Ja, inderdaad. Tursunov-Djokovic lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
Nu is het eigenlijk maar matig tot het avondprogramma begint. Twee potjes op Court 1 tussen niet echt bijzondere spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Zagen jullie ook dat die lijnrechter net zijn vuist balde toen Serra won?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen ze goed bij Sport1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
De finale van vorig jaar tussen Nadal en Nalbandian is nu te zien op Sport 1 (net aan het begin van de tweede set), bij gebrek aan live tennis.
Die komt bijna dagelijksquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Doen ze goed bij Sport1.
Gisteren ook nog even genoten van Federer-Nadal (Wimbledon).
Haha, of Sport 1 klassieker............... Simon - Nadalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komt bijna dagelijks, zoals wel meerdere Sport 1-klassiekers.
Kennelijk kan het geen kwaad voor z'n blessure als hij toch speelt. Hij won wel gemakkelijk z'n eerste ronde trouwens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is Tursunov mee bezig de laatste weken? Eerst geblesseerd doorspelen tegen Hanescu, dan geveegd worden in eigen land door Hrbaty en nu weer last tegen Djokovic. Lijkt erop dat hij het startgeld toch wel wil ophalen.
GSM Roddick, heel erg in vorm durf ik wel te zeggen. Dat wordt een geweldige QF tegen Djokovic hoop ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:42 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
He bah, Roddick is in vorm.
Hebben die twee nog een soort van ruzie-achtig iets of is hun accefietje helemaal uitgepraat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM Roddick, heel erg in vorm durf ik wel te zeggen. Dat wordt een geweldige QF tegen Djokovic hoop ik.
Simon-Roddick, Djokovic-Tsonga...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GSM Roddick, heel erg in vorm durf ik wel te zeggen. Dat wordt een geweldige QF tegen Djokovic hoop ik.
Ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Het programma voor morgen is er. Zie: http://www.bnpparibasmasters.org/ onder de knop 'Schedule'.
Geweldig progrmma op Court Central:
Vanaf 11.00 uur:
- Kiefer-Nalbandian![]()
- Andreev-Simon ...hmm, da's dan wat minder![]()
- Nadal-Serra![]()
- Tsonga-Stepanek![]()
Vanaf 19.45 uur:
- Federer-Soderling![]()
- Murray-Querrey![]()
![]()
Welterusten allemaal, van jullie vriend Federer-fan.
Oh, sorry, ik merk dat ik niet duidelijk was. Ik bedoelde dat ik naar die partij ging kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je slapen? Verdasco-Robredo is nog gewoon bezig op Court 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |