wat deed je dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ik
Huhquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ik
Wie zegt dat ik mik afwees?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Huhje had toch een hete nacht met mik?
Die vind ik wel erg druk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
dan ben ik een achtergrondsletvandaag weer iets nieuws :p
[ afbeelding ]
Doe je het soms met opzet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben daarna naar die internetwinkel gegaan eigenwijs als ik ben, en er stond idd geen cee keurmerk op het toestel en hij kreeg het erg benouwd toen ik naar de garantie vroeg enzo
vond het sowieso al n beetje louche figuren en t gaat wel om 250 euro
Vannacht vrij weinig geslapen en ik ben moe; wil morgen energie over hebben ipv te kort. Plus, ik heb ws spierpijn morgen en als ik dr ook nog eens brak bij ben is dat niet bevorderlijk voor mijn gemoedquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah goeie die ga ik ook een keer proberen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vannacht vrij weinig geslapen en ik ben moe; wil morgen energie over hebben ipv te kort. Plus, ik heb ws spierpijn morgen en als ik dr ook nog eens brak bij ben is dat niet bevorderlijk voor mijn gemoed
doet ie bij iedereenquote:
oorzaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik verdorie weer vijf pagina's gemist.
gevolgquote:Wat gaat het hier weer hard de laatste tijd? Zijn we weer liever voor elkaar ofzo
Dankj je! Het wordt m'n 2e (en 3e, heb er 2 meteen achter elkaar). Vandaag van dat filosofengeneuzel gehad, maar we zijn wel genaaid. Die gast zei dat we alleen de grote lijnen hoefden te leren maar er zaten vet gedetailleerde vragen in. Ben dus benieuwd of ik 'm gehaald heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Succes Morgane! is het je eerste tentamen?
gebruik je een moeilijk woord, doe je het nog foutquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weg, naar swine met zn nieuwe decive spelen
We willen helemaal niet weten waar je bij Swine mee speeltquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weg, naar swine met zn nieuwe decive spelen
Point taken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
oorzaak
[..]
gevolg
avond Mikkie
Yep! En ik had je niet herkend! Dat krijg je als je onder invloed naar een meet gaat hè!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:20 schreef IrishBastard het volgende:
'n Avond
Kwam ik zomaar D_K tegen in het wild
Nouja, ik ben een beetje te vrolijk, en ga dus maar slapen
Laat ik nu toevallig een jongetje zijn!quote:
ik doelde ook op wat je zei over het niet willen weten waar swarma mee speeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ging nog heul niet slapen!
Nu wel, overigens.
how cute!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:46 schreef LastRequest het volgende:
Willen jullie mij alsje alsje alsjeblieft proberen morgen (dinsdag) over te halen een avondje thuis te blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |