet. Piercing is dan ook na een jaar helaas overleden.
Graga wil ik dermals op dezelfde plek laten zetten, maar ik vraag me af in hoeverre die snel uitgroeien? Of groeien ze juist helemaal niet uit itt normale piercings (met een staafje). Plek is net onder mijn triceps dus vraag me ook af of mijn spiermassa hier problemen mee geeft.
En de laatste vraag: doet een dermal niet veel meer pijn dan een gewone piercing? Hoe zit het eigenlijk met de genezingstijd? Lijkt mij een stuk sneller?
Hoe was de pijn ervaring?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaaaaa ik heb m'n septumpiercing laten doen. Zit nu omhoog geklapt en het ringetje is geheel uit z'n vorm getrokken om dat mogelijk te maken, dus een foto gaat niet lukken. Misschien over eenw eek of 6/7, als ik m'n sieraad kan wisselen.
Wat een traanogen veroorzaakt dat trouwens! En er zat overal bloed.
De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooienquote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe was de pijn ervaring?
Wel cool tho.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |