Jezusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Zo 2e pakketje retour verzonden naar DX wat ik nu krijg;
- True 50mW Green Laser
- 200mW Red Laser
- FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)
Dus dat zijn zeker leuke gadgets, om in een keer te ontvangen!
Mijn andere 200mW werkte niet goed dus retourverzonden, en de 50mW Green Flashlight ingewisseld voor 50mW True en retourverzonden, vandaar..quote:
Of die icoontjes ook op het scherm verschijnen of dat dat alleen maar een apple foto is en de telefoon die icoontjes dus niet heeft. Dat het een nep telefoon is weet ik ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Echt? Als in "gemaakt door Apple" echt?
Waarsch. het eerste.. ik geloof niet dat DealExtreme eigenlijk recent nog betrapt is op het verkeerd manipuleren van screenshotjes.. En eerlijk gezegd is volgens mij DX daar xzo'n beetje de enige Chinese webshop die daar eerlijk over is. Maar helemaal zeker weet je het nooit. Onwaarschijnlijk is het overigens niet ; zijn wel meer immitatie iphones met een menu dat ook nagebouwd is qua uiterlijk..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of die icoontjes ook op het scherm verschijnen of dat dat alleen maar een apple foto is en de telefoon die icoontjes dus niet heeft. Dat het een nep telefoon is weet ik ook wel
Als je kijkt op de apple foto, dan zie je maar een netwerkbereik. Op alle andere foto's zie je twee netwerkbereiken ivm dual sim.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarsch. het eerste.. ik geloof niet dat DealExtreme eigenlijk recent nog betrapt is op het verkeerd manipuleren van screenshotjes.. En eerlijk gezegd is volgens mij DX daar xzo'n beetje de enige Chinese webshop die daar eerlijk over is. Maar helemaal zeker weet je het nooit. Onwaarschijnlijk is het overigens niet ; zijn wel meer immitatie iphones met een menu dat ook nagebouwd is qua uiterlijk..
Ik denk ik het dubbele bijnaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn god! Ik heb al ¤102.37 betaald aan DX in totaal.. Focal dan nog niet meegerekend..
DARN
ik schrok welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk ik het dubbele bijna
317 euro zie ik nu![]()
laptopkoeler, laserpennen, HEEL veel kleine zooi, muizen, aanstekers...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Stinosss het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht daarmee?
Ik zal zo ook eens kijken op hoeveel ik zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn god! Ik heb al ¤102.37 betaald aan DX in totaal.. Focal dan nog niet meegerekend..
DARN
Waarom?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Ik zit nu op de 120,- en dit is denk ik de laatste keer dat ik er bestelt heb.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Ja, ik heb alleen maar fietslampjes betaald de lasers en die FiiO moesten nog komen, of had ik teruggstuurdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ook.
Ik krijg onderhand elke dag wel een pakketje binnen van DealExtreme, maar die mini torch heb ik nog niet binnen. Waarschijnlijk krijg ik morgen en zaterdag nog wel veel binnen, ook zo'n 4 a 5 pakketjes.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens kijken op hoeveel ik zit.
Het zijn klassieke messen qua sluiting, je moet waar eerst het lemmet zat, een ijzeren geval de juiste richting induwen, en dan kan je hem dichtklappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n mes is binnen
alleen wil dat kutding niet meer dicht?
in een poging dat ding dicht te doen snij ik mezelf in m'n duim, die dingen worden in ieder geval goed scherp geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |