quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef gers het volgende:
[..]
welke zenders kan je daar mee kijken?
klinkt tof denk dat ik hem ook bestelquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef Remake het volgende:
[..]
officieel ned 1, 2 ,3 en ik als regiokanaal tv noord holland.
Onofficeel, rtl 4 5 7 8 , sbs6 , jetix, net5, mtv, Discovery channel HD, etc etc etc
Er word haast overal een DVB-T signaal uitgezonden, en dat ontvang je dan met die antenne?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:02 schreef mstr het volgende:
En hoe werkt dat dan precies als ik het vragen mag?
Ik vraag mijzelf hetzelfde af.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef gers het volgende:
hoe kan je dan de rest ontvangen ?
mag via pm
Kwaliteitje zo te horenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef Dionysiou het volgende:
Zoals beloofd fotos van de laser helaas krassen en deuken op de laser toen ie aankwam + de achterkant gaat niet vast, en de laser''dot'' is na 3 meter al niet meer gebundeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraag ik me ook af!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef gers het volgende:
hoe kan je dan de rest ontvangen ?
mag via pm
USB kan op elke pc. De ''rest'' kun je ontvangen wanneer je een abbo afsluit oid. Je kaartje/stick moet daar wel de mogelijkheid voor hebben dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
vraag ik me ook af!Iig of dat simpel is of dat er echt verdiept in moet worden!
+ moet je een TV-kaart hebben of kan het op iedere PC ?
Ik snap dat USB op elke PC kan. Maar er hoeft geen TV-card in je PC te zitten dus? Dan is het wel een leuk programma voor als je aan het internetten bent en tóch tv wilt kijken, toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
USB kan op elke pc. De ''rest'' kun je ontvangen wanneer je een abbo afsluit oid. Je kaartje/stick moet daar wel de mogelijkheid voor hebben dan.
Ja inderdaad..quote:
Wat is het gespecificeerde vermogen van dat ding?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
De sterkte is helemaal niks, zelfs een goedkoop prulletje overwint dit ding ik liet dit ding zien aan een vriend die zegt tegen mij; wow niet schijnen die is zeker 10x sterker (omdat ie der groter en mooier uit zach) dan valt het je wel tegen, zelfs m'n 30mW True schijnt dit dng eruit haha.
quote:Power output <50mW
Wavelength 532nM
Class llllb
Thanks, zal es ff zoeken op ebay..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Link naar een eBay handelaar, of gewoon google zoeken naar ''ExtUSB to 3.5mm jack'' ofzoiets.
Ik heb zelf een week of 2 een request daarvoor gedaan, maar hij is nog niet toegevoegd.
Op ebay.com.hk bestel ik nu ook steeds meer, daar barst het van de HTC dingen.
Enige wat wel kut is, ik had een cradle gekocht voor mijn Touch Pro, voor 23 dollar inclusief verzenden, voegt DX die gisteren toe voor 18 dollar
Dat horloge wat jij zoekt is te koop voor $29.99 inclusief verzendkosten
Misschien handig om te weten als je rond gaat Googlen of op eBay zoekt:quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dat horloge, zal ik ook eens adden.. Vind het toch wel wat hebben.. ook al staan er op dit moment wel mooie LK horloges op de site zelf. (waaronder degene die jij ook hebt..)
Tv uit de lucht geplukt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Remake het volgende:
Aanrader voor mensen met laptop
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8309
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de euro sterker wordt bedoel je, neem ik aan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Tv uit de lucht geplukt?
Staat op wishlist als dollar weer is sterker wordt
Whehehe.. Ja, was er na het uitgebreid bekijken van die Ebay advertentie ook "inmiddels" als achter. Overigens knap dat je uberhaubt wat met die ebay auctions kan in het Chinees.. Zal vast wel lukken met de Nederlandse Ebay versie ernaast in een venster open (buttons vast op dezelfde plek) maar damn.. Toch niet echt overzichtelijk en handig weglezen en zo..quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien handig om te weten als je rond gaat Googlen of op eBay zoekt:
Als je zoekt op LK colouring vind je niet bijzonder veel, aangezien het IK Colouring is.
''ik colouring'' dus. Hoofdletter i is het, geen L
Och, ik weet wel waar de knopjes enzo zitten, en wat wat betekend, en de advertenties zijn meestal in het Engels.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Whehehe.. Ja, was er na het uitgebreid bekijken van die Ebay advertentie ook "inmiddels" als achter. Overigens knap dat je uberhaubt wat met die ebay auctions kan in het Chinees.. Zal vast wel lukken met de Nederlandse Ebay versie ernaast in een venster open (buttons vast op dezelfde plek) maar damn.. Toch niet echt overzichtelijk en handig weglezen en zo..Laat staan dat zo'n Chinees email correspondentie met je wil..
euro moet sterker wordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Tv uit de lucht geplukt?
Staat op wishlist als dollar weer is sterker wordt
Heb er geen verstand van, ik dacht 50mW en die prijs oke, waar voor je geld ziet er nog mooi uit niet dus. Welke raad je me dan aan? Eentje die beter is dan 30mW en beetje in de de prijsklasse 38 ~ 46$. (Groen)quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:34 schreef Stinosss het volgende:
Minder dan 50mw, ruime omschrijving... :p
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12337quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, ik dacht 50mW en die prijs oke, waar voor je geld ziet er nog mooi uit niet dus. Welke raad je me dan aan? Eentje die beter is dan 30mW en beetje in de de prijsklasse 38 ~ 46$. (Groen)
ook geen ned1,ned2,ned3 dus? Zo goed werkt dat ding dus nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef -Tim- het volgende:
Die DVB-T stick van me vind in Enschede én in Groningen geen zenders :/
Wanneer je geen true gemeten laser hebt zegt die ''50mw'' helemaal niets! Die kun je dus niet als referentie gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:49 schreef -Tim- het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12337
Ik zal je in ieder geval die aanraden. Vanmiddag binnengekregen en dat kaleidoscoopding maakt de laser nog zóveel vetter! Je kan het kopje er ook gewoon afschroeven en dan heb je dus gewoon een 30mW laserbeam, die trouwens echt niet onder doet aan mijn 50mW (geen true).
Deze dan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, ik dacht 50mW en die prijs oke, waar voor je geld ziet er nog mooi uit niet dus. Welke raad je me dan aan? Eentje die beter is dan 30mW en beetje in de de prijsklasse 38 ~ 46$. (Groen)
Enschede en Groningen hè...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ook geen ned1,ned2,ned3 dus? Zo goed werkt dat ding dus niet
zit te denken om zoiets voor mijn mediapc te bestellen.. je kunt er ook gewoon mee opnemen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Remake het volgende:
Aanrader voor mensen met laptop
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8309
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pakketjes van dx klaarblijkelijk ook. Heb vandaag nog niks ontvangen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Enschede en Groningen hè...
Daar zenden ze nog uit via duiven.
Denk eerder aan een softwareprobleem, zo betrouwbaar ziet het er allemaal niet uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:14 schreef Remake het volgende:
Ik heb een heel forum voor je dat zich met die praktijken bezig houd
http://www.sat4all.com/ , is gewoon een nederlandse site (!)
Search op , DVT-B en CCcam
Ook gezocht op DVT-B?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.
Ik ging ervan uit dat het een typefout was maar nee ook op DVT-B geen hits.quote:
Ik zie het op wikiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat het een typefout was maar nee ook op DVT-B geen hits.![]()
van tweakers.net/na google op dvt-bquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Ik zie het op wikiIk dacht idd dat je een typefout maakte.
quote:Je hebt 4 soorten digitale televisie...
DVB-S: Sattelite
DVB-C: Cable
DVB-T: Terrestrial (door de lucht dus)
DVB-H: Handheld
DVT-B ken ik niet. Het klinkt als een typfout...
idem zelfde probleemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.
Ik heb er nog wat tijd en moeite ingestoken maar uiteindelijk kom ik niet verder dan het aanschaffen van een dreambox en dat heeft niks meer met een goedkoop DVB-T ontvangertje te maken. Op de plaatjes van remake zie je ook alleen fta kanalen en dat is niet wat ik zoek.quote:
Bestaat niet toevallig uit 2 shipments?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:55 schreef Dayuum het volgende:
Vreemd er staat nog steeds packaging... maar heb al wel een tracking code
volgens mij niet, Elk product heeft ready statusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Bestaat niet toevallig uit 2 shipments?
Iets groter dan normale horloges ja, maar niet ''loei'' groot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:53 schreef Wunny het volgende:
Die IK horloges, zijn die groot qua omvang?
Ik heb namelijk nogal ( erg ) kleine polsen en ik wil niet een loei groot ding om me pols hebben...
heb wel linkje voor je om software te downloaden die freecom gebruikt bij hun DVB-T stick. Deze software is met veel sticks compatible.. Totalmedia heet het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef -Tim- het volgende:
Zou iemand de DVB-T tv-kijk software ergens willen uploaden? Heb het driver cdtje hier niet meer liggen maar heb wel drivers gevonden op internet die m'n stickie meer leven inblazen dan de meegeleverde.
Die blanke sleutels bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef tralalala het volgende:
Ze verkopen gewoon Lock Pickers van dik veel auto's
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef erik90 het volgende:
[..]
heb wel linkje voor je om software te downloaden die freecom gebruikt bij hun DVB-T stick. Deze software is met veel sticks compatible.. Totalmedia heet het.
Zet dat maar uit je hoofd, daar is veel meer apparatuur voor nodig dan alleen een DVB-T stick en wat software.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?
geeft veel licht, totdat je een fellere lamp hebt (geprobeerd)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef mstr het volgende:
M'n
3-in-1 15+1 3xAAA Flashlight (10 White LED - 5 UV LED - Red Laser)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3248
en
Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488
zijn binnen.
Geeft best veel licht
Ach, hij is gewoon voor de fun.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
geeft veel licht, totdat je een fellere lamp hebt (geprobeerd)
Ik ontvang in Amsterdam en Ijmuiden nl 123 en tv noordholland en nog wat radio zenders gewoon perfect, hoeft niet eens echt dichtbij het raam te staan .quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ahh jammer.. was te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)
Ikzelf gebruik puppylinux op me laptop samen met als extratje een universele dvb-t driver
Wist niet eens dat dat mogelijk is, kun je misschien een link ofzo geven met wat info.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)
Ikzelf gebruik puppylinux op me laptop samen met als extratje een universele dvb-t driver
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:01 schreef luciferist het volgende:
gekregen:
[ afbeelding ]
besteld:
[ afbeelding ]
Bij focalprice, maar ik moet eerst mijn usb-stick opsturen en pas als die daar aangekomen is sturen ze mij het aangevraagde product (armband usb) op.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.
Het duurt allemaal even, maar ze sturen inderdaad de vervanger op (het ook een verkeerd artikel van FP gehad, teruggestuurd, juiste teruggehad, was het niet wat ik moest hebben...)
maar ik moet het verzenden dus ook nog gaan betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.
Het duurt allemaal even, maar ze sturen inderdaad de vervanger op (het ook een verkeerd artikel van FP gehad, teruggestuurd, juiste teruggehad, was het niet wat ik moest hebben...)
Bij DX krijg je het vergoed in producten die je zelf mag kiezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
[..]
maar ik moet het verzenden dus ook nog gaan betalen
Dat US only gaat over de 90 dagen uitgestelde betaling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:59 schreef Remake het volgende:
200 MW? zozo netjes, wel veel mW voor een laserlampje
Boeit het DX trouwens dat je naar NL laat versturen? op de site staat US only?
Ik zat net ook al raar te kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17066
Kijk naar de omschrijving op de adapter
[ afbeelding ]
Had het verkeerd gelezen, juist in de US is het illigaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat US only gaat over de 90 dagen uitgestelde betaling.
Die telefoon ziet er best aardig uit... Of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist mijn pakjes ontvangen, mijn vriendin pikt zomaar even mijn spullen in![]()
Ik vraag me af he, focalprice is qua telefoons nog wat goedkoper. Maar zijn het inderdaad wel dezelfde telefoons als op DX?
Telefoon op DX
Volgens mij dezelfde telefoon
Nu met uniek imei nummer trouwens. Is die ene foto met die iphone icons trouwens wel echt of niet? Op alle andere foto's zie ik dergelijke icons niet terug komen.
Had het 2e topic onder die mok niet nodig. Volgens mij is een foto hiervan op Fok! plaatsen banwaardig..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
lol... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16941
Waar doet dat me aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |