Wat een faler. Laserpointers onder de 2 mW zijn geloof ik gewoon legaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme, vandaag kwam na 1 maand mijn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5079 binnen, een pistooltje met laser erop en aansteker.
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirt, komt er ineens een andere docent (die ik niet had) die flipt 'm helemaal, en zegt je is gevaarlijk dan word hij blind en dat! Ik zeg, hij is niet eens sterk genoeg om een krekel blind te maken die zei die ''Daarom is ie gevaarlijk''. Achterlijke randdebiel. Moest hem inleveren bij hem en ik zag hem er een peuk mee aansteken, ik heb hem niet meer teruggezien ga er volgende week wel achteraan.
Neem dat ding dan ook niet meer naar schoolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme, vandaag kwam na 1 maand mijn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5079 binnen, een pistooltje met laser erop en aansteker.
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirt, komt er ineens een andere docent (die ik niet had) die flipt 'm helemaal, en zegt je is gevaarlijk dan word hij blind en dat! Ik zeg, hij is niet eens sterk genoeg om een krekel blind te maken die zei die ''Daarom is ie gevaarlijk''. Achterlijke randdebiel. Moest hem inleveren bij hem en ik zag hem er een peuk mee aansteken, ik heb hem niet meer teruggezien ga er volgende week wel achteraan.
Ik ben volwassen genoeg, Stinosss.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Neem dat ding dan ook niet meer naar school.
Ga ffe volwassen worden.
Volgende keer een 'shock-your-friends' aansteker kopen en de procedure herhalen. Zal hem leren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn die een beetje de moeite waard? Die zijn niet veel goedkoper dan hier geloof ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef jusdOrange het volgende:
En nog wat gillette mesjes van DX..
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn gewoon dezelfde mesjes, werken goed! En er zijn toch geen verzendkosten dus...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat gaan deze topics snel
[..]
Zijn die een beetje de moeite waard? Die zijn niet veel goedkoper dan hier geloof ik?
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.
Plus daarbij loop je met een namaakpistooltje rond.. krijg je dezelfde boete en strafblad voor als een echt pistool.. na-denk-en.
Zo te zien heb jij geen flauw idee van wat een laser met je retina doet en ook niet van het nederlands strafrecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.
Plus daarbij loop je met een namaakpistooltje rond.. krijg je dezelfde boete en strafblad voor als een echt pistool.. na-denk-en.
Tree-hugger. Pff.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Reken op 1.5. Wanneer het er sneller is valt het alleen maar mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling geshipped is. Moet ik dan denken aan dagen of weken voordat het aankomt?
Dat zijn hele andere lampjes, geen appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef Remake het volgende:
Nie zo moeilijk doen he
Een euro in elke blokker ofzo
[ afbeelding ]
volgens mij dat nummer je ordernummer , dus je bestelling komt in 3 keer denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Landgeld het volgende:
Vraag:
Vandaag kreeg ik voor de 3e!! keer een mailtje dat mijn artikelnummer 1014293MU geshipped is...Betekend dit dat het in drie delen komt, of wat is dit voor gedoe? Overigens stond alles op 'ready', en was er geen ETA. Dus reden voor 3 zendingen is er niet...
Klopt, is ook het ordernummerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:29 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij dat nummer je ordernummer , dus je bestelling komt in 3 keer denk ik
Ik heb de 9-LED..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
Handige lampjes voor op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |