quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee. Ze was online maar ze zei niks.
Iedereen is diep van binnen een Fed-fan-fan, she just doesn't know it yet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Yeah, ik heb een fan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen is diep van binnen een Fed-fan-fan, she just doesn't know it yet.
Hahaha.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Theo ook echt weer met z'n kutcommentaar. Heel stoer voorspellen dat Lopez deze game gebroken kan worden en vervolgens nog stoerder worden als Tipsarevic 2BP krijgt. Vervolgens je bek houden als het gewoon 4-4 wordt. Vervolgens beweert hij dat Lopez in de game op 4-4 kans had om op 2MP te komen
Laten we het wel hopen ja...quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:35 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk toch dat het Roddick is die aan het langste eind zal trekken.
Zoals gezegd, vroeger was het luiheid, tegenwoordig kan hij niet beter meer. Kennelijk kan z'n lichaam het niet meer aan (wellicht ook doordat het in z'n topjaren allemaal vanzelf ging en hij zich niet goed genoeg heeft verzorgd). Met onder andere kapotte knieën kun je gewoon vrij weinig. Niet toevallig ook dat hij z'n enige goede resultaten dit jaar op gras en een snelle indoorbaan behaalde, daar kan hij bij momenten op pure tenniskwaliteit een goede streak neerzetten, maar fysiek gaat het gewoon amper meer. Dat laatste kan hij mentaal ook niet aan denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:08 schreef danusz1986 het volgende:
Even terug komen op Safin.. K support hem nou al zo'n 6 jaar nu en het doet toch wel pijn om te zien hoe die nu speelt ten opzicht van een paar jaar geleden of zelfs 2006. Dit youtube filmpje is van Madrid 2006 zo'n 2 jaar geleden, toen die er nog fris uitzag en vol vertrouwen en Nalbandian zelfs goed onder druk kon zetten. Sterker nog, k vond hem sterker die wedstrijd. Toch wel jammer om mijn grote vriend nu zo te zien struggelen. Daar zaten punten bij die de nu simpelweg niet meer kan slaan, omdat ie soms veel te lui op de baan is, vind ikzelf. Slecht voetewerk en comitment. Dat is mijn mening, k weet niet wat jullie mening daarover is.
Ja, hij heeft al de nodige problemen gehad met beide knieën en sinds de AO 2005 is het een chronische blessure aan z'n linkerknie. Hij heeft echt wel serieus geprobeerd om echt terug te komen, ook dit jaar weer, maar dat laat z'n lichaam gewoon niet toe.quote:
Ik zou willen dat Federer Gilbert als coach nam.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef suus21 het volgende:
en dat ie zou gaan stoppen zegt ie ook alleen maar uit frustatie na die wedstrijd, een week geleden wilde hij nog genoeg punten pakken op de ranking zodat ie in australie niet meteen tegen nadal of fed zou moeten...en hij moet Gilbert als coach aannemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |