wat is er onprofessioneel aan eerlijkheid?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
onprofessioneel daaraan toe te voegen
houniet weet precies hoe t moet denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Overigens, waarom zou je houniet moeten PM'en om in de OP te mogen? De OP staat op de wiki!
iesch moeluk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Overigens, waarom zou je houniet moeten PM'en om in de OP te mogen? De OP staat op de wiki!
Houniet wil ook zijn minute of famequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Slarioux het volgende:
hahahaha wtf?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
de nieuwe tt had moeten worden
-D_K wil het telefoonnummer van SiETSKE!
Klik op Wijzig. Wijzig de tekst. Tadaaaaquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
houniet weet precies hoe t moet denk ikik niet
Dat was voordat ik wist dat je een stukje groter bent dan ik en nog iets te jong ook.quote:
lullig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was voordat ik wist dat je een stukje groter bent dan ik en nog iets te jong ook.
Vertel mij wat!quote:
Ik loop gewoon een blauwtje nog voor ze me echt kon afwijzen. Das wel een nieuw record voor me!quote:
zelfreflectie is altijd goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik loop gewoon een blauwtje nog voor ze me echt kon afwijzen. Das wel een nieuw record voor me!
Soms!quote:
Iets wat niet als een hammer aankomt?quote:
nu klinkt het net alsof ik heel gemeen ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets wat niet als een hammer aankomt?
Ze zei dat ze lief was..quote:
Trek het je niet aan, mij is gister verteld dat men depressief wordt van met mij praten en liever een einde aan het leven zou willen makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:26 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nu klinkt het net alsof ik heel gemeen ben.
is dat niet zo dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, mij is gister verteld dat men depressief wordt van met mij praten en liever een einde aan het leven zou willen maken
Ja praten met jou op msn is levensgevaarlijk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, mij is gister verteld dat men depressief wordt van met mij praten en liever een einde aan het leven zou willen maken
Was ik dan zo'n tegenvaller?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
lekker jezelf op zitten hemelen
en dan op een meet tégenvallen, mèn!
Wanneer gaan we weer zuipen trouwens?
+1quote:
Je zit bij DM, je hebt niks anders te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kut, ik kan hier niet zoeken naar tietenfoto's.
Voer je ook wel eens een PvA daadwerkelijk uit?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:39 schreef LastRequest het volgende:
Ja tis ook echt een plan van aanpak voor over een paar weken, had er nog helemaal niet over nagedacht maar je moet het al tot in de puntjes weten.. Dus fijn dat ik er nog een paar dagen voor heb
je kan jezelf beter profileren als een kuthoer, en dat je dat dan irl toch iets minder bentquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
lekker jezelf op zitten hemelen
en dan op een meet tégenvallen, mèn!
Wanneer gaan we weer zuipen trouwens?
Jazeker! Ik heb alleen heel veel verschillende opdrachten, die allemaal een PvA behoevenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voer je ook wel eens een PvA daadwerkelijk uit?
Jammie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef morgane het volgende:
ah, dus daar zijn jullie.
Nu lekker aan de kippensoep.
Ik wil ook snert.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eet vanavond snert
Zaterdag ook alen dit was nog over
Dat komt mooi uit, want ik neem niemand meequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helaasch nietik heb maar genoeg voor 1 persoon
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want ik neem niemand mee![]()
Hehe ik ben onderhand toch al misselijk van de chocoladeletterquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want ik neem niemand mee![]()
it's a date!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe ik ben onderhand toch al misselijk van de chocoladeletter
Alleen de PI, ik had de verkeerde gekozen. Vandaar de 0%quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat je geedit hebt
Ah vooruitquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Alleen de PI, ik had de verkeerde gekozen. Vandaar de 0%
Had net al gekeken, daar is ie niet het goedkoopst. scheelt 10 euro ofzo met de bovenste..quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat was die beuningse shop ook alweer yas
Ik wilde dat hij de chocolatebrown ixus 80 kocht, en hij zou uiteindelijk ook voor de 80 gaan want we hadden vergeleken zoveel verschil was het niet met de 90.. Maar in de winkel heeft ie zich toch weer om laten lullen/is hij zelf omgegaan en is hij met de 90 thuis gekomenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
had je pa niet zon poepbruine ixus 80? of was dat een 90 :p
Als ik thuis ben vanavond lees ik wel bijquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
goeie topiick ! Pools 16 jarig sletje kladt mijn armen onder +FOTO'S!!!
Whehe hij ziet er niet vet uit imoquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil een snelle sluitertijd hebben en meer dan 3x zoom (5x is even slecht als 3x) dus 10 x zoom
groot schermpje is wel fijn, resolutie hoger dan 8 mp hoeft weer niet speciaal want schijn je toch niet te zien en je hebt nog een panasonic ertussenin zitten maar die schijnt binnen weer moeiljker fotos te maken en das stom en deze ziet er wel vet uit ook
ja. :pquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
ook op de dagen dat ie om 6 uur dichtgaat?
klopt maar panasonic scheen binnen niet zo goed te zijn (en ik neem aan dat ik fotos binnen en buiten maak natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:27 schreef morgane het volgende:
de Panasonic Lumix heeft ook 10x optische zoom.
Dat ga jij me nu vast vertellenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je komende 2 uur yas?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
miss wil je wel orienteren of n andere bekijken?
Gast daar kom je om kwart voor 5 toch echt iets te laat mee aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
miss wil je wel orienteren of n andere bekijken?
quote:Bepaalde onderdelen van de site zijn momenteel niet bereikbaar. De dienstverlening wordt zo spoedig mogelijk beschikbaar gesteld. Via onderstaande links kunt u de beschikbare onderdelen bereiken.
Dat is nou mij Koen, al 2.5 jaar samenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow morgane wie is die leukert in je fobo? die waar jij zo lief je hoofd tegen zijn hoofd hebt
En die foto met je Hammie is ook geniaal trouwens
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik ben af en toe zoooo dom he
Schoonzussie heeft de camera die ik wil gewoon thuis liggen, en ik ga donderdag toch naar haar toeDus kan ik hem uitgebreid testen en beoordelen
![]()
Ik kan hem toch niet eerder dan volgende week halen want kheb die 200 euro van opa nog bij mijn ouders liggen en krijg hem toch pas met mijn verjaardag
Helder licht dat ik ben
Omdat ze niet logisch kunnen nadenken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom vinden vrouwen ( ik ga ff generaliseren ja ) het zo lastig om DUIDELIJK te zijn
omdat we ingewikkeld zijn en denken en daarom te moeilijk voor mannen zijn ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom vinden vrouwen ( ik ga ff generaliseren ja ) het zo lastig om DUIDELIJK te zijn
Direct is niet hetzelfde als tactloos he!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat we als we wel direct zijn en zeggen wat we vinden zonder er subtiel om heen te draaien vaak meteen als bitch bestempeld worden?
Hoiquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:24 schreef Slarioux het volgende:
Maar tactloos is meestal het enige dat doordringt bij jongens
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef Slarioux het volgende:
Kut, zijingang van het Huygens is al dicht. Nu moet ik omlopen
ja klopt wel lekkere friet enz daar maar wel achterlijk duur... Lekker zitten kan je er welquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
owja ik heb daarna nog een broodje kroket gegeten bij de chinees ofzo op de hoek bij de bushaltezag er leuk uit een orientaria was het
kon je chinees en friet halen
![]()
(k zou er zo een topic over kunnen openenen ik heb soms punten gebruikt zelf, anders is t helemaal niet mer leesbaar
)
Jij hebt niet door dat die verkoper alleen maar jouw zieltje wilt winnen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
omdat er zo'n dikke rij voor de klachtenbalie stond zei die ene verkoper
alle beuningse boeren daten daar zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja klopt wel lekkere friet enz daar maar wel achterlijk duur... Lekker zitten kan je er wel
Nee dan moet je toch echt bij de Vrijboom zijn, cafe in beuningen noord. Maar nu je dat zegt vorig jaar daar wel een super carnaval gehad 2 avondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alle beuningse boeren daten daar zeker
karotte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
en Sietske hoe heette die techno dj nou, karott ofzo iets was het ? ga ik ff youtuben
Want?quote:
ja staan echt zorgwekkende reacties tussen......quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://tweakers.net/shopreview/6310/digitalstreet-punt-nl.html
Heheh tis maar net hoe je het leestquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja staan echt zorgwekkende reacties tussen......
Ik ook moe, maar wss anders moe dan jij, net even gelegen maar ben bang dat als ik te lang lig ik zo in slaap val dat ik niet meer wakker te krijgen benquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Slarioux het volgende:
Thuis ende moe.
gewoon, omdat het kan /swarmamodequote:
Opgelost door op het bed te gaan liggen met het draadloze netwerk van mijn bovenbuurman, hoe hij daar ineens aankomt geen ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook moe, maar wss anders moe dan jij, net even gelegen maar ben bang dat als ik te lang lig ik zo in slaap val dat ik niet meer wakker te krijgen benen dan midden in de nacht klaarwakker ben.
Ik heb nog een weekje vrijquote:
Duidelijk bij wii de volgende meet isquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:28 schreef LastRequest het volgende:
Geniaal, twee vriendinnen die hier aten zijn nu voor het eerst aan het wii'en, ik lach me kapot
Hoop alleen dat m'n onderbuurvrouw niet thuis is hahaha vanwege flink gestamp en geschreeuw
Misschien eeuuhhhquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik verdenk hem inderdaad wel vant hebben van een console maar ben er nog niet uit wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Tentamenweek zonder tentames! Maar ik heb permanent vakantie! Als in ik hoef niet meer te werken voor mijn centjesquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien eeuuhhhstuur hem een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitkeringtrekker is ook een hele kunstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je ook niet meer verder studeren dan?
quote:
wat een luizenleven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tentamenweek zonder tentames! Maar ik heb permanent vakantie! Als in ik hoef niet meer te werken voor mijn centjes
Sietske?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat D_K het zelf ook liever anders had.
Idem, ofja....quote:
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ikquote:
wat deed je dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ik
Huhquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ik
Wie zegt dat ik mik afwees?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Huhje had toch een hete nacht met mik?
Die vind ik wel erg druk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
dan ben ik een achtergrondsletvandaag weer iets nieuws :p
[ afbeelding ]
Doe je het soms met opzet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben daarna naar die internetwinkel gegaan eigenwijs als ik ben, en er stond idd geen cee keurmerk op het toestel en hij kreeg het erg benouwd toen ik naar de garantie vroeg enzo
vond het sowieso al n beetje louche figuren en t gaat wel om 250 euro
Vannacht vrij weinig geslapen en ik ben moe; wil morgen energie over hebben ipv te kort. Plus, ik heb ws spierpijn morgen en als ik dr ook nog eens brak bij ben is dat niet bevorderlijk voor mijn gemoedquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah goeie die ga ik ook een keer proberen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vannacht vrij weinig geslapen en ik ben moe; wil morgen energie over hebben ipv te kort. Plus, ik heb ws spierpijn morgen en als ik dr ook nog eens brak bij ben is dat niet bevorderlijk voor mijn gemoed
doet ie bij iedereenquote:
oorzaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik verdorie weer vijf pagina's gemist.
gevolgquote:Wat gaat het hier weer hard de laatste tijd? Zijn we weer liever voor elkaar ofzo
Dankj je! Het wordt m'n 2e (en 3e, heb er 2 meteen achter elkaar). Vandaag van dat filosofengeneuzel gehad, maar we zijn wel genaaid. Die gast zei dat we alleen de grote lijnen hoefden te leren maar er zaten vet gedetailleerde vragen in. Ben dus benieuwd of ik 'm gehaald heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Succes Morgane! is het je eerste tentamen?
gebruik je een moeilijk woord, doe je het nog foutquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weg, naar swine met zn nieuwe decive spelen
We willen helemaal niet weten waar je bij Swine mee speeltquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weg, naar swine met zn nieuwe decive spelen
Point taken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
oorzaak
[..]
gevolg
avond Mikkie
Yep! En ik had je niet herkend! Dat krijg je als je onder invloed naar een meet gaat hè!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:20 schreef IrishBastard het volgende:
'n Avond
Kwam ik zomaar D_K tegen in het wild
Nouja, ik ben een beetje te vrolijk, en ga dus maar slapen
Laat ik nu toevallig een jongetje zijn!quote:
ik doelde ook op wat je zei over het niet willen weten waar swarma mee speeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ging nog heul niet slapen!
Nu wel, overigens.
how cute!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:46 schreef LastRequest het volgende:
Willen jullie mij alsje alsje alsjeblieft proberen morgen (dinsdag) over te halen een avondje thuis te blijven?
Misschien staat mijn fiets bij de gemeente, maar dat betwijfel ik. Verder nog formeel denken (kut vak) en onderzoeksmethoden (saai vak). En ik moet met een andere fiets naar Nijmegen toe. Joy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef HostiMeister het volgende:
En? Wat hebben jullie vandaag allemaal op jullie planning staan, behalve SQL toetsen
Geen SQL toetsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef HostiMeister het volgende:
En? Wat hebben jullie vandaag allemaal op jullie planning staan, behalve SQL toetsen
Damn alleen de naam al, formeel denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien staat mijn fiets bij de gemeente, maar dat betwijfel ik. Verder nog formeel denken (kut vak) en onderzoeksmethoden (saai vak). En ik moet met een andere fiets naar Nijmegen toe. Joy!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:03 schreef Nielez het volgende:
LR.
Blijf eens n avondje thuis.
Goedemorgen.
Vriend van me volgt dat vak volgens mij ook, gaat alleen nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Damn alleen de naam al, formeel denken
Heb nog wel wat picca's van het bordquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Damn alleen de naam al, formeel denken
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Been there, done that
(Alhoewel ik geen idee meer zou hebben wat er precies staat)
Laten zo johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
hmkay
krijg net mn loonspec van vorige week.. staat dat ik 20 uur gewerkt heb, ipv. 12
dus krijg 100 euro meer uitbetaald
iets van zeggen of gewoon zo laten?
Sinds wanneer is het inderdaad de werknemers verantwoording om te kijken of je genoeg uren hebt gewerktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:27 schreef Nielez het volgende:
Als ze er iets van zeggen kun jij zeggen 'Oh dat was me niet opgevallen'.
Je bent 't niet verplicht, maar als je ook maar 1 euro te weinig hebt staat 99% van de mensen binnen 1 dag aan 't bureau. Je kan er dus vanuit gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:34 schreef swarmahoer het volgende:
hoezo ben je verplicht dan op je loonstrookje te kijken pietje? of om je uren bij te houden? (weet niet of je n 12 uur contract hebt moblo of dat t altijd verschilt? zeker bij dat laatste maakt t geen donder uit lijkt me..
Ligt er maar aan wat voor werk relatie je hebt, en waar je werkt enzo hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent 't niet verplicht, maar als je ook maar 1 euro te weinig hebt staat 99% van de mensen binnen 1 dag aan 't bureau. Je kan er dus vanuit gaan.
Lees die post boven je eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Wat Piet zegt. Mensen staan binnen no-time bij de salarisadministratie als ze te weinig hebben, wees dan ook zo sportief om een overschot ook terug te boeken of in elk geval mede te delen.
Precies, en als je dan hoogopgeleid, proactief en secuur bent (een profiel wat moblo pastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Bovendien: als ze er later alsnog achter komen moet je je goed van de domme houden. Als ze vermoeden dat je 't toch wist maar bewust je bek hebt gehouden is je werkrelatie vaak gauw verpest.
nah, ze zijn toch al niet zo te spreken over het uizendbureau waar ze mee werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Bovendien: als ze er later alsnog achter komen moet je je goed van de domme houden. Als ze vermoeden dat je 't toch wist maar bewust je bek hebt gehouden is je werkrelatie vaak gauw verpest.
Kijk daar heb je wel weer ergens een puntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, en als je dan hoogopgeleid, proactief en secuur bent (een profiel wat moblo past) dan kan iemand er gewoon vanuit gaan dat je je salaris controleert. Je hebt die baan niet voor niks (als in je bezit bepaalde karaktertrekken
).
Maar misschien draaf ik nu door.
zie editquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef LastRequest het volgende:
Download mp3s free at JimmyR.com ?
Moet je maar neit in slaap vallen tijdens het zuipenquote:
D'r zitten een paar geniale tussen ja, al kende ik de meeste wel alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://blog.jimmyr.com/Fr(...)han_Beer_15_2008.php
:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |