Duidelijk bij wii de volgende meet isquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:28 schreef LastRequest het volgende:
Geniaal, twee vriendinnen die hier aten zijn nu voor het eerst aan het wii'en, ik lach me kapot
Hoop alleen dat m'n onderbuurvrouw niet thuis is hahaha vanwege flink gestamp en geschreeuw
Misschien eeuuhhhquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik verdenk hem inderdaad wel vant hebben van een console maar ben er nog niet uit wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Tentamenweek zonder tentames! Maar ik heb permanent vakantie! Als in ik hoef niet meer te werken voor mijn centjesquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien eeuuhhhstuur hem een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitkeringtrekker is ook een hele kunstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je ook niet meer verder studeren dan?
quote:
wat een luizenleven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tentamenweek zonder tentames! Maar ik heb permanent vakantie! Als in ik hoef niet meer te werken voor mijn centjes
Sietske?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat D_K het zelf ook liever anders had.
Idem, ofja....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |