abonnement Unibet Coolblue
pi_4990135
ff een centraal topic over piercings. Hier kunnen we dus alles kwijt over piercings.

Ik heb zelf een tongpiercing. het bevalt me superrrrrr

Dus als jullie vragen, opmerkingen of wat dan ook hebben kunnen jullie het hier kwijt

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4990554
If she's got a pierced tongue, she'll probably suck your dick. If he's got a pierced tongue, he'll probably suck your dick.
[url=http://gene.wins.uva.nl/~mmeijer/mousecat.html]Icon in het groot[/url]
  zaterdag 13 juli 2002 @ 04:11:09 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4992400
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 01:03 schreef VlasBaard het volgende:
If she's got a pierced tongue, she'll probably suck your dick. If he's got a pierced tongue, he'll probably suck your dick.

kep wenkbauw piercing gehad 10 maand ongeveer, beviel me maar werd saai !!! dus eruit ben er blij mee dat ie uit is!!!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4992641
ik wil een tong en tepelpiercing ik heb nu alleen maar een neuspiercing en 2 oorbellen en 2 oorbellen boven in mijn oor.
  zaterdag 13 juli 2002 @ 08:47:48 #5
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4992689
ik had een neuspiercing maar die is gaan ontsteken , en ik wil een tongpiercing maar ben bang dat dat ook mis gaat
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zaterdag 13 juli 2002 @ 09:41:47 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4992750
Ik heb een navelpiercing gehad, maar die bleef irriteren. Die heb ik er dus uitgehaald. Ook heb ik een neuspiercing gehad, maar die was ik regelmatig kwijt met slapen enzo, en elke keer opnieuw doorprikken vond ik niet echt leuk. Dus ook die heb ik eruit gehaald.
Nu heb ik alleen nog een tongpiercing,sinds september...en hier ben ik echt heel blij mee. Geen last van gehad verder, en nooit ontstoken of wat dan ook.

PS: mijn vriend is er ook erg blij mee

To infinity…and beyond!
pi_4992792

Piercings?

pi_4992820
'k heb een piercing in m'n kin, wenkbrauw, en tong... Of ik hetero ben moet je maar navragen aan je ex vriendin..
pi_4992858
ik ben dus idd ook hetereo. Sommige mensen denken gelijk als je een tongpiercing neemt dat je homo bent
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 09:41 schreef ivetje het volgende:

PS: mijn vriend is er ook erg blij mee


Heb je er weer 1 gevonden? Ook op fok! ?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zaterdag 13 juli 2002 @ 10:28:37 #10
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4992864
Ik wil ook graag een tongpiercing.. maar ik ben beetje een chicken...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 13 juli 2002 @ 10:31:57 #11
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4992872
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 10:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik ben dus idd ook hetereo. Sommige mensen denken gelijk als je een tongpiercing neemt dat je homo bent
[..]

Heb je er weer 1 gevonden? Ook op fok! ?


ben terug bij m'n ex...Freud...stttt
To infinity…and beyond!
pi_4992912
ik wil een navelpiercing
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_4993018

mijn vroegere collectie...
pi_4993114
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 10:28 schreef Qarinx het volgende:
Ik wil ook graag een tongpiercing.. maar ik ben beetje een chicken...
Het is echt niet eng om te doen hoor Je voelt er haast nik svan om hem te laten zetten. Het deed bij mij nog minder pijn dan op je tong bijten
En de kans dat er wat mis gaat is miniem.

Let er wel op als je werkt dat het niet altijd gewenst is. Als je secretaresse werk doet zijn ze er meestal niet blij mee of als je contact hebt met klanten.

De eerste paar dagen na het zetten zal je tong bijna 2 keer zo dik zijn en bij de een doet het dan zeerder dan bij de andere. En je moet goed spoelen de eerste paar weken.

Ongeveer 3 a 4 weken na het zetten moet je terug naar piercingshop om de langere piercing te laten verwisselen voor een kortere.

Als je vragen hebt kom je maar

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4993118
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 10:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

ben terug bij m'n ex...Freud...stttt


ik heb niks gelezen ssssssssstt
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4999465
Ik vind piercings echt brak. Je bent in 1 klap een pauper! en verder als je een piercing hebt hebben mensen altijd een vooroordeel tegen je, kan je wel blijven roepen van nee dat boeit me geen drol etc maar onbewust werkt dat echt wel op je in.

Verder, tis gewoon verminking van je lichaam en ze zijn gewoon lelijk
Balen dat me vriendin een navelpiercing heeft

zo kan die wel weer...
pi_4999530
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 21:01 schreef Henk_Westbroek het volgende:
Ik vind piercings echt brak. Je bent in 1 klap een pauper! en verder als je een piercing hebt hebben mensen altijd een vooroordeel tegen je, kan je wel blijven roepen van nee dat boeit me geen drol etc maar onbewust werkt dat echt wel op je in.

Verder, tis gewoon verminking van je lichaam en ze zijn gewoon lelijk
Balen dat me vriendin een navelpiercing heeft


tis gelukkig jouw mening
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4999678
vooroordelen ben ik altijd tegen, dus ik zie mensen en denk (probeer) niet altijd gelijk iets tedenken, ik had dan ook een wenkbrauw piercing (ontstoken ) maar ik werkte in een winkel, klanten hadden soms toch wel erge vooroordelen, voor de rest vind ik de meeste piercings best mooi
it's better to burn out than to fade away.
pi_4999799
ik vind piercings wel mooi, wil er ook nog wel eentje. Tegenwoordig zie je dat mensen graag 'exclusief' willen zijn, en echt op de raarste plekken een piercing nemen. ipv een piercing onder je lip zit ie er ineens vier centimeter naast.

Dat is toch niet mooi meer, het moetwel een beetje symmetrisch zijn

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5002098
Ik heb eentje in m'n navel

En ik zit te denken om er ook eentje in mijn wenkbrauw te nemen.
Beetje gekloot met paintshop, 't zou dan zowiets worden:

Doen of niet doen?
pi_5002209
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:28 schreef Lovely-Lili het volgende:
Ik heb eentje in m'n navel
[afbeelding]
En ik zit te denken om er ook eentje in mijn wenkbrauw te nemen.
Beetje gekloot met paintshop, 't zou dan zowiets worden:
[afbeelding]
Doen of niet doen?
Moet ik eerlijk zijn?

Ik denk dat ik het niet zou doen als ik jou was.

Waarom niet?

ja goeie vraag. Euhm euhm. Ik weet eigenlijk niet want ik wil er zelf eigenlijk ook 1

Neem dan een tongpiercing ofzo. Is minder zichtbaar dan een wenkbrauwpiercing. Maar goed je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Het is jouw lichaam

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zaterdag 13 juli 2002 @ 23:37:40 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5002263
Mijn neuspiercing is weer dichtgegroeid. Not that I mind, ik vond 'm nogal lelijk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_5002291
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:37 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn neuspiercing is weer dichtgegroeid. Not that I mind, ik vond 'm nogal lelijk.
ging dat andere topic (sebamed & unicura) over je neuspiercing? Je kan net zo goed naar een juwelier gaan die er een knopje voor je inschiet. Minder groot gaatje, en verder heb je er ook geen omkijken meer naar.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zaterdag 13 juli 2002 @ 23:40:30 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5002310
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:39 schreef sefer het volgende:

[..]

ging dat andere topic (sebamed & unicura) over je neuspiercing? Je kan net zo goed naar een juwelier gaan die er een knopje voor je inschiet. Minder groot gaatje, en verder heb je er ook geen omkijken meer naar.


nee, dat topic ging over m'n tepelpiercing.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 13 juli 2002 @ 23:42:19 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5002341
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 23:39 schreef sefer het volgende:

[..]

ging dat andere topic (sebamed & unicura) over je neuspiercing? Je kan net zo goed naar een juwelier gaan die er een knopje voor je inschiet. Minder groot gaatje, en verder heb je er ook geen omkijken meer naar.


Oh ja, ga nooit naar een juwelier voor n neuspiercing: die mensen hebben dus echt geen kaas gegeten van de juiste positie van een neuspiercing. Die van mij zat dus veel te hoog. Bovendien moet je, als je hem laat schieten bij een juwelier, eerst 6 weken rondlopen met zo'n achterlijk zweerknopje en zie je eruit als een soort achterbuurt-figuur
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')