alle beuningse boeren daten daar zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja klopt wel lekkere friet enz daar maar wel achterlijk duur... Lekker zitten kan je er wel
Nee dan moet je toch echt bij de Vrijboom zijn, cafe in beuningen noord. Maar nu je dat zegt vorig jaar daar wel een super carnaval gehad 2 avondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alle beuningse boeren daten daar zeker
karotte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
en Sietske hoe heette die techno dj nou, karott ofzo iets was het ? ga ik ff youtuben
Want?quote:
ja staan echt zorgwekkende reacties tussen......quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://tweakers.net/shopreview/6310/digitalstreet-punt-nl.html
Heheh tis maar net hoe je het leestquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja staan echt zorgwekkende reacties tussen......
Ik ook moe, maar wss anders moe dan jij, net even gelegen maar ben bang dat als ik te lang lig ik zo in slaap val dat ik niet meer wakker te krijgen benquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Slarioux het volgende:
Thuis ende moe.
gewoon, omdat het kan /swarmamodequote:
Opgelost door op het bed te gaan liggen met het draadloze netwerk van mijn bovenbuurman, hoe hij daar ineens aankomt geen ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook moe, maar wss anders moe dan jij, net even gelegen maar ben bang dat als ik te lang lig ik zo in slaap val dat ik niet meer wakker te krijgen benen dan midden in de nacht klaarwakker ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |