quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef gers het volgende:
[..]
welke zenders kan je daar mee kijken?
klinkt tof denk dat ik hem ook bestelquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef Remake het volgende:
[..]
officieel ned 1, 2 ,3 en ik als regiokanaal tv noord holland.
Onofficeel, rtl 4 5 7 8 , sbs6 , jetix, net5, mtv, Discovery channel HD, etc etc etc
Er word haast overal een DVB-T signaal uitgezonden, en dat ontvang je dan met die antenne?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:02 schreef mstr het volgende:
En hoe werkt dat dan precies als ik het vragen mag?
Ik vraag mijzelf hetzelfde af.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef gers het volgende:
hoe kan je dan de rest ontvangen ?
mag via pm
Kwaliteitje zo te horenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:15 schreef Dionysiou het volgende:
Zoals beloofd fotos van de laser helaas krassen en deuken op de laser toen ie aankwam + de achterkant gaat niet vast, en de laser''dot'' is na 3 meter al niet meer gebundeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraag ik me ook af!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:08 schreef gers het volgende:
hoe kan je dan de rest ontvangen ?
mag via pm
USB kan op elke pc. De ''rest'' kun je ontvangen wanneer je een abbo afsluit oid. Je kaartje/stick moet daar wel de mogelijkheid voor hebben dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
vraag ik me ook af!Iig of dat simpel is of dat er echt verdiept in moet worden!
+ moet je een TV-kaart hebben of kan het op iedere PC ?
Ik snap dat USB op elke PC kan. Maar er hoeft geen TV-card in je PC te zitten dus? Dan is het wel een leuk programma voor als je aan het internetten bent en tóch tv wilt kijken, toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
USB kan op elke pc. De ''rest'' kun je ontvangen wanneer je een abbo afsluit oid. Je kaartje/stick moet daar wel de mogelijkheid voor hebben dan.
Ja inderdaad..quote:
Wat is het gespecificeerde vermogen van dat ding?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
De sterkte is helemaal niks, zelfs een goedkoop prulletje overwint dit ding ik liet dit ding zien aan een vriend die zegt tegen mij; wow niet schijnen die is zeker 10x sterker (omdat ie der groter en mooier uit zach) dan valt het je wel tegen, zelfs m'n 30mW True schijnt dit dng eruit haha.
quote:Power output <50mW
Wavelength 532nM
Class llllb
Thanks, zal es ff zoeken op ebay..quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Link naar een eBay handelaar, of gewoon google zoeken naar ''ExtUSB to 3.5mm jack'' ofzoiets.
Ik heb zelf een week of 2 een request daarvoor gedaan, maar hij is nog niet toegevoegd.
Op ebay.com.hk bestel ik nu ook steeds meer, daar barst het van de HTC dingen.
Enige wat wel kut is, ik had een cradle gekocht voor mijn Touch Pro, voor 23 dollar inclusief verzenden, voegt DX die gisteren toe voor 18 dollar
Dat horloge wat jij zoekt is te koop voor $29.99 inclusief verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |