del potroquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie wel buiten Nadal en Murray?
Zwaar overdreven classificatie natuurlijk dat hele bijzondere, het was zijn eerste ATP-toernooizege bijvoorbeeld.

hoeveel wedstrijden achter elkaar had hij gewonnen 22? 23? 24? Pas op de US Open kwam het ott een eindequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Zijn allemaal kleine toernooitjes die 'ie heeft gewonnen.

Vergeet Federer niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, wie wel buiten Nadal en Murray?

Ik heb laatst op mijn tennisclub ook 15 wedstrijden achter elkaar gewonnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden achter elkaar had hij gewonnen 22? 23? 24? Pas op de US Open kwam het ott een einde

quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:54 schreef TubewayDigital het volgende:
hmm, misschien dat nalby toch wel kans maakt in parijs. Echter Frankrijk heeft na de USa het meest aantal McDonalds per hoofd van de bevolking dus ik weet het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien

Bye heeft al eens een partij gewonnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
16 maal Bye en geen enkele Bye haalt ronde 2.
Mathieu - Andreev is een toffe eerste ronde partij.

Nee, hij bedoelde dat de geplaatste spelers de eerste ronde niet hoeven te spelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bye heeft al eens een partij gewonnen
http://www.atptennis.com/(...)iles/?playernumber=0

Dat is niet te zeggen. Dan moet je eerst weten wie het zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef wimderon het volgende:
Even over de bracket gesproken, wie denken jullie dat deze gaat winnen:
QUALIFIER, 4 (UNK) of QUALIFIER , 5 (UNK)
Qualifier 4 schijnt aardig in vorm te zijn, maar 5 heeft wel z'n service waar ie op terug kan vallen, lastig

quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]

[..]

[..]

De H2H is helaas nog 0-0 dus dat helpt ons ook niet verderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef wimderon het volgende:
Even over de bracket gesproken, wie denken jullie dat deze gaat winnen:
QUALIFIER, 4 (UNK) of QUALIFIER , 5 (UNK)
Qualifier 4 schijnt aardig in vorm te zijn, maar 5 heeft wel z'n service waar ie op terug kan vallen, lastig

Terwijl hij toch een behoorlijke kanshebber was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Szura het volgende:
Gasquet heeft zich teruggetrokken met een elleboogblessure blijkbaar

Ik snap het wel, met zijn Pfeiffer (Kristie Boogert heeft dat ook gehad en uitgelegd dat je eigenlijk elke week even moet kijken hoeveel energie je voor die week hebt), maar ik vind het wel irritant.
 Ik snap het wel, met zijn Pfeiffer (Kristie Boogert heeft dat ook gehad en uitgelegd dat je eigenlijk elke week even moet kijken hoeveel energie je voor die week hebt), maar ik vind het wel irritant.

Het schijnt dat dat gewoon heel lang in je lichaam kan blijven en dat je steeds moet zorgen dat je je grenzen niet overschrijdt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:17 schreef TubewayDigital het volgende:
hij was toch van zijn pfeifer af

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |