Ligt aan de omstandigheden, als je bijv. een agent bedreigd met een volkomen legaal gaspistool (in duitsland dan) dan ga je echt voor gaas. Het maakt dan echt geen reet uit of dat ding 9mm para kon verschieten of simpelweg 9mm knall.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:09 schreef -Disturbed- het volgende:
Voor het rondlopen met een neppistool / namaakpistool kan je wel een boete krijgen maar deze zal nooit zo hoog zijn als een boete die je krijgt als het een echt vuurwapen is. De politie maakt onderscheid tussen die 2.
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden, als je bijv. een agent bedreigd met een volkomen legaal gaspistool (in duitsland dan) dan ga je echt voor gaas. Het maakt dan echt geen reet uit of dat ding 9mm para kon verschieten of simpelweg 9mm knall.
Dat aanstekertje heb ik ook gezien, dacht alleen maar van goh wie koopt dat nou maar problemen zal het niet opleveren.
Inderdaad.. is ook wel logisch lijkt me.. want je kunt aan de buitenkant niet zien of ze nep zijn.. dus ze zijn in principe net zo bedreigend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepakt
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:41 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Inderdaad.. is ook wel logisch lijkt me.. want je kunt aan de buitenkant niet zien of ze nep zijn.. dus ze zijn in principe net zo bedreigend.
Nee, dat wordt doorgaans natuurlijk wel gedaan bij een overval.. dan schieten ze iedereen neer.. dus ja, dan heb je er niks aan inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.
iemand onder stress weet ook echt het verschil te vindenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je er niemand mee kan doodschieten, kleinigheidje.
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Tarabass het volgende:
Guys, ik zoek een zakje/case voor mijn WD My Passport harde schijf. Zoiets als waar je een ipod in kwijt kan bijvoorbeeld. Kan alleen weinig vinden wat groot genoeg is.
Height 0.590 Inches
Length 4.967 Inches
Width 3.130 Inches
Weten jullie een oplossing?
hé dat is handigquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14270
Ik ken de WWM.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
sowieso zijn replica's in Nederland verboden, valt ook onder verboden wapenbezit als je wordt gepakt
Thanks, maar denk niet dat ik met zoiets wegkom. Die harde schijf van mij is 2.5" en met omhulsel. Ik denk dus dat de 3.5 te groot is, maar de 2.5 te klein isquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14270
Heb ik er net 2 van besteld, superhandig. Verder heb ik een stel iPod socks besteld, een reserve oplader voor mijn Noka N95 en een Solar Lucky Catquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854
Handige lampjes voor op de fiets
Hou er wel rekening mee dat verlichting onderdeel is van de typegoedkeuring van je auto. En dat wijzigen daarvan je op een boete kan komen te staan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:26 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze zoiets ook in LED?
Dit is als voorbeeld een Halogeen 12v 35w/35w.
Dus met groot licht erin.
Dan haal ik maar weer hetzelfde lampje, die's nu kaduk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat verlichting onderdeel is van de typegoedkeuring van je autoscooter. En dat wijzigen daarvan je op een boete kan komen te staan.
Jazekerquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef divided het volgende:
goede site,
zo even wat bestellen.
maar naar nederland dus ook gewon kostenloos verzonden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |