Sinds het moment dat Safin een uitstekende "status van dienst" heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef Ambrosius het volgende:
Kristie, sinds wanneer is Gonzalez een linkshandige Spanjaard?
Werd zeker een bitchfight?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef suus21 het volgende:
[..]
om punten te jatten, ikzelf niet, maar gisteren deed zo'n bitch dat tegen ons..
quote:Safin overdenkt toekomst na verlies
Marat Safin gaat zijn toekomst in het professionele tenniscircuit overdenken, Dit zei de voormalige nummer één van de wereld tegenover journalisten na afloop van zijn verliespartij in de eerste ronde van het Masters Series-toernooi in Parijs. Hij verloor met 0-6, 6-7(4) van qualifier Juan Monaco. "Ik ga bekijken of ik verder ga", aldus Safin.
"Ik moet het overdenken. Ik heb geen haast. Ik hoef niets meer te bewijzen", sprak de Rus. Safin is één van de succesvolste tennissers van de afgelopen tien jaar. Hij won in 2000 de US Open en pakte in 2005 de zege in de Australian Open. Daarnaast zegevierde hij met Rusland in 2002 en 2006 in de Davis Cup.
Kafelnikov voorspelde laatst ook al dat Safin ging stoppen, hij herkende zichzelf uit z'n laatste jaren in de Safin van nu.quote:
Nee hoor, hij hoeft niet meer te bewijzen dat hij er niets meer van bakt. We hebben het vandaag allemaal kunnen zien.quote:
Ik snap het probleem van die gozer echt nietquote:
Dat komt doordat je met pokeren niet je zakken kunt vullen door alleen op een toernooi te verschijnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Safin een paar jaar gestopt is, gaat hij zó'n spijt krijgen van hoe hij met alles om is gegaan...
Kafelnikov zei bijv. dat hij na z'n carrière nooit meer het geluksgevoel dat hij met tennis had kon benaderen.
Waar het eerder in z'n carrière lag aan z'n instelling dat hij hoge pieken met diepe dalen afwisselde, heeft het nu toch wel een reden hoor. Met z'n kapotte knieën (en andere kwaaltjes) kan hij gewoon amper meer fatsoenlijk bewegen. Daar lijkt hij ook nog slecht mee om te kunnen gaan trouwens.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap het probleem van die gozer echt niet.
Ben je één van de beste spelers van de tour, ga je er zo mee om!
Maar zelfs dat gaat op den duur vervelen denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Kafelnikov kwam echt in een zwart gat..zat alleen maar binnen, vervreemde van zijn vrienden en ging uit pure verveling en om een uitdaging te hebben maar gokken en pokeren (in dat laatste was hij zelfs erg goed). Hij kwam intussen 30 kilo aan en heeft zelfs serieus overwogen om zelfmoord te plegen...
Zo'n type is Safin niet. Die gaat lekker genieten van het leven, veel drank en vrouwen en af en toe een berg beklimmen
Ach, hij werd (nog) schatrijk(er) door wat van z'n vriendjes Kafelnikovs geld te laten stoppen in onroerend goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat komt doordat je met pokeren niet je zakken kunt vullen door alleen op een toernooi te verschijnen
Veel drank. Dat klinkt inderdaad heel glorieus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Kafelnikov kwam echt in een zwart gat..zat alleen maar binnen, vervreemde van zijn vrienden en ging uit pure verveling en om een uitdaging te hebben maar gokken en pokeren (in dat laatste was hij zelfs erg goed). Hij kwam intussen 30 kilo aan en heeft zelfs serieus overwogen om zelfmoord te plegen...
Zo'n type is Safin niet. Die gaat lekker genieten van het leven, veel drank en vrouwen en af en toe een berg beklimmen
ik ken er nog zo éénquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel drank. Dat klinkt inderdaad heel glorieus.
beetje wannabe Verkerk ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel drank. Dat klinkt inderdaad heel glorieus.
Ik denk dat je in de war bent met veel eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Nee. Ze was online maar ze zei niks.quote:is je date al opnieuw ingepland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Lijkt me leuk. Ik ben voor Tips.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |