abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63145630
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.

Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
  woensdag 12 november 2008 @ 00:01:48 #77
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_63146585
Je hebt er in principe jaren plezier van, zeker als hij goed gezet is,
dus ik zou niet kijken op een tientje meer of minder.
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 12 november 2008 @ 11:08:24 #78
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_63153290
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.

Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
Toen ik mijn piercing liet zetten heb ik alleen gekeken naar de kwaliteit van de piercer. Qua prijs scheelt het meestal toch geen tientallen euro's. Als je een goede piercer hebt, heb je lang plezier van je piercing zonder complicaties. Als je bij zo'n beunhaas gaat heb je kans op onstekingen of een verkeerd gezette piercing waardoor deze weer opnieuw gezet moet worden. Is die 10 euro niet waard. Mijn piercer is niet de goedkoopste maar daar staat tegenover dat de nazorg wel weer erg goed is.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  woensdag 12 november 2008 @ 11:48:12 #79
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63154415
50 euro voor een tragus is wel veel hoor.. Ik zie dat je bij Dare 2 Wear maar 35 betaalt voor een tragus (en ja, dat is een goede shop). Maar ja, in de buurt van Ahrnem is het niet...
Levenswerk: Berlijn Blog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 november 2008 @ 19:28:11 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63167496
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:

De meeste prijzen zitten nou eenmaal rond de 45/50 euro.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63168766
Wat moet ik nooou... ik wil doorstretchen naar een 0g/8mm, maar ben zo bang dat als het ooit weer kleiner moet dit niet haalbaar meer is.

En ben op het moment heel klein beetje verkouden, nou zit er elke keer zooi op m'n septumpiercing .

Noortje., als dat tientje uitmaakt, wacht je een maandje zodat dat tientje niet meer uitmaakt. Of 2 maanden/3 maanden/what ever. Wat je aan je lichaam laat doen hoeft niet op bespaard te worden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63174062
Als je het netjes blijft doen moet ie ooit nog wel terug krimpen toch?
Wil eventueel wel foto's neerdumpen van alle mooie plugjes om je over te halen
pi_63176084
kheb snakebites.. maar wil graag een septum
For a pessimist, I'm pretty optimistic.
pi_63184091
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Empathologica het volgende:
Als je het netjes blijft doen moet ie ooit nog wel terug krimpen toch?
Wil eventueel wel foto's neerdumpen van alle mooie plugjes om je over te halen
Ik denk ook wel dat ik het ga doen hoor .. heb m'n wishlist op BAF al volstaan met mooie 0g dingetjes!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63191025
Morgen naar de piercingshop. Een vriendin van me wil een neuspiercing en ik een micro dermal. Mijn eerste In de pols. Groeit zo een ding nou ook makkelijk uit of niet? En maakt het echt verschil of je een dunne pols hebt? Ziet er wel ranzig uit zeg (net filmpje gezien)
pi_63198589
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef Leinonlein het volgende:
50 euro voor een tragus is wel veel hoor.. Ik zie dat je bij Dare 2 Wear maar 35 betaalt voor een tragus (en ja, dat is een goede shop). Maar ja, in de buurt van Ahrnem is het niet...
Dat bedoel ik dus. Ik hoor van best veel mensen dat hun tragus 35 euro kostte. En dan kost het misschien niet veel meer op lange termijn, maar wel op korte en daar gaat het op het moment om.
pi_63199090

En, wat vinden jullie ?
(het gaat om de lippiercing:P)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 november 2008 @ 19:49:30 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63199244
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen naar de piercingshop. Een vriendin van me wil een neuspiercing en ik een micro dermal. Mijn eerste In de pols. Groeit zo een ding nou ook makkelijk uit of niet? En maakt het echt verschil of je een dunne pols hebt? Ziet er wel ranzig uit zeg (net filmpje gezien)
De kans op uitgroei is aanzienlijk kleiner, al blijft de kans er nog steeds. (Zelf heb ik gelezen dat de kans 2% is, maargoed. Of dat de werkelijkheid is weet ik niet)
En een dunne pols is niet zon probleem; mijn pols is ook vrij dun en ik heb er 3 dermals zitten.

En het ziet er veel ranziger uit dan het eigs is.

Veel plezier morgen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63199562
Ik druk dus mijn tong tegen mijn gehemelte en nou zit dat balletje van mijn tongpiercing gewoon in mijn tong. Flinke krater dus en die blijft. En als ik de hele dag probeer mijn tong naar beneden te houden doe ik het 's nachts...

Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Ik doe er nu af en toe zo'n megatongpil op om het een beetje weer recht te laten trekken maar daardoor word het natuurlijk weer anders waardoor het weer zeer kan doen, enzovoort...
  donderdag 13 november 2008 @ 21:58:23 #90
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63203886
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Twinky het volgende:
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Ook overdag een groter balletje dragen en een langer staafje wellicht? Probeer hem eens een tijdje uit te houden, misschien werkt dat. Wel even opletten dat hij niet dicht groeit .
pi_63203911
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht. Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe! Maar nu weet ik niet waar ik heen moet Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht Ik vind dat zo'n dubieuze tent.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 november 2008 @ 22:03:14 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63204107
Oeh. Wat wil je laten zetten?
pi_63205219
Microdermal.
pi_63206407
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:26:27 #95
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63209237
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cone het volgende:
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
Wel als je er veel mee zit te spelen en het staafje constant tegen je tanden laat tikken. Als je een kort staafje neemt kun je er minder mee spelen en zal de schade beperkt blijven. Hangt er dus een beetje vanaf hoe je ermee omgaat, bij goed gebruik valt het erg mee .
pi_63209906
Ik heb mijn tongpiercing nu anderhalfjaar en ik heb totaal geen tandproblemen
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:10:27 #97
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_63212508
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht. Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe! Maar nu weet ik niet waar ik heen moet Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht Ik vind dat zo'n dubieuze tent.

heee ik heb precies hetzelfde probleem! sandra zit in een psychiatrische kliniek na een slechte drugstrip en de zaak is gesloten..en nu dan??? vroeger ging ik altijd naar yangtze, nooit problemen mee gehad,maar ik betwijfel of die dermals plaatsen
pi_63220972
Ja ze heeft een psychose he? Hoorde ik idd van een goede vriend van me tijd terug. Sandra heeft al mijn piercings (2) gedaan en ik wilde niks anders meer.En nu zit ik te zoeken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:28:16 #99
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_63222572
als je een goede vindt laat het me weten! ik denk nl ook al weer over n 2e dermal
pi_63225456
Bedankt voor jullie reacties
Heb op het moment nog een beugel dus het is denk ik ook niet verstandig om hem nu te zetten. Ik zal dit topic nog wel ff in de gaten houden !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')