Dat ga jij me nu vast vertellenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je komende 2 uur yas?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
miss wil je wel orienteren of n andere bekijken?
Gast daar kom je om kwart voor 5 toch echt iets te laat mee aanquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
miss wil je wel orienteren of n andere bekijken?
quote:Bepaalde onderdelen van de site zijn momenteel niet bereikbaar. De dienstverlening wordt zo spoedig mogelijk beschikbaar gesteld. Via onderstaande links kunt u de beschikbare onderdelen bereiken.
Dat is nou mij Koen, al 2.5 jaar samenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow morgane wie is die leukert in je fobo? die waar jij zo lief je hoofd tegen zijn hoofd hebt
En die foto met je Hammie is ook geniaal trouwens
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik ben af en toe zoooo dom he
Schoonzussie heeft de camera die ik wil gewoon thuis liggen, en ik ga donderdag toch naar haar toeDus kan ik hem uitgebreid testen en beoordelen
![]()
Ik kan hem toch niet eerder dan volgende week halen want kheb die 200 euro van opa nog bij mijn ouders liggen en krijg hem toch pas met mijn verjaardag
Helder licht dat ik ben
Omdat ze niet logisch kunnen nadenken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom vinden vrouwen ( ik ga ff generaliseren ja ) het zo lastig om DUIDELIJK te zijn
omdat we ingewikkeld zijn en denken en daarom te moeilijk voor mannen zijn ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom vinden vrouwen ( ik ga ff generaliseren ja ) het zo lastig om DUIDELIJK te zijn
Direct is niet hetzelfde als tactloos he!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat we als we wel direct zijn en zeggen wat we vinden zonder er subtiel om heen te draaien vaak meteen als bitch bestempeld worden?
Hoiquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:24 schreef Slarioux het volgende:
Maar tactloos is meestal het enige dat doordringt bij jongens
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef Slarioux het volgende:
Kut, zijingang van het Huygens is al dicht. Nu moet ik omlopen
ja klopt wel lekkere friet enz daar maar wel achterlijk duur... Lekker zitten kan je er welquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
owja ik heb daarna nog een broodje kroket gegeten bij de chinees ofzo op de hoek bij de bushaltezag er leuk uit een orientaria was het
kon je chinees en friet halen
![]()
(k zou er zo een topic over kunnen openenen ik heb soms punten gebruikt zelf, anders is t helemaal niet mer leesbaar
)
Jij hebt niet door dat die verkoper alleen maar jouw zieltje wilt winnen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
omdat er zo'n dikke rij voor de klachtenbalie stond zei die ene verkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |