Jezusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Zo 2e pakketje retour verzonden naar DX wat ik nu krijg;
- True 50mW Green Laser
- 200mW Red Laser
- FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)
Dus dat zijn zeker leuke gadgets, om in een keer te ontvangen!
Mijn andere 200mW werkte niet goed dus retourverzonden, en de 50mW Green Flashlight ingewisseld voor 50mW True en retourverzonden, vandaar..quote:
Of die icoontjes ook op het scherm verschijnen of dat dat alleen maar een apple foto is en de telefoon die icoontjes dus niet heeft. Dat het een nep telefoon is weet ik ook welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Echt? Als in "gemaakt door Apple" echt?
Waarsch. het eerste.. ik geloof niet dat DealExtreme eigenlijk recent nog betrapt is op het verkeerd manipuleren van screenshotjes.. En eerlijk gezegd is volgens mij DX daar xzo'n beetje de enige Chinese webshop die daar eerlijk over is. Maar helemaal zeker weet je het nooit. Onwaarschijnlijk is het overigens niet ; zijn wel meer immitatie iphones met een menu dat ook nagebouwd is qua uiterlijk..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of die icoontjes ook op het scherm verschijnen of dat dat alleen maar een apple foto is en de telefoon die icoontjes dus niet heeft. Dat het een nep telefoon is weet ik ook wel
Als je kijkt op de apple foto, dan zie je maar een netwerkbereik. Op alle andere foto's zie je twee netwerkbereiken ivm dual sim.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarsch. het eerste.. ik geloof niet dat DealExtreme eigenlijk recent nog betrapt is op het verkeerd manipuleren van screenshotjes.. En eerlijk gezegd is volgens mij DX daar xzo'n beetje de enige Chinese webshop die daar eerlijk over is. Maar helemaal zeker weet je het nooit. Onwaarschijnlijk is het overigens niet ; zijn wel meer immitatie iphones met een menu dat ook nagebouwd is qua uiterlijk..
Ik denk ik het dubbele bijnaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn god! Ik heb al ¤102.37 betaald aan DX in totaal.. Focal dan nog niet meegerekend..
DARN
ik schrok welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk ik het dubbele bijna
317 euro zie ik nu![]()
laptopkoeler, laserpennen, HEEL veel kleine zooi, muizen, aanstekers...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Stinosss het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht daarmee?
Ik zal zo ook eens kijken op hoeveel ik zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn god! Ik heb al ¤102.37 betaald aan DX in totaal.. Focal dan nog niet meegerekend..
DARN
Waarom?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Ik zit nu op de 120,- en dit is denk ik de laatste keer dat ik er bestelt heb.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef Remake het volgende:
Ja, ik heb alleen maar fietslampjes betaald de lasers en die FiiO moesten nog komen, of had ik teruggstuurdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ook.
Ik krijg onderhand elke dag wel een pakketje binnen van DealExtreme, maar die mini torch heb ik nog niet binnen. Waarschijnlijk krijg ik morgen en zaterdag nog wel veel binnen, ook zo'n 4 a 5 pakketjes.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zal zo ook eens kijken op hoeveel ik zit.
Het zijn klassieke messen qua sluiting, je moet waar eerst het lemmet zat, een ijzeren geval de juiste richting induwen, en dan kan je hem dichtklappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n mes is binnen
alleen wil dat kutding niet meer dicht?
in een poging dat ding dicht te doen snij ik mezelf in m'n duim, die dingen worden in ieder geval goed scherp geleverd.
Ik ben dionysiou nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dacht dat Dionysiou ook.
Ik denk niet dat ze die receptoren hebben. Je kunt Conrad eens proberen. Is dit soms wat je bedoelt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef AngerManagement het volgende:
Hebben ze bij DX ook zo'n apparaatje/schakelaaar wat registreert of er een laser op schijnt of niet?
Klinkt misschien wat vreemd, maar met zo'n kastje is het heel makkelijk een 'laser-beveiliging' te bouwen, als je er een alarm op aansluit, en de laserstraal wordt onderbroken (op het 'apparaatje' schijnt geen laser meer), gaat het alarm af.
Heb al flink zitten zoeken, maar weet zo 1,2,3 niet waar ik precies op moet zoeken.
Iemand die zo'n ding toevallig is tegengekomen ?
Godver de godver, heb me nu al weer verbrand, en dan nog irritant ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Woot, mijn gasbrander is ook binnen (die simpele jet-lighter), en dat ding is vet. Ik heb er niet zoveel aan, maar papier staat binnen 1 seconde in de fik, plastic is zo zacht, en wat Golden Power verkleurt ook supersnel door de hitte
![]()
.
Daarnaast zijn de iPod oordopjes ook binnen, ze zien er nog redelijk goed uit voor die 3 dollar.
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoonsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:36 schreef AngerManagement het volgende:
ip's opnemen
-edit oh, LP'sdat weet ik niet.. daar zijn wel computerprogramma's voor..
-
Zo'n telding met dit mechanisme (bij poortjes enzo) werkt geloof ik met infraroodstraling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef AngerManagement het volgende:
Hebben ze bij DX ook zo'n apparaatje/schakelaaar wat registreert of er een laser op schijnt of niet?
Klinkt misschien wat vreemd, maar met zo'n kastje is het heel makkelijk een 'laser-beveiliging' te bouwen, als je er een alarm op aansluit, en de laserstraal wordt onderbroken (op het 'apparaatje' schijnt geen laser meer), gaat het alarm af.
Heb al flink zitten zoeken, maar weet zo 1,2,3 niet waar ik precies op moet zoeken.
Iemand die zo'n ding toevallig is tegengekomen ?
Er moet sowieso altijd een versterker tussen geplaatst worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoons
Kijkshop heeft die dingen toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik maar een stekkertje die rechtstreeks op de lp-speler is aangesloten zodat ik niet hoef te kloten met microfoons
Je hebt een liner lock mes gekocht zo te horen? Dat systeem is echt niet uit te leggen aan vrouwen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, kwam ik net achter, dfat ding is alleen echt niet in te drukken, niet normaal.
zou een beetje wd40 daar wonderen verrichten, of niet?
Ook gewone.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:31 schreef -Disturbed- het volgende:
Werkt deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.17401 zaklamp alleen op oplaadbare AAA batterijen of op gewone?
Jij hebt dat ding laten vallen. DX niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Godver de godver, heb me nu al weer verbrand, en dan nog irritant ook![]()
.
Het enige echte probleem is nu dat het gasbrandertje is gevallen, en nu veel minder goed werkt. Hij gaat niet meer in één keer aan, en gaat niet meer in één keer uit. Terugsturen?
Agreed ^quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:35 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding laten vallen. DX niet.
Misbruik maken van hun service is ook niet echt de bedoeling. Wees blij dat je zo goedkoop aan deze spullen kunt komen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef THEFXR het volgende:
ik heb al 2 maanden niet meer besteld bij DX
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt een liner lock mes gekocht zo te horen? Dat systeem is echt niet uit te leggen aan vrouwen.
Op dit soort posts reageren twee soorten mensen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?
3) hij legt meteen even uit hoe het dan wél moet volgens hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op dit soort posts reageren twee soorten mensen:
1) Mede-vrouwen die helemaal lyrisch zijn over de fenomenale "diss"
2) Mannen die seks te kort komen en je reprimande dus maar beamen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, ding induwen en dan kan het lemmet weer terug, of spreek jij altijd eerst 3 ingewikkelde toverspreuken achterstevoren uit terwijl je op je hoofd aan je piemel trekt?
Wat een faler. Laserpointers onder de 2 mW zijn geloof ik gewoon legaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme, vandaag kwam na 1 maand mijn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5079 binnen, een pistooltje met laser erop en aansteker.
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirt, komt er ineens een andere docent (die ik niet had) die flipt 'm helemaal, en zegt je is gevaarlijk dan word hij blind en dat! Ik zeg, hij is niet eens sterk genoeg om een krekel blind te maken die zei die ''Daarom is ie gevaarlijk''. Achterlijke randdebiel. Moest hem inleveren bij hem en ik zag hem er een peuk mee aansteken, ik heb hem niet meer teruggezien ga er volgende week wel achteraan.
Neem dat ding dan ook niet meer naar schoolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme, vandaag kwam na 1 maand mijn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5079 binnen, een pistooltje met laser erop en aansteker.
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirt, komt er ineens een andere docent (die ik niet had) die flipt 'm helemaal, en zegt je is gevaarlijk dan word hij blind en dat! Ik zeg, hij is niet eens sterk genoeg om een krekel blind te maken die zei die ''Daarom is ie gevaarlijk''. Achterlijke randdebiel. Moest hem inleveren bij hem en ik zag hem er een peuk mee aansteken, ik heb hem niet meer teruggezien ga er volgende week wel achteraan.
Ik ben volwassen genoeg, Stinosss.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Neem dat ding dan ook niet meer naar school.
Ga ffe volwassen worden.
Volgende keer een 'shock-your-friends' aansteker kopen en de procedure herhalen. Zal hem leren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn die een beetje de moeite waard? Die zijn niet veel goedkoper dan hier geloof ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:15 schreef jusdOrange het volgende:
En nog wat gillette mesjes van DX..
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn gewoon dezelfde mesjes, werken goed! En er zijn toch geen verzendkosten dus...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat gaan deze topics snel
[..]
Zijn die een beetje de moeite waard? Die zijn niet veel goedkoper dan hier geloof ik?
Ik had hem mee genomen naar school ik liet hem zien en scheen met dat 0.5 mW laserlampje op z'n shirtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.
Plus daarbij loop je met een namaakpistooltje rond.. krijg je dezelfde boete en strafblad voor als een echt pistool.. na-denk-en.
Zo te zien heb jij geen flauw idee van wat een laser met je retina doet en ook niet van het nederlands strafrecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Je hebt zo te lezen geen flauw idee wat een laser met je retina doet, al is het 0,00000001 mw. Lasers zijn geen speelgoed en horen nooit en te nimmer in handen te zijn van iemand die op mensen/dieren schijnt. Er hebben mensen permanente oogschade opgelopen door die kermisdingen.
Plus daarbij loop je met een namaakpistooltje rond.. krijg je dezelfde boete en strafblad voor als een echt pistool.. na-denk-en.
Tree-hugger. Pff.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AngerManagement het volgende:
[..]
Reken op 1.5. Wanneer het er sneller is valt het alleen maar mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling geshipped is. Moet ik dan denken aan dagen of weken voordat het aankomt?
Dat zijn hele andere lampjes, geen appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:38 schreef Remake het volgende:
Nie zo moeilijk doen he
Een euro in elke blokker ofzo
[ afbeelding ]
volgens mij dat nummer je ordernummer , dus je bestelling komt in 3 keer denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Landgeld het volgende:
Vraag:
Vandaag kreeg ik voor de 3e!! keer een mailtje dat mijn artikelnummer 1014293MU geshipped is...Betekend dit dat het in drie delen komt, of wat is dit voor gedoe? Overigens stond alles op 'ready', en was er geen ETA. Dus reden voor 3 zendingen is er niet...
Klopt, is ook het ordernummerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:29 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij dat nummer je ordernummer , dus je bestelling komt in 3 keer denk ik
Ik heb de 9-LED..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
Handige lampjes voor op de fiets
Ligt aan de omstandigheden, als je bijv. een agent bedreigd met een volkomen legaal gaspistool (in duitsland dan) dan ga je echt voor gaas. Het maakt dan echt geen reet uit of dat ding 9mm para kon verschieten of simpelweg 9mm knall.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:09 schreef -Disturbed- het volgende:
Voor het rondlopen met een neppistool / namaakpistool kan je wel een boete krijgen maar deze zal nooit zo hoog zijn als een boete die je krijgt als het een echt vuurwapen is. De politie maakt onderscheid tussen die 2.
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden, als je bijv. een agent bedreigd met een volkomen legaal gaspistool (in duitsland dan) dan ga je echt voor gaas. Het maakt dan echt geen reet uit of dat ding 9mm para kon verschieten of simpelweg 9mm knall.
Dat aanstekertje heb ik ook gezien, dacht alleen maar van goh wie koopt dat nou maar problemen zal het niet opleveren.
Inderdaad.. is ook wel logisch lijkt me.. want je kunt aan de buitenkant niet zien of ze nep zijn.. dus ze zijn in principe net zo bedreigend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepakt
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad.. is ook wel logisch lijkt me.. want je kunt aan de buitenkant niet zien of ze nep zijn.. dus ze zijn in principe net zo bedreigend.
Nee, dat wordt doorgaans natuurlijk wel gedaan bij een overval.. dan schieten ze iedereen neer.. dus ja, dan heb je er niks aan inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.
iemand onder stress weet ook echt het verschil te vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Tarabass het volgende:
Guys, ik zoek een zakje/case voor mijn WD My Passport harde schijf. Zoiets als waar je een ipod in kwijt kan bijvoorbeeld. Kan alleen weinig vinden wat groot genoeg is.
Height 0.590 Inches
Length 4.967 Inches
Width 3.130 Inches
Weten jullie een oplossing?
hé dat is handigquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14270
Ik ken de WWM.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepakt
Thanks, maar denk niet dat ik met zoiets wegkom. Die harde schijf van mij is 2.5" en met omhulsel. Ik denk dus dat de 3.5 te groot is, maar de 2.5 te klein isquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14270
Heb ik er net 2 van besteld, superhandig. Verder heb ik een stel iPod socks besteld, een reserve oplader voor mijn Noka N95 en een Solar Lucky Catquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
Handige lampjes voor op de fiets
Hou er wel rekening mee dat verlichting onderdeel is van de typegoedkeuring van je auto. En dat wijzigen daarvan je op een boete kan komen te staan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze zoiets ook in LED?
Dit is als voorbeeld een Halogeen 12v 35w/35w.
Dus met groot licht erin.
Dan haal ik maar weer hetzelfde lampje, die's nu kaduk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat verlichting onderdeel is van de typegoedkeuring van je autoscooter. En dat wijzigen daarvan je op een boete kan komen te staan.
Jazekerquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef divided het volgende:
goede site,
zo even wat bestellen.
maar naar nederland dus ook gewon kostenloos verzonden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |