Ik ben al voorzien van echt vleesch . Dank.quote:
quote:
Gewoontjes?quote:
Ik geloof dat ik met een gerust hart kan zeggen, ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
wie van jullie woont er in noordholland en heeft chello?
Dan heb je een groot tosti ijzer nodigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil een hele grote tosti
Moet je daar een vergunning voor hebben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben je bevoegd om fleshlights te verkopen?
En wie heeft er Chello in het buitenland?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
Ik zag je overmuckenquote:
surequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben je bevoegd om fleshlights te verkopen?
Anthony voorbij. Ik had twee afleveringen opgenomenquote:
Jah, ben hooguit een tikkie gestoordquote:
wie van zich zelf vind dat ie geestelijk gezond is is echt knettergekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Jah, ben hooguit een tikkie gestoord.
Wie niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Jah, ben hooguit een tikkie gestoord.
Noord Hollandquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie van zich zelf vind dat ie geestelijk gezond is is echt knettergek
Weet ik niet. Kan alleen voor mezelf spreken. Ik schijn soms een beetje lastig te volgen te zijnquote:
beetje laat maar alsnog, slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen weer een dag
Sayonara
en dat ik gelijk heb weet ik zeker, mijn downtjes en debieltjes vinden zich zelf absoluut niet gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt een . Dat ben ik dus weer net niet
.
[..]
Weet ik niet. Kan alleen voor mezelf spreken. Ik schijn soms een beetje lastig te volgen te zijn.
die van mij doet het prima hoor met win xpquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
EEE wil niet echt met WinXP overweg trouwens
Liefdevolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef BrandX het volgende:
wat een liefdevol zwaaitopic is dit toch![]()
quote:
Vrijdagmiddag weer, komt er weer een Mercedes langs om Klonkette weer thuis te brengenquote:
jeeeejquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag weer, komt er weer een Mercedes langs om Klonkette weer thuis te brengen
Eens. Net als Raiderquote:
goed voorbeeld doet volgen!quote:
en dat is maar goed ook, anders zouden mijn lieve poezels ergens anders moeten slapen vannachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet volgen!
* BrandX ook slapen gaat, maar in haar eigen bedje en niet die van Klonk![]()
Dan volg ik jouw voorbeeld en doe ik jou na die Klonk nadoet, maar dan weer met míjn eigen bed!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ach, klonkin is er niet, dus dat kun je rustig doen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonkettequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach, klonkin is er niet, dus dat kun je rustig doen hoor
Dat wel. Maar hé, mijn baas wil me vier avonden uitbetalen in overwerktarief om een verhaal over ARBO en rijtechnieken aan te horen, en wat te slalommen en palletjes te tillen. Wie ben ik dan om te klagen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat istoch gewoon rijden met die bak? Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit een cursus er voor gehad heb. En er is maar 1 pallet met emballage gevallen omdat er een sukkel geen touw omheen had gedaan. Plastic flessenregen.
Ik geef je groot gelijk, maar die baas van mij liet me daar soms even oefenen tussen de steigersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hé, mijn baas wil me vier avonden uitbetalen in overwerktarief om een verhaal over ARBO en rijtechnieken aan te horen, en wat te slalommen en palletjes te tillen. Wie ben ik dan om te klagen?
Lekker bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 06:59 schreef OA het volgende:
Zo, 2 berichten op de FP geknald, nu tanden poetsen, kapsel fatsoeneren en daarna werkwerkwerk.
Dat is naar jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:28 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
ik verheugde met net op een lekkere warme douche, kom ik de badkamer in en zie vervolgens dat het raam de hele nacht heeft open gestaan
k-k-k-k-koudddd...
quote:Het Hirlam-weermodel van het KNMI berekent voor de komende 48 uur in de Pyreneeën boven de 1000 meter zo'n 30 tot 50 centimeter sneeuw. De Alpen maken zelfs kans op hoeveelheden tussen 50 en 100 cm
Nog geen sneeuw hier gelukkig (600m). We zijn bezig met een nieuwd dak, dus sneeuw is vrij ongewenst nuquote:
Zullen we een club oprichten?quote:
Kun je ze niet beter bellen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:47 schreef cablegunmaster het volgende:
mail gestuurd naar m'n project leden .
zonder een tel nr ?quote:
Slechte instelling...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:51 schreef cablegunmaster het volgende:
en als ze opdagen kunnen we dan bezig![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Slechte instelling...
Als ze komen opdagen, scheld je ze eerst verrot, daarna ga je (weer) koffie drinken en ondertussen eis je dat zij het werk opknappen!
Ook jij snapt hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
En na het uitschelden eerst een half uurtje Fokken om tot rust te komen.
Ga toch eens wat nuttigs doen man!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef cablegunmaster het volgende:
ach ja , straks maar wat eten pakken en ervandoorals ik er eenmaal ben gaan gamen, beetje bezig kunnen we ook nog eerder naar huis.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
het hele gedoe is niet moeilijk maar het kost tijd
Als het alleen maar een kwestie is van even doorwerken zou ik vooral gaan gamen en zodra je projectgroep er is goed delegerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
het hele gedoe is niet moeilijk maar het kost tijd
Handige timing om dat in deze tijd van het jaar te doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog geen sneeuw hier gelukkig (600m). We zijn bezig met een nieuwd dak, dus sneeuw is vrij ongewenst nu
Er wordt flink gewerkt weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef cablegunmaster het volgende:
ach ja , straks maar wat eten pakken en ervandoorals ik er eenmaal ben gaan gamen, beetje bezig kunnen we ook nog eerder naar huis.
Tsja voor (mei)- en na(okt/nov)seizoen zijn de enige opties, en in het voorseizoen lag er nog teveel sneeuw hierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handige timing om dat in deze tijd van het jaar te doen.
En u ookquote:
Daar heb ik echt een heke aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef Aarti het volgende:
Mijn eerste ijskrabervaring van dit jaar
In ruil voor een warme douche zou ik nu wel 100 autoruiten willen schoonkrabbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:50 schreef Aarti het volgende:
haha je moet er wat voor overhebben, he
Ik hoopte dat het al gesmolten was, maar het hield nog even vol. balen, ik haat krabben.
5 minuten van tevoren de auto starten, blowers vol aan (of voorruitverwarming als je dat hebt) en dan kan je zo weg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een heke aan
Hier waren we een maand geleden in een slechte week al aan de beurt..
Dan ben ik wel zo slim om gewoon met mn hoofd uit het raam te hangen tot het ijs gesmolten is
dat je oren achteraf zo van je hoofd afvallen zeggen we er even niet bij
quote:
Proef je wel het verschil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik zou ook lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef OA het volgende:
Ik werd gisteren trouwens uitgelachen door het nieuwe meisje achter de balie bij de fitness...![]()
Alleen maar omdat ik m'n pasje niet kon vinden, want dat was op een of ander wijze in m'n sportschoen terecht gekomen...
Dat is trouwens wel een KLB topic waardquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef OA het volgende:
Ik werd gisteren trouwens uitgelachen door het nieuwe meisje achter de balie bij de fitness...![]()
Alleen maar omdat ik m'n pasje niet kon vinden, want dat was op een of ander wijze in m'n sportschoen terecht gekomen...
Volgende keer pics danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik snap het wel, want ik ben dat ding bijna elke week 'kwijt' in m'n tas...![]()
Trouwens leuke chick.
Zoek zelf maar!quote:
Tiesto?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen. Wat is die Blu Ray van Tiësto toch ontzettend gaaf!!!!
Blu ray spelersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen. Wat is die Blu Ray van Tiësto toch ontzettend gaaf!!!!
Kun je nagaan hoe de rest is. Tiestoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, Live in Copenhagen. Mooiste show ooit van hem
A-DEM-BE-NE-MEND! Vooral als je speakers erbij hebt met True HD-sound en nu (nog) een Philips Ambilight TV van 32". Straks een Samsung 40" A 786 met backlight LED!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de rest is. Tiesto
Surimi is niet eens krab gekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Proef je wel het verschil?
zegt dequote:
backlight LEDquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
A-DEM-BE-NE-MEND! Vooral als je speakers erbij hebt met True HD-sound en nu (nog) een Philips Ambilight TV van 32". Straks een Samsung 40" A 786 met backlight LED!
2.000.000:1 en ja ik kan het weten. Zie hem elke dag. Dus back off!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
backlight LED
Ook een verkooptruukje om het gebrek aan contrast op te schroeven.
Het is een vieze Joran truuk om het op te schroeven. Ald ie contrastratio meetingen zijn door de producent zelf gedaan onder ideale omstandighedenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
2.000.000:1 en ja ik kan het weten. Zie hem elke dag. Dus back off!!.
Het blijft een Joran. Omdat ze de beeldkwaliteit zelf niet beter krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef JortK het volgende:
ik heb wel van dat Ambilight, ik moet zeggen het is wel mooi
Klopt ook, maar ik heb hem bijna nooit aan hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft een Joran. Omdat ze de beeldkwaliteit zelf niet beter krijgen.
Nee niet upscalen aangezien het beeld gewoon al 1080p is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een vieze Joran truuk om het op te schroeven. Ald ie contrastratio meetingen zijn door de producent zelf gedaan onder ideale omstandigheden![]()
Kan het zeker ook upscalen van beelden
Het is zeker mooi. En het beeld is ook gewoon super.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef JortK het volgende:
ik heb wel van dat Ambilight, ik moet zeggen het is wel mooi
Dat ben ik dan weer niet met je eensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Het is zeker mooi. En het beeld is ook gewoon super.
Wat niet? Welk model heb jij dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens
Geen idee, maar ik heb andere toestellen gezien voor dezelfde prijs die beter beeld gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat niet? Welk model heb jij dan?
De leukste!quote:
Idem over een half uurtje!quote:
Je gaat er helemaal raar van schrijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
zo, lekker gefietst, en ik vraag me af hoe ik vroeger zonder brokken vrachtwagens heb gereden ik reed namelijk bijna tegen paard aangereden
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef OA het volgende:
Lijkt me vrij eenvoudig op te lossen.. Lul erin en we praten nergens meer over.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik snap het wel, want ik ben dat ding bijna elke week 'kwijt' in m'n tas...![]()
Trouwens leuke chick.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
zo, lekker gefietst, en ik vraag me af hoe ik vroeger zonder brokken vrachtwagens heb gereden ik reed namelijk bijna tegen paard aangereden
teleurwekkend gewoonquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal raar van schrijven
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me vrij eenvoudig op te lossen.. Lul erin en we praten nergens meer over.
toch? of laat je je graag vernederen door vrouwen? In dat geval stuur ik een paar van die onbehouden grieten uit Jakarta je kant op.quote:
Je ritje ging de mist in uit dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
ik net fietsen in de mist, begint het zonnetje hier te schijnen
Nee precies, maar wil je dat even gaan uitleggen aan al die broodjeszakenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Surimi is niet eens krab gek
En hoezo maakt dat bij mij geen verschil?
Dacht je dat ik alles at of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee precies, maar wil je dat even gaan uitleggen aan al die broodjeszakendie het in hun hoofd halen krabsalade te verkopen terwijl er nog niet eens een krab doorheen gelopen is? 6 euro voor een broodje oke, maar geef me dan wel echte krab
6 euro voor een broodje krabsaladequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee precies, maar wil je dat even gaan uitleggen aan al die broodjeszakendie het in hun hoofd halen krabsalade te verkopen terwijl er nog niet eens een krab doorheen gelopen is? 6 euro voor een broodje oke, maar geef me dan wel echte krab
Ze durven het. En dan nog geen echte krabquote:
dat mensen zo dom zijn om dat te betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze durven het. En dan nog geen echte krab
niet op FOK! gaan hangen danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Fha het volgende:helluh
studie stressik moet heel veel doen maar ik heb veel te weinig tijd
stress studie ze!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Fha het volgende:
helluh
en dan thuiskomen "en ik heb vandaag een broodje krab op".quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat mensen zo dom zijn om dat te betalen
Even pauze om te etenquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat mensen zo dom zijn om dat te betalen
Minder fokken dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Fha het volgende:
helluh
Haha dank jequote:
Broodje surimi met eiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan thuiskomen "en ik heb vandaag een broodje krab op".
4 mandarijntjes opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef Klonk het volgende:
dan zal ik maar niet zeggen dat ik net lasagna uit de oven heb gepakt
lasagnaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef Klonk het volgende:
dan zal ik maar niet zeggen dat ik net lasagna uit de oven heb gepakt
lasagna met groetenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
lasagnamet heeel veel groeten en en bechamelsaus bovenop
nog 8 min tot lunch
jahquote:
Op zich wel. Maar ik ga zo naar huisquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef Klonk het volgende:
half 2 lunchen is best wel laat eigenlijk...
* eens isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef Klonk het volgende:
half 2 1 lunchen is best een mooie tijd
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:25 schreef Klonk het volgende:
ook tof, ik ga dadelijk de ovenschaal schoonbikken
jaaahhhh ik mag zoquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
en de oveschaal schoonbikken is het lekkerst![]()
Ik ook, maar dat doe ik vanavond wel. En anders morgen.quote:
Het is dat ik weet wie je irl bent, maar anders....wa sik de collegaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
een collega heeft net voor mij gehaald
Whehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, maar die baas van mij liet me daar soms even oefenen tussen de steigers
Ontverantwoorde lul ook
Je bent wel lekker bezig he?quote:
quote:Top 100 van dinsdag 28 oktober 2008
02. 303 Pheno
08. 181 JortK
23. 105 Dr_Flash
35. 093 Californium
47. 084 Muck
64. 070 Klonk
64. 070 OA
96. 054 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Klonkquote:
Kloptquote:
Lees ook even terug in SES...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent wel lekker bezig he?
Uitgekeken op OAdin?
Ik sta er niet inquote:
Ja, zo. Crossposten FTW.quote:
Hij moet het hier maar neer zettenquote:
Lees the lounge maar terugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef OA het volgende:
Wie is Storm?
Da's mijn oudste zoonquote:
Absoluut.quote:
Dat valt nog maar te bezien. Maar aangezien ze het zelf voorspelt, lijkt het me wel waarschijnlijkquote:
Ze gaat 128 posts na het 301e doen toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Maar aangezien ze het zelf voorspelt, lijkt het me wel waarschijnlijk.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bouwlui die hier het dak aan het opbouwen zijn en gewoon in de stromende regen doorwerken![]()
Heb al een rondje schnaps met zoete hapjes voor ze klaargezet voor in de pauze
Welnee. Ze post in KPDquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze gaat 128 posts na het 301e doen toch?
KPD?quote:
Is Bart Chabot jouw man?quote:
quote:
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef MPG het volgende:
[..].
KPD.
Daar waar tietenposts wel zonder linkje mogen.
Understatement... Tietenposts zijn daar de meest onschuldige posts...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef MPG het volgende:
[..].
KPD.
Daar waar tietenposts wel zonder linkje mogen.
Ook even natuurlijk 30/40 en GC SC meenemend.quote:
forum #128quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Understatement... Tietenposts zijn daar de meest onschuldige posts...
Link?quote:
Hij is OAdin echt zat !quote:
Daar lijkt het wel opquote:
Duidelijk tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Neequote:
Nee?quote:
quote:
Doe maar kijkenquote:
quote:
Tot straksquote:
Ik moet wel, straks even die 90k halenquote:
postgeilertquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet wel, straks even die 90k halen
Dit jaar nog naar de 100k?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet wel, straks even die 90k halen
ik heb op school nog een grote beker opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb het hard nodig, smaakt niet slecht ook trouwens
Porno op de dansvloerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Alles ruim op tijd af voor vandaag![]()
Nu dansje maken, 4 uur les vanavond![]()
Tot later!
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof je me niet?
http://forum.fok.nl/topic/1213651
Ambtenaarquote:
quote:
Zwaaitopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |