Vind ik ook. Ik heb de middagen vrij genomen deze week en ik heb er zin an.quote:
Als ik weer eens op mijn werk kom, doen ze altijd even een voorstelrondje.quote:
WTFquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef suus21 het volgende:
ik heb even een algemeen vraagje: als je voor de dat bal stuit al uit zegt en hij gaat ook uit, mag de tegenpartij daar een let voor vragen omdat je al uit callt voordat ie stuiterde?
@ suus21: bedoel je bij recreatief tennis?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WTFJe weet dat er lijnrechters zijn en die geven pas na het stuiteren aan of het in of uit is?
Misschien, zou je in het KNLTB-regelboek moeten kijken. Maar ik zou niet weten wat je belang is om een let te vragen.quote:
Nee, Safin speelde gewoon ruk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef suus21 het volgende:
monaco speelde wel heel goed..
om punten te jatten, ikzelf niet, maar gisteren deed zo'n bitch dat tegen ons..quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien, zou je in het KNLTB-regelboek moeten kijken. Maar ik zou niet weten wat je belang is om een let te vragen.
Alleen als je zo hard 'Uit!' roept dat de bal daardoor uit gaat, lijkt het me dat je er belang bij hebt om dan een let te vragen. Zeg maar dat Federer-fan dat heeft gezegd, dan geloven ze het wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef suus21 het volgende:
[..]
om punten te jatten, ikzelf niet, maar gisteren deed zo'n bitch dat tegen ons..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |