Nee dan moet je toch echt bij de Vrijboom zijn, cafe in beuningen noord. Maar nu je dat zegt vorig jaar daar wel een super carnaval gehad 2 avondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alle beuningse boeren daten daar zeker
karotte.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
en Sietske hoe heette die techno dj nou, karott ofzo iets was het ? ga ik ff youtuben
Want?quote:
ja staan echt zorgwekkende reacties tussen......quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://tweakers.net/shopreview/6310/digitalstreet-punt-nl.html
Heheh tis maar net hoe je het leestquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja staan echt zorgwekkende reacties tussen......
Ik ook moe, maar wss anders moe dan jij, net even gelegen maar ben bang dat als ik te lang lig ik zo in slaap val dat ik niet meer wakker te krijgen benquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Slarioux het volgende:
Thuis ende moe.
gewoon, omdat het kan /swarmamodequote:
Opgelost door op het bed te gaan liggen met het draadloze netwerk van mijn bovenbuurman, hoe hij daar ineens aankomt geen ideequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook moe, maar wss anders moe dan jij, net even gelegen maar ben bang dat als ik te lang lig ik zo in slaap val dat ik niet meer wakker te krijgen benen dan midden in de nacht klaarwakker ben.
Ik heb nog een weekje vrijquote:
Duidelijk bij wii de volgende meet isquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:28 schreef LastRequest het volgende:
Geniaal, twee vriendinnen die hier aten zijn nu voor het eerst aan het wii'en, ik lach me kapot
Hoop alleen dat m'n onderbuurvrouw niet thuis is hahaha vanwege flink gestamp en geschreeuw
Misschien eeuuhhhquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik verdenk hem inderdaad wel vant hebben van een console maar ben er nog niet uit wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Tentamenweek zonder tentames! Maar ik heb permanent vakantie! Als in ik hoef niet meer te werken voor mijn centjesquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien eeuuhhhstuur hem een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitkeringtrekker is ook een hele kunstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga je ook niet meer verder studeren dan?
quote:
wat een luizenleven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tentamenweek zonder tentames! Maar ik heb permanent vakantie! Als in ik hoef niet meer te werken voor mijn centjes
Sietske?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat D_K het zelf ook liever anders had.
Idem, ofja....quote:
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ikquote:
wat deed je dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ik
Huhquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's jouw pakkie aan, ik heb pas 1 keer een jongen afgewezen maar wat ik toen deed zal nu niet helpen denk ik
Wie zegt dat ik mik afwees?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Huhje had toch een hete nacht met mik?
Die vind ik wel erg druk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
dan ben ik een achtergrondsletvandaag weer iets nieuws :p
[ afbeelding ]
Doe je het soms met opzet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben daarna naar die internetwinkel gegaan eigenwijs als ik ben, en er stond idd geen cee keurmerk op het toestel en hij kreeg het erg benouwd toen ik naar de garantie vroeg enzo
vond het sowieso al n beetje louche figuren en t gaat wel om 250 euro
Vannacht vrij weinig geslapen en ik ben moe; wil morgen energie over hebben ipv te kort. Plus, ik heb ws spierpijn morgen en als ik dr ook nog eens brak bij ben is dat niet bevorderlijk voor mijn gemoedquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah goeie die ga ik ook een keer proberen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vannacht vrij weinig geslapen en ik ben moe; wil morgen energie over hebben ipv te kort. Plus, ik heb ws spierpijn morgen en als ik dr ook nog eens brak bij ben is dat niet bevorderlijk voor mijn gemoed
doet ie bij iedereenquote:
oorzaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik verdorie weer vijf pagina's gemist.
gevolgquote:Wat gaat het hier weer hard de laatste tijd? Zijn we weer liever voor elkaar ofzo
Dankj je! Het wordt m'n 2e (en 3e, heb er 2 meteen achter elkaar). Vandaag van dat filosofengeneuzel gehad, maar we zijn wel genaaid. Die gast zei dat we alleen de grote lijnen hoefden te leren maar er zaten vet gedetailleerde vragen in. Ben dus benieuwd of ik 'm gehaald heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Succes Morgane! is het je eerste tentamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |