quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
In afwachting van 't DX pakketje
Deze horloges.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:29 schreef Dionysiou het volgende:
Dit horloge ziet er goed uit; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15203 en voor de prijs hoef je het niet te laten!
Gaat m'n wishlist in.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
In afwachting van 't DX en 't Focalpricepakketje
Er staat bij mij altijd urgent op (verticaal)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:12 schreef RacerDKB het volgende:
Stond trouwens URGENT op de verpakking, staat dat er normaal nou ook op? Nee toch?
Gatver! Die diamantjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:29 schreef Dionysiou het volgende:
Dit horloge ziet er goed uit; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15203 en voor de prijs hoef je het niet te laten!
Gaat m'n wishlist in.
Ja. Maar voor je het kan zoals op de filmpjes op Youtube zijn we wel wat jaartjes verder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:23 schreef Wunny het volgende:
Iemand die weet hoe dat picklock setje werkt? xD
Ik snap er geen bal van.
Ondanks de slechte dollar blijven het belachelijk goedkope productenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik bestel amper meer met de dollar tegenwoordig
Iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Ondanks de slechte dollar blijven het belachelijk goedkope producten
De vraag is of zoiets nog nodig is met in-ear oordopjes, die gaan vaak al hard genoeg omdat je het geluid direct op je trommelvliezen krijgt en je bijna geen last hebt van omgevingsgeluid.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14823
iemand daar ervaring mee ?
hoor er best veel positiefs over
dat ICM met sound magic PL30
ze voegen extra bas toe en zorgen dat het signaal duidelijker wordt volgens mensen van head-fiquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:38 schreef Impry het volgende:
[..]
De vraag is of zoiets nog nodig is met in-ear oordopjes, die gaan vaak al hard genoeg omdat je het geluid direct op je trommelvliezen krijgt en je bijna geen last hebt van omgevingsgeluid.
Schijnt je muziek meer body te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:20 schreef Impry het volgende:
Ahkeej, dat scheelt dan wel ja, ik dacht dat het puur was om het volume te verhogen.
Link naar een eBay handelaar, of gewoon google zoeken naar ''ExtUSB to 3.5mm jack'' ofzoiets.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Schijnt je muziek meer body te geven.Maar goed dat ik geen audiofiel ben..
Overigens wel jammer dat DX geen HTC mini usb naar audio (3,5 inch jack) converters verkoopt.. Die HTC compatible zijn. Kan wel een product request doen, maar dan vragen ze om een link naar vergelijkbaar artikel.. En die kan ik wel linken vanaf Nederlandse webshops, maar daar durven ze gewoon 20 euro voor een lullig kabeltje te vragen. Voegt straks DX ze ook toe voor dat geld..
Welke?quote:
ticket aanmakenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:47 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je doen als na 4 weken je bestelling nog niet is aangekomen? Ik heb niks illegaal besteld
heb ik gisteren besteld, hoop dat ie bij mij sneller komtquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:47 schreef gers het volgende:
[..]
deze laser
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
op de 4de besteld
heb hem al, heb ook de 30mw groene, tja nu heb ik hem en dan wat ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:47 schreef gers het volgende:
[..]
deze laser
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
op de 4de besteld
Wat wordt hiermee bedoeld?? Linken naar een product ofzo?quote:Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.
Linker naar een product mag wel, maar niet als je jouw refferer ID erbij zet. Dat kan je aanvragen bij DX, is een code die je bij productlinks kan toevoegen zodat jij punten krijgt waarmee je dingen kan kopen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef Black-Death het volgende:
Heej wat leuk zegMeteen even lid gemaakt, kijken of ik wat leuks vindt.
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?? Linken naar een product ofzo?
Okee dat is duidelijk thnqquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Linker naar een product mag wel, maar niet als je jouw refferer ID erbij zet. Dat kan je aanvragen bij DX, is een code die je bij productlinks kan toevoegen zodat jij punten krijgt waarmee je dingen kan kopen.
1 keer is genoeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Okee dat is duidelijk thnq
Enne, dat Drop Shipment and Gift Service, moet je dat voor ieder product erbij zetten of is 1x bestellen bij een bestelling van meerdere artikelen voldoende?
Okee bedanktquote:
Ik nietquote:
ik en ik wacht op die telefoon als ie weer leverbaar isquote:
Vertelquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:46 schreef gers het volgende:
[..]
ik en ik wacht op die telefoon als ie weer leverbaar is
Waarom jij niet? Toch geen slechte ervaringen gehad?quote:
ze verkopen zo'n 16.000 verschillende artikelen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:58 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik kom deze site net tegen... Zijn de spullen die jullie binnenkrijgen van een goede kwaliteit?
Ik vind de oordopjes niet echt optimaal, ik had 4 halloween pennen gekocht als kado waarvan 2 kapot, en ik wacht al 6 dagen op antwoord van de klantenservice (2x gemailt).quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Noax het volgende:
[..]
Waarom jij niet? Toch geen slechte ervaringen gehad?
Moet je wel een nieuwe oplader kopen hierquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:22 schreef gers het volgende:
[..]
http://focalprice.com/V90(...)ck_MH140B_5607.html#
lijkt me wel handig als reserve telefoon
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet je wel een nieuwe oplader kopen hier
Neem aan dat er geen Europese stekker bij zit.. toch?quote:
heb zo'n verloopstekkertje van dealextremequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Neem aan dat er geen Europese stekker bij zit.. toch?
Dat lijkt me wel een mooi cadeautje voor me vader die op 2 november jarig is..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef Karina het volgende:
Afgelopen vrijdag mijn aanstekers opgehaald, ze vallen zeker niet tegen, vooral niet als je de prijs bekijkt. Vooral deze ziet er goed uit en dat voor nog geen 3 euro!
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, want het verzenden duurt meestal al 5 a 7 dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
edit: besteld. maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het nog voor zondag op de mat ligt. Dan koop ik wel wat anders :/
Min de marge van PayPalquote:
door vertraging bij het samenstellen is je item op status 'wacht' gezet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die weet wat dit betekend: 'Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay'
Beetje gebrekkig Engels, tja geen Jack dit keer..quote:hello
the new plug is beyong the 30%of the item price
could you tell me the total cost ? may I will keep it for a crdit for you
thank you
Zo dat FP klinkt veelbelovend..quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik vind de oordopjes niet echt optimaal, ik had 4 halloween pennen gekocht als kado waarvan 2 kapot, en ik wacht al 6 dagen op antwoord van de klantenservice (2x gemailt).
ik heb toevallig een pakje batterijen gekocht van 2 dollar maar daar blijft het bij omdat DX er toen uit lag en het nodig had.
Niet helemaal waar, want volgens mij wordt er in dit verband bedoelt dat met het produceren van het product vertraging is opgelopen. dus niet samenstellen van een order of iets dergelijks, maar echt bij afname van de fabrikant..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:01 schreef mcwops het volgende:
[..]
door vertraging bij het samenstellen is je item op status 'wacht' gezet.
dan bedoelen we t zelfde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, want volgens mij wordt er in dit verband bedoelt dat met het produceren van het product vertraging is opgelopen. dus niet samenstellen van een order of iets dergelijks, maar echt bij afname van de fabrikant..
shit ik had er ook eerder aan moeten denkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want het verzenden duurt meestal al 5 a 7 dagen.
Net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen (PSP accesoires en onderdelen). De levertijd was ongeveer 2 weken. Over de spulletjes ben ik zeer tevreden, ware het niet dat 1 item in het pakketje ontbrak. Even een ticket aangemaakt en een uurtje later kreeg ik een reactie waarin stond dat dat item in een apart pakketje geleverd wordt.quote:
http://live.dealextreme.com//message_box.php?theme=&l=admin&x=1&deptid=1quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:17 schreef Dayuum het volgende:
Ik zag in de ochtend ergens een live chat knop maar nu kan ik die niet meer vinden?
Bijvoorbeeld die lasersquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ze verkopen zo'n 16.000 verschillende artikelen.
je zult iets specifieker moeten zijn als je wilt weten of de kwaliteit van een bepaald product goed is.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:17 schreef Dayuum het volgende:
Ik zag in de ochtend ergens een live chat knop maar nu kan ik die niet meer vinden?
welke zenders kan je daar mee kijken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Remake het volgende:
Aanrader voor mensen met laptop
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8309
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef gers het volgende:
[..]
welke zenders kan je daar mee kijken?
klinkt tof denk dat ik hem ook bestelquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef Remake het volgende:
[..]
officieel ned 1, 2 ,3 en ik als regiokanaal tv noord holland.
Onofficeel, rtl 4 5 7 8 , sbs6 , jetix, net5, mtv, Discovery channel HD, etc etc etc
Er word haast overal een DVB-T signaal uitgezonden, en dat ontvang je dan met die antenne?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:02 schreef mstr het volgende:
En hoe werkt dat dan precies als ik het vragen mag?
Ik vraag mijzelf hetzelfde af.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef gers het volgende:
hoe kan je dan de rest ontvangen ?
mag via pm
Kwaliteitje zo te horenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef Dionysiou het volgende:
Zoals beloofd fotos van de laser helaas krassen en deuken op de laser toen ie aankwam + de achterkant gaat niet vast, en de laser''dot'' is na 3 meter al niet meer gebundeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraag ik me ook af!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef gers het volgende:
hoe kan je dan de rest ontvangen ?
mag via pm
USB kan op elke pc. De ''rest'' kun je ontvangen wanneer je een abbo afsluit oid. Je kaartje/stick moet daar wel de mogelijkheid voor hebben dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
vraag ik me ook af!Iig of dat simpel is of dat er echt verdiept in moet worden!
+ moet je een TV-kaart hebben of kan het op iedere PC ?
Ik snap dat USB op elke PC kan. Maar er hoeft geen TV-card in je PC te zitten dus? Dan is het wel een leuk programma voor als je aan het internetten bent en tóch tv wilt kijken, toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
USB kan op elke pc. De ''rest'' kun je ontvangen wanneer je een abbo afsluit oid. Je kaartje/stick moet daar wel de mogelijkheid voor hebben dan.
Ja inderdaad..quote:
Wat is het gespecificeerde vermogen van dat ding?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
De sterkte is helemaal niks, zelfs een goedkoop prulletje overwint dit ding ik liet dit ding zien aan een vriend die zegt tegen mij; wow niet schijnen die is zeker 10x sterker (omdat ie der groter en mooier uit zach) dan valt het je wel tegen, zelfs m'n 30mW True schijnt dit dng eruit haha.
quote:Power output <50mW
Wavelength 532nM
Class llllb
Thanks, zal es ff zoeken op ebay..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Link naar een eBay handelaar, of gewoon google zoeken naar ''ExtUSB to 3.5mm jack'' ofzoiets.
Ik heb zelf een week of 2 een request daarvoor gedaan, maar hij is nog niet toegevoegd.
Op ebay.com.hk bestel ik nu ook steeds meer, daar barst het van de HTC dingen.
Enige wat wel kut is, ik had een cradle gekocht voor mijn Touch Pro, voor 23 dollar inclusief verzenden, voegt DX die gisteren toe voor 18 dollar
Dat horloge wat jij zoekt is te koop voor $29.99 inclusief verzendkosten
Misschien handig om te weten als je rond gaat Googlen of op eBay zoekt:quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dat horloge, zal ik ook eens adden.. Vind het toch wel wat hebben.. ook al staan er op dit moment wel mooie LK horloges op de site zelf. (waaronder degene die jij ook hebt..)
Tv uit de lucht geplukt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de euro sterker wordt bedoel je, neem ik aan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Tv uit de lucht geplukt?
Staat op wishlist als dollar weer is sterker wordt
Whehehe.. Ja, was er na het uitgebreid bekijken van die Ebay advertentie ook "inmiddels" als achter. Overigens knap dat je uberhaubt wat met die ebay auctions kan in het Chinees.. Zal vast wel lukken met de Nederlandse Ebay versie ernaast in een venster open (buttons vast op dezelfde plek) maar damn.. Toch niet echt overzichtelijk en handig weglezen en zo..quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien handig om te weten als je rond gaat Googlen of op eBay zoekt:
Als je zoekt op LK colouring vind je niet bijzonder veel, aangezien het IK Colouring is.
''ik colouring'' dus. Hoofdletter i is het, geen L
Och, ik weet wel waar de knopjes enzo zitten, en wat wat betekend, en de advertenties zijn meestal in het Engels.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Whehehe.. Ja, was er na het uitgebreid bekijken van die Ebay advertentie ook "inmiddels" als achter. Overigens knap dat je uberhaubt wat met die ebay auctions kan in het Chinees.. Zal vast wel lukken met de Nederlandse Ebay versie ernaast in een venster open (buttons vast op dezelfde plek) maar damn.. Toch niet echt overzichtelijk en handig weglezen en zo..Laat staan dat zo'n Chinees email correspondentie met je wil..
euro moet sterker wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Tv uit de lucht geplukt?
Staat op wishlist als dollar weer is sterker wordt
Heb er geen verstand van, ik dacht 50mW en die prijs oke, waar voor je geld ziet er nog mooi uit niet dus. Welke raad je me dan aan? Eentje die beter is dan 30mW en beetje in de de prijsklasse 38 ~ 46$. (Groen)quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:34 schreef Stinosss het volgende:
Minder dan 50mw, ruime omschrijving... :p
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12337quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, ik dacht 50mW en die prijs oke, waar voor je geld ziet er nog mooi uit niet dus. Welke raad je me dan aan? Eentje die beter is dan 30mW en beetje in de de prijsklasse 38 ~ 46$. (Groen)
ook geen ned1,ned2,ned3 dus? Zo goed werkt dat ding dus nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef -Tim- het volgende:
Die DVB-T stick van me vind in Enschede én in Groningen geen zenders :/
Wanneer je geen true gemeten laser hebt zegt die ''50mw'' helemaal niets! Die kun je dus niet als referentie gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef -Tim- het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12337
Ik zal je in ieder geval die aanraden. Vanmiddag binnengekregen en dat kaleidoscoopding maakt de laser nog zóveel vetter! Je kan het kopje er ook gewoon afschroeven en dan heb je dus gewoon een 30mW laserbeam, die trouwens echt niet onder doet aan mijn 50mW (geen true).
Deze dan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, ik dacht 50mW en die prijs oke, waar voor je geld ziet er nog mooi uit niet dus. Welke raad je me dan aan? Eentje die beter is dan 30mW en beetje in de de prijsklasse 38 ~ 46$. (Groen)
Enschede en Groningen hè...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ook geen ned1,ned2,ned3 dus? Zo goed werkt dat ding dus niet
zit te denken om zoiets voor mijn mediapc te bestellen.. je kunt er ook gewoon mee opnemen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pakketjes van dx klaarblijkelijk ook. Heb vandaag nog niks ontvangen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enschede en Groningen hè...
Daar zenden ze nog uit via duiven.
Denk eerder aan een softwareprobleem, zo betrouwbaar ziet het er allemaal niet uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:14 schreef Remake het volgende:
Ik heb een heel forum voor je dat zich met die praktijken bezig houd
http://www.sat4all.com/ , is gewoon een nederlandse site (!)
Search op , DVT-B en CCcam
Ook gezocht op DVT-B?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.
Ik ging ervan uit dat het een typefout was maar nee ook op DVT-B geen hits.quote:
Ik zie het op wikiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat het een typefout was maar nee ook op DVT-B geen hits.![]()
van tweakers.net/na google op dvt-bquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Ik zie het op wikiIk dacht idd dat je een typefout maakte.
quote:Je hebt 4 soorten digitale televisie...
DVB-S: Sattelite
DVB-C: Cable
DVB-T: Terrestrial (door de lucht dus)
DVB-H: Handheld
DVT-B ken ik niet. Het klinkt als een typfout...
idem zelfde probleemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.
Ik heb er nog wat tijd en moeite ingestoken maar uiteindelijk kom ik niet verder dan het aanschaffen van een dreambox en dat heeft niks meer met een goedkoop DVB-T ontvangertje te maken. Op de plaatjes van remake zie je ook alleen fta kanalen en dat is niet wat ik zoek.quote:
Bestaat niet toevallig uit 2 shipments?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:55 schreef Dayuum het volgende:
Vreemd er staat nog steeds packaging... maar heb al wel een tracking code
volgens mij niet, Elk product heeft ready statusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Bestaat niet toevallig uit 2 shipments?
Iets groter dan normale horloges ja, maar niet ''loei'' groot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:53 schreef Wunny het volgende:
Die IK horloges, zijn die groot qua omvang?
Ik heb namelijk nogal ( erg ) kleine polsen en ik wil niet een loei groot ding om me pols hebben...
heb wel linkje voor je om software te downloaden die freecom gebruikt bij hun DVB-T stick. Deze software is met veel sticks compatible.. Totalmedia heet het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef -Tim- het volgende:
Zou iemand de DVB-T tv-kijk software ergens willen uploaden? Heb het driver cdtje hier niet meer liggen maar heb wel drivers gevonden op internet die m'n stickie meer leven inblazen dan de meegeleverde.
Die blanke sleutels bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef tralalala het volgende:
Ze verkopen gewoon Lock Pickers van dik veel auto's
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef erik90 het volgende:
[..]
heb wel linkje voor je om software te downloaden die freecom gebruikt bij hun DVB-T stick. Deze software is met veel sticks compatible.. Totalmedia heet het.
Zet dat maar uit je hoofd, daar is veel meer apparatuur voor nodig dan alleen een DVB-T stick en wat software.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?
geeft veel licht, totdat je een fellere lamp hebt (geprobeerd)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef mstr het volgende:
M'n
3-in-1 15+1 3xAAA Flashlight (10 White LED - 5 UV LED - Red Laser)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3248
en
Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488
zijn binnen.
Geeft best veel licht
Ach, hij is gewoon voor de fun.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
geeft veel licht, totdat je een fellere lamp hebt (geprobeerd)
Ik ontvang in Amsterdam en Ijmuiden nl 123 en tv noordholland en nog wat radio zenders gewoon perfect, hoeft niet eens echt dichtbij het raam te staan .quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ahh jammer.. was te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)
Ikzelf gebruik puppylinux op me laptop samen met als extratje een universele dvb-t driver
Wist niet eens dat dat mogelijk is, kun je misschien een link ofzo geven met wat info.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)
Ikzelf gebruik puppylinux op me laptop samen met als extratje een universele dvb-t driver
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:01 schreef luciferist het volgende:
gekregen:
[ afbeelding ]
besteld:
[ afbeelding ]
Bij focalprice, maar ik moet eerst mijn usb-stick opsturen en pas als die daar aangekomen is sturen ze mij het aangevraagde product (armband usb) op.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.
Het duurt allemaal even, maar ze sturen inderdaad de vervanger op (het ook een verkeerd artikel van FP gehad, teruggestuurd, juiste teruggehad, was het niet wat ik moest hebben...)
maar ik moet het verzenden dus ook nog gaan betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.
Het duurt allemaal even, maar ze sturen inderdaad de vervanger op (het ook een verkeerd artikel van FP gehad, teruggestuurd, juiste teruggehad, was het niet wat ik moest hebben...)
Bij DX krijg je het vergoed in producten die je zelf mag kiezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
[..]
maar ik moet het verzenden dus ook nog gaan betalen
Dat US only gaat over de 90 dagen uitgestelde betaling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:59 schreef Remake het volgende:
200 MW? zozo netjes, wel veel mW voor een laserlampje
Boeit het DX trouwens dat je naar NL laat versturen? op de site staat US only?
Ik zat net ook al raar te kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17066
Kijk naar de omschrijving op de adapter
[ afbeelding ]
Had het verkeerd gelezen, juist in de US is het illigaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat US only gaat over de 90 dagen uitgestelde betaling.
Die telefoon ziet er best aardig uit... Of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist mijn pakjes ontvangen, mijn vriendin pikt zomaar even mijn spullen in![]()
Ik vraag me af he, focalprice is qua telefoons nog wat goedkoper. Maar zijn het inderdaad wel dezelfde telefoons als op DX?
Telefoon op DX
Volgens mij dezelfde telefoon
Nu met uniek imei nummer trouwens. Is die ene foto met die iphone icons trouwens wel echt of niet? Op alle andere foto's zie ik dergelijke icons niet terug komen.
Had het 2e topic onder die mok niet nodig. Volgens mij is een foto hiervan op Fok! plaatsen banwaardig..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
lol... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16941
Waar doet dat me aan denken.
Jezusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Zo 2e pakketje retour verzonden naar DX wat ik nu krijg;
- True 50mW Green Laser
- 200mW Red Laser
- FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)
Dus dat zijn zeker leuke gadgets, om in een keer te ontvangen!
Mijn andere 200mW werkte niet goed dus retourverzonden, en de 50mW Green Flashlight ingewisseld voor 50mW True en retourverzonden, vandaar..quote:
Of die icoontjes ook op het scherm verschijnen of dat dat alleen maar een apple foto is en de telefoon die icoontjes dus niet heeft. Dat het een nep telefoon is weet ik ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Echt? Als in "gemaakt door Apple" echt?
Waarsch. het eerste.. ik geloof niet dat DealExtreme eigenlijk recent nog betrapt is op het verkeerd manipuleren van screenshotjes.. En eerlijk gezegd is volgens mij DX daar xzo'n beetje de enige Chinese webshop die daar eerlijk over is. Maar helemaal zeker weet je het nooit. Onwaarschijnlijk is het overigens niet ; zijn wel meer immitatie iphones met een menu dat ook nagebouwd is qua uiterlijk..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of die icoontjes ook op het scherm verschijnen of dat dat alleen maar een apple foto is en de telefoon die icoontjes dus niet heeft. Dat het een nep telefoon is weet ik ook wel
Als je kijkt op de apple foto, dan zie je maar een netwerkbereik. Op alle andere foto's zie je twee netwerkbereiken ivm dual sim.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarsch. het eerste.. ik geloof niet dat DealExtreme eigenlijk recent nog betrapt is op het verkeerd manipuleren van screenshotjes.. En eerlijk gezegd is volgens mij DX daar xzo'n beetje de enige Chinese webshop die daar eerlijk over is. Maar helemaal zeker weet je het nooit. Onwaarschijnlijk is het overigens niet ; zijn wel meer immitatie iphones met een menu dat ook nagebouwd is qua uiterlijk..
Ik denk ik het dubbele bijnaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn god! Ik heb al ¤102.37 betaald aan DX in totaal.. Focal dan nog niet meegerekend..
DARN
ik schrok welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk ik het dubbele bijna
317 euro zie ik nu![]()
laptopkoeler, laserpennen, HEEL veel kleine zooi, muizen, aanstekers...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Stinosss het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht daarmee?
Ik zal zo ook eens kijken op hoeveel ik zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn god! Ik heb al ¤102.37 betaald aan DX in totaal.. Focal dan nog niet meegerekend..
DARN
Waarom?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Ik zit nu op de 120,- en dit is denk ik de laatste keer dat ik er bestelt heb.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Ja, ik heb alleen maar fietslampjes betaald de lasers en die FiiO moesten nog komen, of had ik teruggstuurdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ook.
Ik krijg onderhand elke dag wel een pakketje binnen van DealExtreme, maar die mini torch heb ik nog niet binnen. Waarschijnlijk krijg ik morgen en zaterdag nog wel veel binnen, ook zo'n 4 a 5 pakketjes.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens kijken op hoeveel ik zit.
Het zijn klassieke messen qua sluiting, je moet waar eerst het lemmet zat, een ijzeren geval de juiste richting induwen, en dan kan je hem dichtklappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n mes is binnen
alleen wil dat kutding niet meer dicht?
in een poging dat ding dicht te doen snij ik mezelf in m'n duim, die dingen worden in ieder geval goed scherp geleverd.
Ik ben dionysiou nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ook.
Ik denk niet dat ze die receptoren hebben. Je kunt Conrad eens proberen. Is dit soms wat je bedoelt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef AngerManagement het volgende:
Hebben ze bij DX ook zo'n apparaatje/schakelaaar wat registreert of er een laser op schijnt of niet?
Klinkt misschien wat vreemd, maar met zo'n kastje is het heel makkelijk een 'laser-beveiliging' te bouwen, als je er een alarm op aansluit, en de laserstraal wordt onderbroken (op het 'apparaatje' schijnt geen laser meer), gaat het alarm af.
Heb al flink zitten zoeken, maar weet zo 1,2,3 niet waar ik precies op moet zoeken.
Iemand die zo'n ding toevallig is tegengekomen ?
Godver de godver, heb me nu al weer verbrand, en dan nog irritant ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Woot, mijn gasbrander is ook binnen (die simpele jet-lighter), en dat ding is vet. Ik heb er niet zoveel aan, maar papier staat binnen 1 seconde in de fik, plastic is zo zacht, en wat Golden Power verkleurt ook supersnel door de hitte
![]()
.
Daarnaast zijn de iPod oordopjes ook binnen, ze zien er nog redelijk goed uit voor die 3 dollar.
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoonsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:36 schreef AngerManagement het volgende:
ip's opnemen
-edit oh, LP'sdat weet ik niet.. daar zijn wel computerprogramma's voor..
-
Zo'n telding met dit mechanisme (bij poortjes enzo) werkt geloof ik met infraroodstraling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef AngerManagement het volgende:
Hebben ze bij DX ook zo'n apparaatje/schakelaaar wat registreert of er een laser op schijnt of niet?
Klinkt misschien wat vreemd, maar met zo'n kastje is het heel makkelijk een 'laser-beveiliging' te bouwen, als je er een alarm op aansluit, en de laserstraal wordt onderbroken (op het 'apparaatje' schijnt geen laser meer), gaat het alarm af.
Heb al flink zitten zoeken, maar weet zo 1,2,3 niet waar ik precies op moet zoeken.
Iemand die zo'n ding toevallig is tegengekomen ?
Er moet sowieso altijd een versterker tussen geplaatst worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoons
Kijkshop heeft die dingen toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoons
Je hebt een liner lock mes gekocht zo te horen? Dat systeem is echt niet uit te leggen aan vrouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, kwam ik net achter, dfat ding is alleen echt niet in te drukken, niet normaal.
zou een beetje wd40 daar wonderen verrichten, of niet?
Ook gewone.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:31 schreef -Disturbed- het volgende:
Werkt deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.17401 zaklamp alleen op oplaadbare AAA batterijen of op gewone?
Jij hebt dat ding laten vallen. DX niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Godver de godver, heb me nu al weer verbrand, en dan nog irritant ook![]()
.
Het enige echte probleem is nu dat het gasbrandertje is gevallen, en nu veel minder goed werkt. Hij gaat niet meer in één keer aan, en gaat niet meer in één keer uit. Terugsturen?
Agreed ^quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding laten vallen. DX niet.
Misbruik maken van hun service is ook niet echt de bedoeling. Wees blij dat je zo goedkoop aan deze spullen kunt komen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef THEFXR het volgende:
ik heb al 2 maanden niet meer besteld bij DX
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt een liner lock mes gekocht zo te horen? Dat systeem is echt niet uit te leggen aan vrouwen.
Op dit soort posts reageren twee soorten mensen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?
3) hij legt meteen even uit hoe het dan wél moet volgens hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op dit soort posts reageren twee soorten mensen:
1) Mede-vrouwen die helemaal lyrisch zijn over de fenomenale "diss"
2) Mannen die seks te kort komen en je reprimande dus maar beamen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?
Wat een faler. Laserpointers onder de 2 mW zijn geloof ik gewoon legaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme, vandaag kwam na 1 maand mijn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5079 binnen, een pistooltje met laser erop en aansteker.
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirt, komt er ineens een andere docent (die ik niet had) die flipt 'm helemaal, en zegt je is gevaarlijk dan word hij blind en dat! Ik zeg, hij is niet eens sterk genoeg om een krekel blind te maken die zei die ''Daarom is ie gevaarlijk''. Achterlijke randdebiel. Moest hem inleveren bij hem en ik zag hem er een peuk mee aansteken, ik heb hem niet meer teruggezien ga er volgende week wel achteraan.
Neem dat ding dan ook niet meer naar schoolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme, vandaag kwam na 1 maand mijn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5079 binnen, een pistooltje met laser erop en aansteker.
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirt, komt er ineens een andere docent (die ik niet had) die flipt 'm helemaal, en zegt je is gevaarlijk dan word hij blind en dat! Ik zeg, hij is niet eens sterk genoeg om een krekel blind te maken die zei die ''Daarom is ie gevaarlijk''. Achterlijke randdebiel. Moest hem inleveren bij hem en ik zag hem er een peuk mee aansteken, ik heb hem niet meer teruggezien ga er volgende week wel achteraan.
Ik ben volwassen genoeg, Stinosss.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Neem dat ding dan ook niet meer naar school.
Ga ffe volwassen worden.
Volgende keer een 'shock-your-friends' aansteker kopen en de procedure herhalen. Zal hem leren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn die een beetje de moeite waard? Die zijn niet veel goedkoper dan hier geloof ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef jusdOrange het volgende:
En nog wat gillette mesjes van DX..
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn gewoon dezelfde mesjes, werken goed! En er zijn toch geen verzendkosten dus...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat gaan deze topics snel
[..]
Zijn die een beetje de moeite waard? Die zijn niet veel goedkoper dan hier geloof ik?
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.
Plus daarbij loop je met een namaakpistooltje rond.. krijg je dezelfde boete en strafblad voor als een echt pistool.. na-denk-en.
Zo te zien heb jij geen flauw idee van wat een laser met je retina doet en ook niet van het nederlands strafrecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.
Plus daarbij loop je met een namaakpistooltje rond.. krijg je dezelfde boete en strafblad voor als een echt pistool.. na-denk-en.
Tree-hugger. Pff.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Reken op 1.5. Wanneer het er sneller is valt het alleen maar mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling geshipped is. Moet ik dan denken aan dagen of weken voordat het aankomt?
Dat zijn hele andere lampjes, geen appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef Remake het volgende:
Nie zo moeilijk doen he
Een euro in elke blokker ofzo
[ afbeelding ]
volgens mij dat nummer je ordernummer , dus je bestelling komt in 3 keer denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Landgeld het volgende:
Vraag:
Vandaag kreeg ik voor de 3e!! keer een mailtje dat mijn artikelnummer 1014293MU geshipped is...Betekend dit dat het in drie delen komt, of wat is dit voor gedoe? Overigens stond alles op 'ready', en was er geen ETA. Dus reden voor 3 zendingen is er niet...
Klopt, is ook het ordernummerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:29 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij dat nummer je ordernummer , dus je bestelling komt in 3 keer denk ik
Ik heb de 9-LED..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
Handige lampjes voor op de fiets
Ligt aan de omstandigheden, als je bijv. een agent bedreigd met een volkomen legaal gaspistool (in duitsland dan) dan ga je echt voor gaas. Het maakt dan echt geen reet uit of dat ding 9mm para kon verschieten of simpelweg 9mm knall.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:09 schreef -Disturbed- het volgende:
Voor het rondlopen met een neppistool / namaakpistool kan je wel een boete krijgen maar deze zal nooit zo hoog zijn als een boete die je krijgt als het een echt vuurwapen is. De politie maakt onderscheid tussen die 2.
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden, als je bijv. een agent bedreigd met een volkomen legaal gaspistool (in duitsland dan) dan ga je echt voor gaas. Het maakt dan echt geen reet uit of dat ding 9mm para kon verschieten of simpelweg 9mm knall.
Dat aanstekertje heb ik ook gezien, dacht alleen maar van goh wie koopt dat nou maar problemen zal het niet opleveren.
Inderdaad.. is ook wel logisch lijkt me.. want je kunt aan de buitenkant niet zien of ze nep zijn.. dus ze zijn in principe net zo bedreigend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepakt
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad.. is ook wel logisch lijkt me.. want je kunt aan de buitenkant niet zien of ze nep zijn.. dus ze zijn in principe net zo bedreigend.
Nee, dat wordt doorgaans natuurlijk wel gedaan bij een overval.. dan schieten ze iedereen neer.. dus ja, dan heb je er niks aan inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.
iemand onder stress weet ook echt het verschil te vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Tarabass het volgende:
Guys, ik zoek een zakje/case voor mijn WD My Passport harde schijf. Zoiets als waar je een ipod in kwijt kan bijvoorbeeld. Kan alleen weinig vinden wat groot genoeg is.
Height 0.590 Inches
Length 4.967 Inches
Width 3.130 Inches
Weten jullie een oplossing?
hé dat is handigquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14270
Ik ken de WWM.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepakt
Thanks, maar denk niet dat ik met zoiets wegkom. Die harde schijf van mij is 2.5" en met omhulsel. Ik denk dus dat de 3.5 te groot is, maar de 2.5 te klein isquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14270
Heb ik er net 2 van besteld, superhandig. Verder heb ik een stel iPod socks besteld, een reserve oplader voor mijn Noka N95 en een Solar Lucky Catquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
Handige lampjes voor op de fiets
Hou er wel rekening mee dat verlichting onderdeel is van de typegoedkeuring van je auto. En dat wijzigen daarvan je op een boete kan komen te staan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze zoiets ook in LED?
Dit is als voorbeeld een Halogeen 12v 35w/35w.
Dus met groot licht erin.
Dan haal ik maar weer hetzelfde lampje, die's nu kaduk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat verlichting onderdeel is van de typegoedkeuring van je autoscooter. En dat wijzigen daarvan je op een boete kan komen te staan.
Jazekerquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef divided het volgende:
goede site,
zo even wat bestellen.
maar naar nederland dus ook gewon kostenloos verzonden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |