Misschien zelfs al van Lopez.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:31 schreef TheArt het volgende:
Wat nog wel belangrijker is dan de toernooizege, is plaatsing voor de Masters. De verschillen zijn heel klein. Na deze week hebben Del Potro en Simon de laatste twee plaatsjes in handen ten koste van Ferrer en Blake.
Echter komt ook het plaatsje van Roddick in gevaar. Zeker als hij in Parijs vroeg verliest van Simon.
Dat Roddick in de 2e ronde van Lopez kan verliezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat van Lopez? Ik volg je even niet. Lopez staat namelijk 32e in de race naar Shanghai.
Monfilsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef VegaKip het volgende:
Wat een leuke auto's
Marat in de 2e ronde tegen Nadal als ie de 1e wint
Ah, duidelijk. Die kans is inderdaad ook al groot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat Roddick in de 2e ronde van Lopez kan verliezen.
Ik wou het net zeggen....die 2 weten elkaar de laatste tijd wel te vindenquote:
Ik keek scheefquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Monfils.
Maar in principe kan hij van iedereen winnen, dus de hoop is er altijd!
Absoluut. Nalbandian op zijn best vind ik geloof ik indrukwekkender dan om het even welke andere speler op zijn best.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef TubewayDigital het volgende:
die irritante verschijning uit servie, kunnen we hem niet verbannen van de tennisvelden.
Ik vind die Del Potro echt helemaal niets zeg. Behalve als 'ie ruzie maakt met Murray natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef TubewayDigital het volgende:
die irritante verschijning uit servie, kunnen we hem niet verbannen van de tennisvelden.
hoe dan ook, zet mijn geld op del potro, hoop echter op fed.
Je volgt alleen de grote toernooien zeker? Hij won nog een toernooitje in Thailand, o.a. van Djokovic en staat nu in de SF in Lyon.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef TubewayDigital het volgende:
tsonga zat ik ook aan te denken alleen sinds australie geen hele bijzondere dingen meer laten zien
ik zei "hele bijzondere".quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je volgt alleen de grote toernooien zeker? Hij won nog een toernooitje in Thailand, o.a. van Djokovic en staat nu in de SF in Lyon.
Hij heeft dan ook veel last van blessures gehad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef TubewayDigital het volgende:
tsonga zat ik ook aan te denken alleen sinds australie geen hele bijzondere dingen meer laten zien
Nee, wie wel buiten Nadal en Murray?quote:
del potroquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie wel buiten Nadal en Murray?
Zwaar overdreven classificatie natuurlijk dat hele bijzondere, het was zijn eerste ATP-toernooizege bijvoorbeeld.
hoeveel wedstrijden achter elkaar had hij gewonnen 22? 23? 24? Pas op de US Open kwam het ott een eindequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Zijn allemaal kleine toernooitjes die 'ie heeft gewonnen.
Vergeet Federer niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie wel buiten Nadal en Murray?
Ik heb laatst op mijn tennisclub ook 15 wedstrijden achter elkaar gewonnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden achter elkaar had hij gewonnen 22? 23? 24? Pas op de US Open kwam het ott een einde
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:54 schreef TubewayDigital het volgende:
hmm, misschien dat nalby toch wel kans maakt in parijs. Echter Frankrijk heeft na de USa het meest aantal McDonalds per hoofd van de bevolking dus ik weet het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bye heeft al eens een partij gewonnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
16 maal Bye en geen enkele Bye haalt ronde 2.
Mathieu - Andreev is een toffe eerste ronde partij.
Nee, hij bedoelde dat de geplaatste spelers de eerste ronde niet hoeven te spelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bye heeft al eens een partij gewonnen![]()
http://www.atptennis.com/(...)iles/?playernumber=0
Dat is niet te zeggen. Dan moet je eerst weten wie het zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef wimderon het volgende:
Even over de bracket gesproken, wie denken jullie dat deze gaat winnen:
QUALIFIER, 4 (UNK) of QUALIFIER , 5 (UNK)
Qualifier 4 schijnt aardig in vorm te zijn, maar 5 heeft wel z'n service waar ie op terug kan vallen, lastig
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
De H2H is helaas nog 0-0 dus dat helpt ons ook niet verderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef wimderon het volgende:
Even over de bracket gesproken, wie denken jullie dat deze gaat winnen:
QUALIFIER, 4 (UNK) of QUALIFIER , 5 (UNK)
Qualifier 4 schijnt aardig in vorm te zijn, maar 5 heeft wel z'n service waar ie op terug kan vallen, lastig
Terwijl hij toch een behoorlijke kanshebber was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Szura het volgende:
Gasquet heeft zich teruggetrokken met een elleboogblessure blijkbaar
Het schijnt dat dat gewoon heel lang in je lichaam kan blijven en dat je steeds moet zorgen dat je je grenzen niet overschrijdt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:17 schreef TubewayDigital het volgende:
hij was toch van zijn pfeifer af
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terwijl hij toch een behoorlijke kanshebber was.
quote:
Hangt heel erg van het type af. Ik geloof dat meer dan de helft van de Nederlands bevolking (70-80% oid) bij onderzoek blijkt een vorm van Pfeiffer gehad te hebben. Drie kwart merkt er gewoon nauwelijks iets van, afhankelijk van de variant en hoe sterk de persoon in kwestie is. Neem aan dat Federer een best hevige variant heeft/gehad heeft, aangezien hij voor de rest lichamelijk kerngezond is...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat gewoon heel lang in je lichaam kan blijven en dat je steeds moet zorgen dat je je grenzen niet overschrijdt.
Volgens mij is het met Pfeiffer ook zo dat hoe later je het krijgt, hoe meer last je ervan hebt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het type af. Ik geloof dat meer dan de helft van de Nederlands bevolking (70-80% oid) bij onderzoek blijkt een vorm van Pfeiffer gehad te hebben. Drie kwart merkt er gewoon nauwelijks iets van, afhankelijk van de variant en hoe sterk de persoon in kwestie is. Neem aan dat Federer een best hevige variant heeft/gehad heeft, aangezien hij voor de rest lichamelijk kerngezond is...
Gasquet kan gewoon niet spelen in Parijs... Eerst Roland Garros, nu Paribas. Nou ja, hopen dat hij het volgend jaar beter doet. Misschien kan Simon hem wat psychologische lesjes geven
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt alleen de top 4 de moeite waard.
Seppi laat weer eens zien dat het een choker is. Ene DF na de andere. Cilic een set en een break voor ondertussen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Seppi kan het nog niet afmaken. Break achter, 2 keer terugbreaken en nu kon hij voor de set serveren en verliest hij z'n service wederom. 5-5.
Gelukkigquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Seppi laat weer eens zien dat het een choker is. Ene DF na de andere. Cilic een set en een break voor ondertussen.
En daarvan ook nog 1 DFquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef wimderon het volgende:
Karlovic![]()
Wint 4 van de 48 returnpunten
http://nl.justin.tv/live24sportsquote:
Hij had geen zin meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef suus21 het volgende:
waarom gaf baghdatis op?
quote:
quote:
Het is toch geen kameel.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:45 schreef suus21 het volgende:
dat ie verliest okay, maar niet van die vieze monaco...
Ik zit er ook klaar voor.quote:
Vind ik ook. Ik heb de middagen vrij genomen deze week en ik heb er zin an.quote:
Als ik weer eens op mijn werk kom, doen ze altijd even een voorstelrondje.quote:
WTFquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef suus21 het volgende:
ik heb even een algemeen vraagje: als je voor de dat bal stuit al uit zegt en hij gaat ook uit, mag de tegenpartij daar een let voor vragen omdat je al uit callt voordat ie stuiterde?
@ suus21: bedoel je bij recreatief tennis?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WTFJe weet dat er lijnrechters zijn en die geven pas na het stuiteren aan of het in of uit is?
Misschien, zou je in het KNLTB-regelboek moeten kijken. Maar ik zou niet weten wat je belang is om een let te vragen.quote:
Nee, Safin speelde gewoon ruk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef suus21 het volgende:
monaco speelde wel heel goed..
om punten te jatten, ikzelf niet, maar gisteren deed zo'n bitch dat tegen ons..quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien, zou je in het KNLTB-regelboek moeten kijken. Maar ik zou niet weten wat je belang is om een let te vragen.
Alleen als je zo hard 'Uit!' roept dat de bal daardoor uit gaat, lijkt het me dat je er belang bij hebt om dan een let te vragen. Zeg maar dat Federer-fan dat heeft gezegd, dan geloven ze het wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef suus21 het volgende:
[..]
om punten te jatten, ikzelf niet, maar gisteren deed zo'n bitch dat tegen ons..
Sinds het moment dat Safin een uitstekende "status van dienst" heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef Ambrosius het volgende:
Kristie, sinds wanneer is Gonzalez een linkshandige Spanjaard?
Werd zeker een bitchfight?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef suus21 het volgende:
[..]
om punten te jatten, ikzelf niet, maar gisteren deed zo'n bitch dat tegen ons..
quote:Safin overdenkt toekomst na verlies
Marat Safin gaat zijn toekomst in het professionele tenniscircuit overdenken, Dit zei de voormalige nummer één van de wereld tegenover journalisten na afloop van zijn verliespartij in de eerste ronde van het Masters Series-toernooi in Parijs. Hij verloor met 0-6, 6-7(4) van qualifier Juan Monaco. "Ik ga bekijken of ik verder ga", aldus Safin.
"Ik moet het overdenken. Ik heb geen haast. Ik hoef niets meer te bewijzen", sprak de Rus. Safin is één van de succesvolste tennissers van de afgelopen tien jaar. Hij won in 2000 de US Open en pakte in 2005 de zege in de Australian Open. Daarnaast zegevierde hij met Rusland in 2002 en 2006 in de Davis Cup.
Kafelnikov voorspelde laatst ook al dat Safin ging stoppen, hij herkende zichzelf uit z'n laatste jaren in de Safin van nu.quote:
Nee hoor, hij hoeft niet meer te bewijzen dat hij er niets meer van bakt. We hebben het vandaag allemaal kunnen zien.quote:
Ik snap het probleem van die gozer echt nietquote:
Dat komt doordat je met pokeren niet je zakken kunt vullen door alleen op een toernooi te verschijnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Safin een paar jaar gestopt is, gaat hij zó'n spijt krijgen van hoe hij met alles om is gegaan...
Kafelnikov zei bijv. dat hij na z'n carrière nooit meer het geluksgevoel dat hij met tennis had kon benaderen.
Waar het eerder in z'n carrière lag aan z'n instelling dat hij hoge pieken met diepe dalen afwisselde, heeft het nu toch wel een reden hoor. Met z'n kapotte knieën (en andere kwaaltjes) kan hij gewoon amper meer fatsoenlijk bewegen. Daar lijkt hij ook nog slecht mee om te kunnen gaan trouwens.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van die gozer echt niet.
Ben je één van de beste spelers van de tour, ga je er zo mee om!
Maar zelfs dat gaat op den duur vervelen denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Kafelnikov kwam echt in een zwart gat..zat alleen maar binnen, vervreemde van zijn vrienden en ging uit pure verveling en om een uitdaging te hebben maar gokken en pokeren (in dat laatste was hij zelfs erg goed). Hij kwam intussen 30 kilo aan en heeft zelfs serieus overwogen om zelfmoord te plegen...
Zo'n type is Safin niet. Die gaat lekker genieten van het leven, veel drank en vrouwen en af en toe een berg beklimmen
Ach, hij werd (nog) schatrijk(er) door wat van z'n vriendjes Kafelnikovs geld te laten stoppen in onroerend goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat komt doordat je met pokeren niet je zakken kunt vullen door alleen op een toernooi te verschijnen
Veel drank. Dat klinkt inderdaad heel glorieus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Kafelnikov kwam echt in een zwart gat..zat alleen maar binnen, vervreemde van zijn vrienden en ging uit pure verveling en om een uitdaging te hebben maar gokken en pokeren (in dat laatste was hij zelfs erg goed). Hij kwam intussen 30 kilo aan en heeft zelfs serieus overwogen om zelfmoord te plegen...
Zo'n type is Safin niet. Die gaat lekker genieten van het leven, veel drank en vrouwen en af en toe een berg beklimmen
ik ken er nog zo éénquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel drank. Dat klinkt inderdaad heel glorieus.
beetje wannabe Verkerk ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel drank. Dat klinkt inderdaad heel glorieus.
Ik denk dat je in de war bent met veel eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Nee. Ze was online maar ze zei niks.quote:is je date al opnieuw ingepland?
Lijkt me leuk. Ik ben voor Tips.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee. Ze was online maar ze zei niks.
Iedereen is diep van binnen een Fed-fan-fan, she just doesn't know it yet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Yeah, ik heb een fan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen is diep van binnen een Fed-fan-fan, she just doesn't know it yet.
Hahaha.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Theo ook echt weer met z'n kutcommentaar. Heel stoer voorspellen dat Lopez deze game gebroken kan worden en vervolgens nog stoerder worden als Tipsarevic 2BP krijgt. Vervolgens je bek houden als het gewoon 4-4 wordt. Vervolgens beweert hij dat Lopez in de game op 4-4 kans had om op 2MP te komen
Laten we het wel hopen ja...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk toch dat het Roddick is die aan het langste eind zal trekken.
Zoals gezegd, vroeger was het luiheid, tegenwoordig kan hij niet beter meer. Kennelijk kan z'n lichaam het niet meer aan (wellicht ook doordat het in z'n topjaren allemaal vanzelf ging en hij zich niet goed genoeg heeft verzorgd). Met onder andere kapotte knieën kun je gewoon vrij weinig. Niet toevallig ook dat hij z'n enige goede resultaten dit jaar op gras en een snelle indoorbaan behaalde, daar kan hij bij momenten op pure tenniskwaliteit een goede streak neerzetten, maar fysiek gaat het gewoon amper meer. Dat laatste kan hij mentaal ook niet aan denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:08 schreef danusz1986 het volgende:
Even terug komen op Safin.. K support hem nou al zo'n 6 jaar nu en het doet toch wel pijn om te zien hoe die nu speelt ten opzicht van een paar jaar geleden of zelfs 2006. Dit youtube filmpje is van Madrid 2006 zo'n 2 jaar geleden, toen die er nog fris uitzag en vol vertrouwen en Nalbandian zelfs goed onder druk kon zetten. Sterker nog, k vond hem sterker die wedstrijd. Toch wel jammer om mijn grote vriend nu zo te zien struggelen. Daar zaten punten bij die de nu simpelweg niet meer kan slaan, omdat ie soms veel te lui op de baan is, vind ikzelf. Slecht voetewerk en comitment. Dat is mijn mening, k weet niet wat jullie mening daarover is.
Ja, hij heeft al de nodige problemen gehad met beide knieën en sinds de AO 2005 is het een chronische blessure aan z'n linkerknie. Hij heeft echt wel serieus geprobeerd om echt terug te komen, ook dit jaar weer, maar dat laat z'n lichaam gewoon niet toe.quote:
Ik zou willen dat Federer Gilbert als coach nam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef suus21 het volgende:
en dat ie zou gaan stoppen zegt ie ook alleen maar uit frustatie na die wedstrijd, een week geleden wilde hij nog genoeg punten pakken op de ranking zodat ie in australie niet meteen tegen nadal of fed zou moeten...en hij moet Gilbert als coach aannemen..
Ja, inderdaad. Tursunov-Djokovic lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
Nu is het eigenlijk maar matig tot het avondprogramma begint. Twee potjes op Court 1 tussen niet echt bijzondere spelers.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Zagen jullie ook dat die lijnrechter net zijn vuist balde toen Serra won?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen ze goed bij Sport1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
De finale van vorig jaar tussen Nadal en Nalbandian is nu te zien op Sport 1 (net aan het begin van de tweede set), bij gebrek aan live tennis.
Die komt bijna dagelijksquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Doen ze goed bij Sport1.
Gisteren ook nog even genoten van Federer-Nadal (Wimbledon).
Haha, of Sport 1 klassieker............... Simon - Nadalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komt bijna dagelijks, zoals wel meerdere Sport 1-klassiekers.
Kennelijk kan het geen kwaad voor z'n blessure als hij toch speelt. Hij won wel gemakkelijk z'n eerste ronde trouwens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Tursunov mee bezig de laatste weken? Eerst geblesseerd doorspelen tegen Hanescu, dan geveegd worden in eigen land door Hrbaty en nu weer last tegen Djokovic. Lijkt erop dat hij het startgeld toch wel wil ophalen.
GSM Roddick, heel erg in vorm durf ik wel te zeggen. Dat wordt een geweldige QF tegen Djokovic hoop ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
He bah, Roddick is in vorm.
Hebben die twee nog een soort van ruzie-achtig iets of is hun accefietje helemaal uitgepraat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM Roddick, heel erg in vorm durf ik wel te zeggen. Dat wordt een geweldige QF tegen Djokovic hoop ik.
Simon-Roddick, Djokovic-Tsonga...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM Roddick, heel erg in vorm durf ik wel te zeggen. Dat wordt een geweldige QF tegen Djokovic hoop ik.
Ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Het programma voor morgen is er. Zie: http://www.bnpparibasmasters.org/ onder de knop 'Schedule'.
Geweldig progrmma op Court Central:
Vanaf 11.00 uur:
- Kiefer-Nalbandian![]()
- Andreev-Simon ...hmm, da's dan wat minder![]()
- Nadal-Serra![]()
- Tsonga-Stepanek![]()
Vanaf 19.45 uur:
- Federer-Soderling![]()
- Murray-Querrey![]()
![]()
Welterusten allemaal, van jullie vriend Federer-fan.
Oh, sorry, ik merk dat ik niet duidelijk was. Ik bedoelde dat ik naar die partij ging kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je slapen? Verdasco-Robredo is nog gewoon bezig op Court 1.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco. 2MP missen en vervolgens de TB weggeven. Derde set nog.
Bizar spannend de vorige keer ja. Interessente match-up ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon - Andreev is juist de partij van de dag voor mij.
Hoop het ook. Ik hoop dat Djokovic dan na die partij hetzelfde zegt als Safin eergisteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef suus21 het volgende:
dat te korte kapsel van roddick is echt niet mooi..hoop wel dat ie djokovic afmaakt
Echte federerfans zien liever Djokovic-Federer dan Roddick-Federerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop het ook. Ik hoop dat Djokovic dan na die partij hetzelfde zegt als Safin eergisteren.
Ongelofelijk! Wat een droeftoeter!quote:
Ik denk persoonlijk puur omdat 'ie zo'n droeftoeter is.quote:
Tja, volgens de WTA site weegt Serena Williams 68 kg, dat gelooft ook niemand..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef suus21 het volgende:
volgens de atp site is kiefer 1 kg zwaarder dan nalbandian![]()
quote:
Ja, geen gezicht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:32 schreef suus21 het volgende:
lijkt net of andreev een verband om zn kop heeft..honds die haarband
Wat vind je daar leuk aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig die Djook-foto's. Leuke gast.
Een masker voordoen noem jij een show?quote:
en dik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
[..]
inderdaad, al die spelers zijn zo serieus en saai..
Ben ik ook, maar van zo'n masker neemt mijn levensvreugde ook niet toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wees een beetje blij met spelers die meer doen dan hun tas uitpakken en klaar gaan staan voor de toss.
Ene toeschouwer tegen de andere: "Hé, moet je kijken. Lachen joh! Djokovic heeft een masker op. Net als in Zorro. Hahaha. Niet te geloven. Wat is hij grappig joh. Hij is tenminste niet zo saai, want hij heeft een masker op gedaan."quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als jullie niet tegen een grappige act kunnen ga je schaken kijken.
Batman? Volgens mij is het een verwijzing naar The Green Hornet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef XL het volgende:
Als Steve Urkel zo'n turtle-bandje voor zijn bril doet is hij ook niet cool.
Als je zoals Djokovic met de uitstraling van een pak blanke vla zo'n turtle-bandje voordoet en je denkt aan zijn huilie-ik-kan-niet-tegen-mijn-verlies interviews en zijn blessure faken als hij niet kan winnen-wedstrijdmentaliteit. Zijn opgeven is beter dan verliezen-wereldbeeld. Dan vind ik het bijzonder treurig dat je rond gaat lopen alsof je beste vriend van Batmen bent. De vergelijking met Steve Urkel's turtlelook is voor mij dan treffender.
Dat je geen fan hem bent komt inderdaad in elke post van je terug ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef XL het volgende:
-verhaal-
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb hém nog nooit met een masker gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft z'n rare buien maar overall is hij wel tof, zorgt wel voor vermaak. Wel een goede speler.
Wat is het tegenovergestelde van een netnietspeler, een netspeler?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef Chriz2k het volgende:
Andreev is echt de grootste net niet speler ooit.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van een netnietspeler, een netspeler?
Hij is op een andere manier vermakelijk, z'n fijne forehand bijvoorbeeld en close matches.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb hém nog nooit met een masker gezien.
Ik was er ook zelf niet kapot van.quote:
Jammer dat die close matches bijna altijd in zijn nadeel uitvallenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is op een andere manier vermakelijk, z'n fijne forehand bijvoorbeeld en close matches.
HVJquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was er ook zelf niet kapot van.![]()
Sorry.
Hij probeert door de gaten te slaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
Serra's forehand beland echt midden/onder in het net
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal - Serra H2H: 2-0.
2008, Australian Open 6-0 6-2 6-2
2008, ATP Masters Series Cincinnati 6-0 6-1
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij probeert door de gaten te slaan.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:21 schreef TheGeneral het volgende:
Mohamed Lahyani![]()
Toffe en tevens ook goede umpire!
Langdurig gedoe zou het dan worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze die lijnrechters niet een keer vervangen door Hawk-Eye? Al die fouten zijn nergens voor nodig.
Precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef XL het volgende:
Technologisch weet hawk-eye natuurlijk veel sneller dan een lijnrechter of een bal goed of fout is. Dat visuele speeltje voor het publiek kunnen ze afschaffen en de scheids kan vanuit de stoel hawkeyebeslissingen melden.
Gaat een stuk sneller denk ik dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Langdurig gedoe zou het dan worden.
3-6 6-4 *3-3 Tsonga serveert.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef Szura het volgende:
Wawrinka en FerrerMasters.
Wat is de stand bij Tsonga dan?
Wel eens een eerste ronde die niet zo goed ging...En ik vond hem tegen Simon ook niet echt overtuigend...En in het begin van het jaar tot aan het gravelseizoen kon hij nog geen deuk in een pakje boter slaan....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt goed. Heeft hij dit jaar überhaupt al een slechte wedstrijd gespeeld?
Volgen die commentatoren het tennis niet ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
Er word weer ' the world number one' gezegd
Ik denk dat ze na 4 jaar dat gezegd te hebben als ze hem zien spelen het er gewoon nog in zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:04 schreef XL het volgende:
[..]
Volgen die commentatoren het tennis niet ofzo
Beetje een Ten Napelachtige heat of the moment opmerking. Zoveel geeft Soderling niet weg uit gewonnen positie. Ik kan het me in ieder geval niet voor de geest halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Die Soderling is me ook wel een raschoker.
is dit een grap?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Ten Napelachtige heat of the moment opmerking. Zoveel geeft Soderling niet weg uit gewonnen positie. Ik kan het me in ieder geval niet voor de geest halen.
Nee, serieus. Ik kan me geen choke van Soderling voor de geest halen.quote:
Finalerecord is niet al te best dacht ik. Hij wordt in de wandelgangen ook niet voor niks chokerling genoemd trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Ten Napelachtige heat of the moment opmerking. Zoveel geeft Soderling niet weg uit gewonnen positie. Ik kan het me in ieder geval niet voor de geest halen.
Dat zou wel kunnen, dat hij slecht verzilverd. Hij doet geen PHM-tjes.... waarbij je vanuit MP's dubbele breaks gaat weggeven etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Finalerecord is niet al te best dacht ik. Hij wordt in de wandelgangen ook niet voor niks chokerling genoemd trouwens [ afbeelding ]
Of had je het alleen over deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |