3-6 6-4 *3-3 Tsonga serveert.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef Szura het volgende:
Wawrinka en FerrerMasters.
Wat is de stand bij Tsonga dan?
Wel eens een eerste ronde die niet zo goed ging...En ik vond hem tegen Simon ook niet echt overtuigend...En in het begin van het jaar tot aan het gravelseizoen kon hij nog geen deuk in een pakje boter slaan....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt goed. Heeft hij dit jaar überhaupt al een slechte wedstrijd gespeeld?
Volgen die commentatoren het tennis niet ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
Er word weer ' the world number one' gezegd
Ik denk dat ze na 4 jaar dat gezegd te hebben als ze hem zien spelen het er gewoon nog in zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:04 schreef XL het volgende:
[..]
Volgen die commentatoren het tennis niet ofzo
Beetje een Ten Napelachtige heat of the moment opmerking. Zoveel geeft Soderling niet weg uit gewonnen positie. Ik kan het me in ieder geval niet voor de geest halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
Die Soderling is me ook wel een raschoker.
is dit een grap?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Ten Napelachtige heat of the moment opmerking. Zoveel geeft Soderling niet weg uit gewonnen positie. Ik kan het me in ieder geval niet voor de geest halen.
Nee, serieus. Ik kan me geen choke van Soderling voor de geest halen.quote:
Finalerecord is niet al te best dacht ik. Hij wordt in de wandelgangen ook niet voor niks chokerling genoemd trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Ten Napelachtige heat of the moment opmerking. Zoveel geeft Soderling niet weg uit gewonnen positie. Ik kan het me in ieder geval niet voor de geest halen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |