quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco. 2MP missen en vervolgens de TB weggeven. Derde set nog.
Bizar spannend de vorige keer ja. Interessente match-up ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon - Andreev is juist de partij van de dag voor mij.
Hoop het ook. Ik hoop dat Djokovic dan na die partij hetzelfde zegt als Safin eergisteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef suus21 het volgende:
dat te korte kapsel van roddick is echt niet mooi..hoop wel dat ie djokovic afmaakt
Echte federerfans zien liever Djokovic-Federer dan Roddick-Federerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop het ook. Ik hoop dat Djokovic dan na die partij hetzelfde zegt als Safin eergisteren.
Ongelofelijk! Wat een droeftoeter!quote:
Ik denk persoonlijk puur omdat 'ie zo'n droeftoeter is.quote:
Tja, volgens de WTA site weegt Serena Williams 68 kg, dat gelooft ook niemand..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef suus21 het volgende:
volgens de atp site is kiefer 1 kg zwaarder dan nalbandian![]()
quote:
Ja, geen gezicht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:32 schreef suus21 het volgende:
lijkt net of andreev een verband om zn kop heeft..honds die haarband
Wat vind je daar leuk aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig die Djook-foto's. Leuke gast.
Een masker voordoen noem jij een show?quote:
en dik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
[..]
inderdaad, al die spelers zijn zo serieus en saai..
Ben ik ook, maar van zo'n masker neemt mijn levensvreugde ook niet toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wees een beetje blij met spelers die meer doen dan hun tas uitpakken en klaar gaan staan voor de toss.
Ene toeschouwer tegen de andere: "Hé, moet je kijken. Lachen joh! Djokovic heeft een masker op. Net als in Zorro. Hahaha. Niet te geloven. Wat is hij grappig joh. Hij is tenminste niet zo saai, want hij heeft een masker op gedaan."quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als jullie niet tegen een grappige act kunnen ga je schaken kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Batman? Volgens mij is het een verwijzing naar The Green Hornet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef XL het volgende:
Als Steve Urkel zo'n turtle-bandje voor zijn bril doet is hij ook niet cool.
Als je zoals Djokovic met de uitstraling van een pak blanke vla zo'n turtle-bandje voordoet en je denkt aan zijn huilie-ik-kan-niet-tegen-mijn-verlies interviews en zijn blessure faken als hij niet kan winnen-wedstrijdmentaliteit. Zijn opgeven is beter dan verliezen-wereldbeeld. Dan vind ik het bijzonder treurig dat je rond gaat lopen alsof je beste vriend van Batmen bent. De vergelijking met Steve Urkel's turtlelook is voor mij dan treffender.

Dat je geen fan hem bent komt inderdaad in elke post van je terug ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef XL het volgende:
-verhaal-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |