die van mij doet het prima hoor met win xpquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
EEE wil niet echt met WinXP overweg trouwens
Liefdevolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef BrandX het volgende:
wat een liefdevol zwaaitopic is dit toch![]()
quote:
Vrijdagmiddag weer, komt er weer een Mercedes langs om Klonkette weer thuis te brengenquote:
jeeeejquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag weer, komt er weer een Mercedes langs om Klonkette weer thuis te brengen
Eens. Net als Raiderquote:
goed voorbeeld doet volgen!quote:
en dat is maar goed ook, anders zouden mijn lieve poezels ergens anders moeten slapen vannachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet volgen!
* BrandX ook slapen gaat, maar in haar eigen bedje en niet die van Klonk![]()
Dan volg ik jouw voorbeeld en doe ik jou na die Klonk nadoet, maar dan weer met míjn eigen bed!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ach, klonkin is er niet, dus dat kun je rustig doen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonkettequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach, klonkin is er niet, dus dat kun je rustig doen hoor
Dat wel. Maar hé, mijn baas wil me vier avonden uitbetalen in overwerktarief om een verhaal over ARBO en rijtechnieken aan te horen, en wat te slalommen en palletjes te tillen. Wie ben ik dan om te klagen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat istoch gewoon rijden met die bak? Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit een cursus er voor gehad heb. En er is maar 1 pallet met emballage gevallen omdat er een sukkel geen touw omheen had gedaan. Plastic flessenregen.
Ik geef je groot gelijk, maar die baas van mij liet me daar soms even oefenen tussen de steigersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hé, mijn baas wil me vier avonden uitbetalen in overwerktarief om een verhaal over ARBO en rijtechnieken aan te horen, en wat te slalommen en palletjes te tillen. Wie ben ik dan om te klagen?
Lekker bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 06:59 schreef OA het volgende:
Zo, 2 berichten op de FP geknald, nu tanden poetsen, kapsel fatsoeneren en daarna werkwerkwerk.
Dat is naar jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:28 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
ik verheugde met net op een lekkere warme douche, kom ik de badkamer in en zie vervolgens dat het raam de hele nacht heeft open gestaan
k-k-k-k-koudddd...
quote:Het Hirlam-weermodel van het KNMI berekent voor de komende 48 uur in de Pyreneeën boven de 1000 meter zo'n 30 tot 50 centimeter sneeuw. De Alpen maken zelfs kans op hoeveelheden tussen 50 en 100 cm
Nog geen sneeuw hier gelukkig (600m). We zijn bezig met een nieuwd dak, dus sneeuw is vrij ongewenst nuquote:
Zullen we een club oprichten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |