Is het uitgegroeid dan? Ik heb het ook voor de zoveelste keer laten zetten vorig jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik twijfel nog steeds of dat ik een navelpiercing voor de 3e keer moet proberen
Bij iedereen??quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil een surface in m'n onderbuik, maar het is zo zonde dat ze na 6 maanden uitgroeien.
[ afbeelding ]
Ja, daar zat ik ook aan te denken .. - groeien die niet zo snel uit, dan?quote:Op zondag 2 november 2008 15:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Surface piercings zijn erg lastige dingen.
@Iset; waarom geen microdermals? Zelfde effect en de kans dat ze slagen is iets groter.
Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt het natuurlijk ook overdrijven!
Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pumpquote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.
Ik zou 't ook niet nemen, en de steentjes zijn ook niet mooi, inderdaad - maar vond het idee leuk. ;pquote:Op zondag 2 november 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pump.
Dat heb ik, maar dan met een ringetje. Als je alleen een bolletje wilt, neem dan een bioplast staafje met een gewoon metalen bolletje erop. Zoiets als dit dus:quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Hoe zit dat eigenlijk? En is het litteken groot als je hem weer weg wilt halen?
Jawel, dat is het wel.quote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het is nauwelijks een litteken, gewoon echt een stipje. Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen normale huid en dat stukje huid. En dan nog, een piercing zetten is toch sowieso geen dagje spa?
Gaaf die plaatjes! Vind dat echt stukken gaver dan (diamant) balletjes. Micro's jaaaquote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt het natuurlijk ook overdrijven!
Ik vond het minder pijn doen dan mijn gewone piercings. Heb 3 dermals laten zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef FB14 het volgende:
Ik het vorige topic sprak iemand over dermals. Toen ik mijn piercing liet zetten (in mijn arm) hadden ze die nog niet. Piercing is dan ook na een jaar helaas overleden.
Graga wil ik dermals op dezelfde plek laten zetten, maar ik vraag me af in hoeverre die snel uitgroeien? Of groeien ze juist helemaal niet uit itt normale piercings (met een staafje). Plek is net onder mijn triceps dus vraag me ook af of mijn spiermassa hier problemen mee geeft.
En de laatste vraag: doet een dermal niet veel meer pijn dan een gewone piercing? Hoe zit het eigenlijk met de genezingstijd? Lijkt mij een stuk sneller?
Hoe was de pijn ervaring?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaaaaa ik heb m'n septumpiercing laten doen. Zit nu omhoog geklapt en het ringetje is geheel uit z'n vorm getrokken om dat mogelijk te maken, dus een foto gaat niet lukken. Misschien over eenw eek of 6/7, als ik m'n sieraad kan wisselen.
Wat een traanogen veroorzaakt dat trouwens! En er zat overal bloed.
De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooienquote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe was de pijn ervaring?
Wel cool tho.!!
Die klem is meestal het kutst.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooien.
Maar het kwam absoluut niet in de buurt van sommige van de horror verhalen die je op internet wel eens leest!
Mijn moeder voor: "Bluuuh koeienbel stier *zeur zeur zeur*"quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
hoowh, ik wil ook nog een septumpiercing, helaas is dat de enigste piercing die mijn moeder écht keilelijk vind xD
Ik zou het idd ook weken, een minuutje of 5. De piercing een beetje bewegen zodat het zout ook 'in' de wond komt. Mijn piercer adviseerde me altijd om badedas te gebruiken. Zo'n grote groene fles is dat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:56 schreef saaw het volgende:
Gewoon zo doorgaan met de zeep zoals je dat nu doet. Zorg wel dat je het hel goed naspoelt!
Eventueel kan je een beetje weken in en zoudbadje.
Oke..bedankt voor het advies!quote:Op vrijdag 7 november 2008 06:02 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook weken, een minuutje of 5. De piercing een beetje bewegen zodat het zout ook 'in' de wond komt. Mijn piercer adviseerde me altijd om badedas te gebruiken. Zo'n grote groene fles is dat.
Ohjaa... en kun je ook gewoon dat water in een glaasje doen en gewoon over de piercing heen laten stromen? is toch beetje zelfde effect? Alleen ben je dan meer zoutwater nodig..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:05 schreef saaw het volgende:
Gewoon een beetje water koken en dan zout toevoegen [ongeveer 9 gram zout per liter water]
Doe een beetje water in een borreglaasje en hou je hoofd er zo boven dat je piercing onder water is [beetje gedoe met traguspiercing maar lukt wel]. Paar minuutjes weken en voorzichtig droogdeppen, als het even kan 2 keer per dag voor een week ongeveer.
Zou flink moeten helpen.
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede dealquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef Starr_003 het volgende:
Nou heb 'm geweekt in uitgekookt zoutwater..ging goed!![]()
Hij ziet er verder niet echt erg ontstoken uit ofzo..pijn is ook al een stuk minder dan gisteravond..alleen het draaien eraan net deed erg zeer!![]()
Moet je dat vaak doen? Bij de shop zeiden ze daar niets over..en ik lees er ook niets over op inet? Maar een vriendin die hem ook heeft zei dat je wel regelmatig moest draaien. Er kwam een beetje bloed toen ik dat deed..
Ik ben trouwens helemaal weg van die micro dermals!!als over een aantal maandjes deze (hopelijk) geen problemen meer geeft daar eens naar kijken!
Haha dankuuquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede deal
Verder echt zoveel mogelijk afblijven, wel je oor schoonmaken van binnen! (Water + unicura met je vingers onder de douche) en alleen aanzitten met heel schone handen. Succes
Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeienquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede deal
Verder echt zoveel mogelijk afblijven, wel je oor schoonmaken van binnen! (Water + unicura met je vingers onder de douche) en alleen aanzitten met heel schone handen. Succes
Ja nou had idd ooit eens gehoord dat je juist niét moet draaienquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeien
Draaien moet je dus juist niet doen, je draait of vuil in de wond, of je draait het wondje kapot.
Amen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeien
Draaien moet je dus juist niet doen, je draait of vuil in de wond, of je draait het wondje kapot.
Toen ik mijn piercing liet zetten heb ik alleen gekeken naar de kwaliteit van de piercer. Qua prijs scheelt het meestal toch geen tientallen euro's. Als je een goede piercer hebt, heb je lang plezier van je piercing zonder complicaties. Als je bij zo'n beunhaas gaat heb je kans op onstekingen of een verkeerd gezette piercing waardoor deze weer opnieuw gezet moet worden. Is die 10 euro niet waard. Mijn piercer is niet de goedkoopste maar daar staat tegenover dat de nazorg wel weer erg goed is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.
Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
De meeste prijzen zitten nou eenmaal rond de 45/50 euro.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.
Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
Ik denk ook wel dat ik het ga doen hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Empathologica het volgende:
Als je het netjes blijft doen moet ie ooit nog wel terug krimpen toch?
Wil eventueel wel foto's neerdumpen van alle mooie plugjes om je over te halen
Dat bedoel ik dus. Ik hoor van best veel mensen dat hun tragus 35 euro kostte. En dan kost het misschien niet veel meer op lange termijn, maar wel op korte en daar gaat het op het moment om.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef Leinonlein het volgende:
50 euro voor een tragus is wel veel hoor.. Ik zie dat je bij Dare 2 Wear maar 35 betaalt voor een tragus (en ja, dat is een goede shop). Maar ja, in de buurt van Ahrnem is het niet...
De kans op uitgroei is aanzienlijk kleiner, al blijft de kans er nog steeds. (Zelf heb ik gelezen dat de kans 2% is, maargoed. Of dat de werkelijkheid is weet ik niet)quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen naar de piercingshop. Een vriendin van me wil een neuspiercing en ik een micro dermal. Mijn eersteIn de pols. Groeit zo een ding nou ook makkelijk uit of niet? En maakt het echt verschil of je een dunne pols hebt? Ziet er wel ranzig uit zeg (net filmpje gezien)
Ook overdag een groter balletje dragen en een langer staafje wellicht? Probeer hem eens een tijdje uit te houden, misschien werkt dat. Wel even opletten dat hij niet dicht groeitquote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Twinky het volgende:
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Wel als je er veel mee zit te spelen en het staafje constant tegen je tanden laat tikken. Als je een kort staafje neemt kun je er minder mee spelen en zal de schade beperkt blijven. Hangt er dus een beetje vanaf hoe je ermee omgaat, bij goed gebruik valt het erg meequote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cone het volgende:
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht.Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe!
Maar nu weet ik niet waar ik heen moet
Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht
Ik vind dat zo'n dubieuze tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |