Wie zou jij bellen dan om een klacht in te dienen pauperquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:13 schreef -moppie- het volgende:
Wie belt daar nou de ARBO dienst voor!
Loser!
Ik zou iemand bellen om de verwarming te laten maken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Wie zou jij bellen dan om een klacht in te dienen pauper
Een facalitair service onderdeel van je bedrijf?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Je vader toch die verwarmingmonteur isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja die kunnen het niet oplossen, en ze hebben ook geen noodkacheltjes ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:
bel je daar de ARBO voor??? Heb je geen facilitaire dienst waar je werkt? Deze zorgen doorgaans voor het oplossen van dit soort klachten.
Neem aan dat ze het wel laten oplossen dan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja die kunnen het niet oplossen, en ze hebben ook geen noodkacheltjes ofzo
Wat verwacht je van de ARBO dan? Dat hun een monteur sturen per direct of zeggen: meneer dit is geen doen, gaat u maar naar huis?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja die kunnen het niet oplossen, en ze hebben ook geen noodkacheltjes ofzo
Nee dat de ARBO me baas aanspreekt en ik dan een week vrij krijg ter compensatiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de ARBO dan? Dat hun een monteur sturen per direct of zeggen: meneer dit is geen doen, gaat u maar naar huis?
Zo koud is het ook weer niet.. watje!
Wat lievquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren m'n griepprik gekregen van de Arbo, met een olifantjespleister en een snoepje achteraf.
Hebbie nog geneukt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren m'n griepprik gekregen van de Arbo, met een olifantjespleister en een snoepje achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |