quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:14 schreef dontf0kwithme het volgende:
Stop hier is meebah wat triest..
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:14 schreef dontf0kwithme het volgende:
Stop hier is meebah wat triest..
Wat ben jij toch een vieze stalker.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga je nou voor elke stap in het verwarmingsproces een topic aanmaken?
Link, URL, bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat ik valide klachten hebquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb je niet, je bent gewoon aan het huilen omdat het een beetje koud isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik valide klachten heb
Dan kom je voor de grap eens hier zitten pauper.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je niet, je bent gewoon aan het huilen omdat het een beetje koud is
Tja, nu die Georgina pleitos is....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je niet, je bent gewoon aan het huilen omdat het een beetje koud is
watje, moet je meer eten en eens uit die luie stoel komen, verrekte lamstraal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kom je voor de grap eens hier zitten pauper.
Ook daar zou ik eigenlijk een topic voor aan moeten makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, nu die Georgina pleitos is....
Dankzij mij kan jou stufi betaald worden conjo, dus bek houwe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
watje, moet je meer eten en eens uit die luie stoel komen, verrekte lamstraal.
Ik zit hier met open raam, en zonder kachel pussy, het is hier ongetwijfeld kouder dan daar, maar zie je mij daar een huiltopic over maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kom je voor de grap eens hier zitten pauper.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:40 schreef afcajos het volgende:
10 DAGDAG PUNTEN VOOR DIT TOPIC
En jij noemt jezelf een echte KLB'erquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit hier met open raam, en zonder kachel pussy, het is hier ongetwijfeld kouder dan daar, maar zie je mij daar een huiltopic over maken?
Echte KLBers hebben het niet koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |