Misschien staat mijn fiets bij de gemeente, maar dat betwijfel ik. Verder nog formeel denken (kut vak) en onderzoeksmethoden (saai vak). En ik moet met een andere fiets naar Nijmegen toe. Joy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef HostiMeister het volgende:
En? Wat hebben jullie vandaag allemaal op jullie planning staan, behalve SQL toetsen
Geen SQL toetsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:53 schreef HostiMeister het volgende:
En? Wat hebben jullie vandaag allemaal op jullie planning staan, behalve SQL toetsen
Damn alleen de naam al, formeel denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien staat mijn fiets bij de gemeente, maar dat betwijfel ik. Verder nog formeel denken (kut vak) en onderzoeksmethoden (saai vak). En ik moet met een andere fiets naar Nijmegen toe. Joy!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:03 schreef Nielez het volgende:
LR.
Blijf eens n avondje thuis.
Goedemorgen.
Vriend van me volgt dat vak volgens mij ook, gaat alleen nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Damn alleen de naam al, formeel denken
Heb nog wel wat picca's van het bordquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Damn alleen de naam al, formeel denken
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Been there, done that
(Alhoewel ik geen idee meer zou hebben wat er precies staat)
Laten zo johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
hmkay
krijg net mn loonspec van vorige week.. staat dat ik 20 uur gewerkt heb, ipv. 12
dus krijg 100 euro meer uitbetaald
iets van zeggen of gewoon zo laten?
Sinds wanneer is het inderdaad de werknemers verantwoording om te kijken of je genoeg uren hebt gewerktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:27 schreef Nielez het volgende:
Als ze er iets van zeggen kun jij zeggen 'Oh dat was me niet opgevallen'.
Je bent 't niet verplicht, maar als je ook maar 1 euro te weinig hebt staat 99% van de mensen binnen 1 dag aan 't bureau. Je kan er dus vanuit gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:34 schreef swarmahoer het volgende:
hoezo ben je verplicht dan op je loonstrookje te kijken pietje? of om je uren bij te houden? (weet niet of je n 12 uur contract hebt moblo of dat t altijd verschilt? zeker bij dat laatste maakt t geen donder uit lijkt me..
Ligt er maar aan wat voor werk relatie je hebt, en waar je werkt enzo hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent 't niet verplicht, maar als je ook maar 1 euro te weinig hebt staat 99% van de mensen binnen 1 dag aan 't bureau. Je kan er dus vanuit gaan.
Lees die post boven je eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Wat Piet zegt. Mensen staan binnen no-time bij de salarisadministratie als ze te weinig hebben, wees dan ook zo sportief om een overschot ook terug te boeken of in elk geval mede te delen.
Precies, en als je dan hoogopgeleid, proactief en secuur bent (een profiel wat moblo pastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Bovendien: als ze er later alsnog achter komen moet je je goed van de domme houden. Als ze vermoeden dat je 't toch wist maar bewust je bek hebt gehouden is je werkrelatie vaak gauw verpest.
nah, ze zijn toch al niet zo te spreken over het uizendbureau waar ze mee werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Bovendien: als ze er later alsnog achter komen moet je je goed van de domme houden. Als ze vermoeden dat je 't toch wist maar bewust je bek hebt gehouden is je werkrelatie vaak gauw verpest.
Kijk daar heb je wel weer ergens een puntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, en als je dan hoogopgeleid, proactief en secuur bent (een profiel wat moblo past) dan kan iemand er gewoon vanuit gaan dat je je salaris controleert. Je hebt die baan niet voor niks (als in je bezit bepaalde karaktertrekken
).
Maar misschien draaf ik nu door.
zie editquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef LastRequest het volgende:
Download mp3s free at JimmyR.com ?
Moet je maar neit in slaap vallen tijdens het zuipenquote:
D'r zitten een paar geniale tussen ja, al kende ik de meeste wel alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://blog.jimmyr.com/Fr(...)han_Beer_15_2008.php
:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |