wat is er onprofessioneel aan eerlijkheid?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
onprofessioneel daaraan toe te voegen
houniet weet precies hoe t moet denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Overigens, waarom zou je houniet moeten PM'en om in de OP te mogen? De OP staat op de wiki!
iesch moeluk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Overigens, waarom zou je houniet moeten PM'en om in de OP te mogen? De OP staat op de wiki!
Houniet wil ook zijn minute of famequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef Slarioux het volgende:
hahahaha wtf?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
de nieuwe tt had moeten worden
-D_K wil het telefoonnummer van SiETSKE!
Klik op Wijzig. Wijzig de tekst. Tadaaaaquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
houniet weet precies hoe t moet denk ikik niet
Dat was voordat ik wist dat je een stukje groter bent dan ik en nog iets te jong ook.quote:
lullig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was voordat ik wist dat je een stukje groter bent dan ik en nog iets te jong ook.
Vertel mij wat!quote:
Ik loop gewoon een blauwtje nog voor ze me echt kon afwijzen. Das wel een nieuw record voor me!quote:
zelfreflectie is altijd goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik loop gewoon een blauwtje nog voor ze me echt kon afwijzen. Das wel een nieuw record voor me!
Soms!quote:
Iets wat niet als een hammer aankomt?quote:
nu klinkt het net alsof ik heel gemeen ben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets wat niet als een hammer aankomt?
Ze zei dat ze lief was..quote:
Trek het je niet aan, mij is gister verteld dat men depressief wordt van met mij praten en liever een einde aan het leven zou willen makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:26 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nu klinkt het net alsof ik heel gemeen ben.
is dat niet zo dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, mij is gister verteld dat men depressief wordt van met mij praten en liever een einde aan het leven zou willen maken
Ja praten met jou op msn is levensgevaarlijk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, mij is gister verteld dat men depressief wordt van met mij praten en liever een einde aan het leven zou willen maken
Was ik dan zo'n tegenvaller?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
lekker jezelf op zitten hemelen
en dan op een meet tégenvallen, mèn!
Wanneer gaan we weer zuipen trouwens?
+1quote:
Je zit bij DM, je hebt niks anders te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kut, ik kan hier niet zoeken naar tietenfoto's.
Voer je ook wel eens een PvA daadwerkelijk uit?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:39 schreef LastRequest het volgende:
Ja tis ook echt een plan van aanpak voor over een paar weken, had er nog helemaal niet over nagedacht maar je moet het al tot in de puntjes weten.. Dus fijn dat ik er nog een paar dagen voor heb
je kan jezelf beter profileren als een kuthoer, en dat je dat dan irl toch iets minder bentquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
lekker jezelf op zitten hemelen
en dan op een meet tégenvallen, mèn!
Wanneer gaan we weer zuipen trouwens?
Jazeker! Ik heb alleen heel veel verschillende opdrachten, die allemaal een PvA behoevenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voer je ook wel eens een PvA daadwerkelijk uit?
Jammie!quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:42 schreef morgane het volgende:
ah, dus daar zijn jullie.
Nu lekker aan de kippensoep.
Ik wil ook snert.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eet vanavond snert
Zaterdag ook alen dit was nog over
Dat komt mooi uit, want ik neem niemand meequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helaasch nietik heb maar genoeg voor 1 persoon
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want ik neem niemand mee![]()
Hehe ik ben onderhand toch al misselijk van de chocoladeletterquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want ik neem niemand mee![]()
it's a date!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe ik ben onderhand toch al misselijk van de chocoladeletter
Alleen de PI, ik had de verkeerde gekozen. Vandaar de 0%quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat je geedit hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |