quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terwijl hij toch een behoorlijke kanshebber was.
quote:
Hangt heel erg van het type af. Ik geloof dat meer dan de helft van de Nederlands bevolking (70-80% oid) bij onderzoek blijkt een vorm van Pfeiffer gehad te hebben. Drie kwart merkt er gewoon nauwelijks iets van, afhankelijk van de variant en hoe sterk de persoon in kwestie is. Neem aan dat Federer een best hevige variant heeft/gehad heeft, aangezien hij voor de rest lichamelijk kerngezond is...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat gewoon heel lang in je lichaam kan blijven en dat je steeds moet zorgen dat je je grenzen niet overschrijdt.
Volgens mij is het met Pfeiffer ook zo dat hoe later je het krijgt, hoe meer last je ervan hebt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:04 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het type af. Ik geloof dat meer dan de helft van de Nederlands bevolking (70-80% oid) bij onderzoek blijkt een vorm van Pfeiffer gehad te hebben. Drie kwart merkt er gewoon nauwelijks iets van, afhankelijk van de variant en hoe sterk de persoon in kwestie is. Neem aan dat Federer een best hevige variant heeft/gehad heeft, aangezien hij voor de rest lichamelijk kerngezond is...
Gasquet kan gewoon niet spelen in Parijs... Eerst Roland Garros, nu Paribas. Nou ja, hopen dat hij het volgend jaar beter doet. Misschien kan Simon hem wat psychologische lesjes geven
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij vindt alleen de top 4 de moeite waard.
Seppi laat weer eens zien dat het een choker is. Ene DF na de andere. Cilic een set en een break voor ondertussen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Seppi kan het nog niet afmaken. Break achter, 2 keer terugbreaken en nu kon hij voor de set serveren en verliest hij z'n service wederom. 5-5.
Gelukkigquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Seppi laat weer eens zien dat het een choker is. Ene DF na de andere. Cilic een set en een break voor ondertussen.
En daarvan ook nog 1 DFquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef wimderon het volgende:
Karlovic![]()
Wint 4 van de 48 returnpunten
http://nl.justin.tv/live24sportsquote:
Hij had geen zin meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:15 schreef suus21 het volgende:
waarom gaf baghdatis op?
quote:
quote:
Het is toch geen kameel.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:45 schreef suus21 het volgende:
dat ie verliest okay, maar niet van die vieze monaco...
Ik zit er ook klaar voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |