Ik ben dionysiou nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ook.
Ik denk niet dat ze die receptoren hebben. Je kunt Conrad eens proberen. Is dit soms wat je bedoelt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef AngerManagement het volgende:
Hebben ze bij DX ook zo'n apparaatje/schakelaaar wat registreert of er een laser op schijnt of niet?
Klinkt misschien wat vreemd, maar met zo'n kastje is het heel makkelijk een 'laser-beveiliging' te bouwen, als je er een alarm op aansluit, en de laserstraal wordt onderbroken (op het 'apparaatje' schijnt geen laser meer), gaat het alarm af.
Heb al flink zitten zoeken, maar weet zo 1,2,3 niet waar ik precies op moet zoeken.
Iemand die zo'n ding toevallig is tegengekomen ?
Godver de godver, heb me nu al weer verbrand, en dan nog irritant ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Woot, mijn gasbrander is ook binnen (die simpele jet-lighter), en dat ding is vet. Ik heb er niet zoveel aan, maar papier staat binnen 1 seconde in de fik, plastic is zo zacht, en wat Golden Power verkleurt ook supersnel door de hitte
![]()
.
Daarnaast zijn de iPod oordopjes ook binnen, ze zien er nog redelijk goed uit voor die 3 dollar.
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoonsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:36 schreef AngerManagement het volgende:
ip's opnemen
-edit oh, LP'sdat weet ik niet.. daar zijn wel computerprogramma's voor..
-
Zo'n telding met dit mechanisme (bij poortjes enzo) werkt geloof ik met infraroodstraling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef AngerManagement het volgende:
Hebben ze bij DX ook zo'n apparaatje/schakelaaar wat registreert of er een laser op schijnt of niet?
Klinkt misschien wat vreemd, maar met zo'n kastje is het heel makkelijk een 'laser-beveiliging' te bouwen, als je er een alarm op aansluit, en de laserstraal wordt onderbroken (op het 'apparaatje' schijnt geen laser meer), gaat het alarm af.
Heb al flink zitten zoeken, maar weet zo 1,2,3 niet waar ik precies op moet zoeken.
Iemand die zo'n ding toevallig is tegengekomen ?
Er moet sowieso altijd een versterker tussen geplaatst worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoons
Kijkshop heeft die dingen toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoons
Je hebt een liner lock mes gekocht zo te horen? Dat systeem is echt niet uit te leggen aan vrouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, kwam ik net achter, dfat ding is alleen echt niet in te drukken, niet normaal.
zou een beetje wd40 daar wonderen verrichten, of niet?
Ook gewone.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:31 schreef -Disturbed- het volgende:
Werkt deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.17401 zaklamp alleen op oplaadbare AAA batterijen of op gewone?
Jij hebt dat ding laten vallen. DX niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Godver de godver, heb me nu al weer verbrand, en dan nog irritant ook![]()
.
Het enige echte probleem is nu dat het gasbrandertje is gevallen, en nu veel minder goed werkt. Hij gaat niet meer in één keer aan, en gaat niet meer in één keer uit. Terugsturen?
Agreed ^quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding laten vallen. DX niet.
Misbruik maken van hun service is ook niet echt de bedoeling. Wees blij dat je zo goedkoop aan deze spullen kunt komen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef THEFXR het volgende:
ik heb al 2 maanden niet meer besteld bij DX
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt een liner lock mes gekocht zo te horen? Dat systeem is echt niet uit te leggen aan vrouwen.
Op dit soort posts reageren twee soorten mensen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?
3) hij legt meteen even uit hoe het dan wél moet volgens hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op dit soort posts reageren twee soorten mensen:
1) Mede-vrouwen die helemaal lyrisch zijn over de fenomenale "diss"
2) Mannen die seks te kort komen en je reprimande dus maar beamen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |