Daar heb ik echt een heke aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef Aarti het volgende:
Mijn eerste ijskrabervaring van dit jaar
In ruil voor een warme douche zou ik nu wel 100 autoruiten willen schoonkrabbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:50 schreef Aarti het volgende:
haha je moet er wat voor overhebben, he
Ik hoopte dat het al gesmolten was, maar het hield nog even vol. balen, ik haat krabben.
5 minuten van tevoren de auto starten, blowers vol aan (of voorruitverwarming als je dat hebt) en dan kan je zo weg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een heke aan
Hier waren we een maand geleden in een slechte week al aan de beurt..
Dan ben ik wel zo slim om gewoon met mn hoofd uit het raam te hangen tot het ijs gesmolten is
dat je oren achteraf zo van je hoofd afvallen zeggen we er even niet bij
quote:
Proef je wel het verschil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik zou ook lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef OA het volgende:
Ik werd gisteren trouwens uitgelachen door het nieuwe meisje achter de balie bij de fitness...![]()
Alleen maar omdat ik m'n pasje niet kon vinden, want dat was op een of ander wijze in m'n sportschoen terecht gekomen...
Dat is trouwens wel een KLB topic waardquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:04 schreef OA het volgende:
Ik werd gisteren trouwens uitgelachen door het nieuwe meisje achter de balie bij de fitness...![]()
Alleen maar omdat ik m'n pasje niet kon vinden, want dat was op een of ander wijze in m'n sportschoen terecht gekomen...
Volgende keer pics danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik snap het wel, want ik ben dat ding bijna elke week 'kwijt' in m'n tas...![]()
Trouwens leuke chick.
Zoek zelf maar!quote:
Tiesto?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen. Wat is die Blu Ray van Tiësto toch ontzettend gaaf!!!!
Blu ray spelersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen. Wat is die Blu Ray van Tiësto toch ontzettend gaaf!!!!
Kun je nagaan hoe de rest is. Tiestoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, Live in Copenhagen. Mooiste show ooit van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |