Mede namens Mikkie eis ik tieten in de fipo, dus hup editten en snelquote:
voor elk wat wilsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mede namens Mikkie eis ik tieten in de fipo, dus hup editten en snel.
Ik heb inderdaad wat slaap nodig, laat ik het zo stellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het
[ afbeelding ]
gehalte van LR is wel hoog vandaag.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mede namens Mikkie eis ik tieten in de fipo, dus hup editten en snel.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah ik moet zondag om 10 uur in dekerk
zitten dus ik ga netjes op tijd naar bed
Nu ook overigens
was t leuk in amsterdam?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah ik moet zondag om 10 uur in dekerk
zitten dus ik ga netjes op tijd naar bed
Geloof me, je was niet de enige. Eerst die fucking werkzaamheden op de A2 (of nouja: de borden, want gewerkt werd er niet), en later die mist. Op open stukken kon ik lekker met 160 doorknallen, maar ik heb inderdaad ook stukken rond de 70 gereden omdat je amper wat kon zien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 05:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was t leuk in amsterdam?
de terugweg heb ik rond de 50 gereden de hele tijd ongelovelijk wat een kut mist, soms kon je nog geneens 2 strepen voor je kijken op de weg
Wij hebben er uiteindelijk 4.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoerezooi, vriend van mij is 't niet gelukt kaartjes te bemachtigen voor Metallica![]()
![]()
Is niet vrijwillig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwillig naar een concert van Metallica? Ik denk er pas over na als er een pistool tegen m'n kop gezet wordt.
Is inderdaad nogal opgeduwd door de te kleine bikini, niet mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef morgane het volgende:
Mooie plaatjes hieralleen die voorgevel hierboven is een beetje té.
Rightquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal opgeduwd door de te kleine bikini, niet mooi.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
de kerk?![]()
Morgen uitslapen en morgen avond stappen in Wageningen.
Ik kon via maat van me gewoon van die sta-plaats kaarten krijgen, Metclub enzo... Had alleen geen zinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wij hebben er uiteindelijk 4.
Twee 3e rangs zitplaatsen en twee 4e rangs zitplaatsen...
Maar zelf ga ik dus niet
Jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwillig naar een concert van Metallica? Ik denk er pas over na als er een pistool tegen m'n kop gezet wordt.
jij gelukkig welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak.
als het geen arnhem isquote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
4/12 ga ik naar Flogging Molly, misschien komt Sinterklaas ook wel
.
Melkweg, A'dam, 32 euro incl lidmaatschap & administratiekosten. Heb ze dit jaar op Sziget gezien en dat was zo verschrikkelijk gaafquote:
zegt er eentje watquote:
dat was de grapquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zegt er eentje wat
(pot ketel verhaal)
Laatste voyeur swarmahoer
Daar is zo'n fobo toch voorquote:
danku!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Welkom !
waar kom je vandaan dan ?
Ach, zien ze dat ook een keer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn elke keer als ik hier weer post / f5't duurt eht zo lang om te laden... dat hier meer dan levensgrote tieten op het scherm staan* ik zit in de huiskamer met visite
ik ben heel lief hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
daar komen de grootste spammers vandaan
hou je bek!quote:
Lent Suburbs for teh winquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Welkom
Er wonen er wel meer in een gat hiero, Lent City![]()
Mijn buurmeisje in Venlo heette ook Sietske, nog nooit zulke limburgse drek uit iemand mond horen komen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt vast uit Frieslan?
En dat voor een damequote:
Ik geloof je op je mooie ogenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik ben heel lief hoor
[..]
hou je bek!
Ze is 19, ik hou 't op de naweeën van de puberteit.quote:
Yashi is wel liefquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik geloof je op je mooie ogen![]()
En je begint wel lekker
Yashi komt ook uit Druten
Maar die is niet zo lief.
af en toe dan
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze is 19, ik hou 't op de naweeën van de puberteit.
Teh temptingnessquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Melkweg, A'dam, 32 euro incl lidmaatschap & administratiekosten. Heb ze dit jaar op Sziget gezien en dat was zo verschrikkelijk gaaf!
denk terug aan mijn gezegdequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wat fijn, dankje. ;pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik geloof je op je mooie ogen![]()
En je begint wel lekker
Yashi komt ook uit Druten
Maar die is niet zo lief.
af en toe dan
hahaha is t zo'n probleem dat ik 19 ben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ging over mannen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
denk terug aan mijn gezegdeiets met nooit volwassen
pietje zelf is ook amper ouderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
wat fijn, dankje. ;p
[..]
hahaha is t zo'n probleem dat ik 19 ben?
Nee, de "hou je bek" wel als ik op m'n allerliefst vraag of je uit Frieslan komt (zo'n rare vraag is dat niet me dunktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef SiETSKE. het volgende:
hahaha is t zo'n probleem dat ik 19 ben?
Cp is toch ook 18 ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje zelf is ook amper ouder(ok jaartje of 3 dan )
hou jezelf maar weer voor de gek, je bent keihard gepwnd door een nieuwe nijmeegsequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is net 't verschil tussen 't puberbestaan en 't net doen alsof je volwassen bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
pietje zelf is ook amper ouder(ok jaartje of 3 dan )
ja maar ik haat het als mensen dat vragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, de "hou je bek" wel als ik op m'n allerliefst vraag of je uit Frieslan komt (zo'n rare vraag is dat niet me dunkt).
Ik voel een klikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben de enige andere 19jarige hier geloof ik![]()
en wat is dan t precieze verschil daartussenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is net 't verschil tussen 't puberbestaan en 't net doen alsof je volwassen bent.
Issuesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja maar ik haat het als mensen dat vragen.
word er mn hele leven al mee lastig gevallen.
en ik hou niet zo van friesland. vandaar.
Zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef SiETSKE. het volgende:
Fryslân boppe!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
Dat ga jij de komende jaren allemaal ontdekken, als ik 't verklap is 't niet leuk meer natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
en wat is dan t precieze verschil daartussen?
Dat laatstequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef SiETSKE. het volgende:
studeren jullie ook allemaal in nijmegen of wat?
nouja studeren.. iedereen woont er iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef SiETSKE. het volgende:
studeren jullie ook allemaal in nijmegen of wat?
Ik zat net te wachten op de deurbel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom mental-picture ik nou meteen Caroline Tensen met een grote bos bloemen ;r
ik heb geen flauw idee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom mental-picture ik nou meteen Caroline Tensen met een grote bos bloemen![]()
Heb je hem gelijk weer met z'n beschuldigingenquote:
We drinken er allemaal bier/rode wodka/wijn, en eten er. Dat is het enige wat we écht gemeen hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nouja studeren.. iedereen woont er iigen studeren ook eigelijk
Mijn typo, je hebt 'm gequotequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zat net te wachten op de deurbel.
19 jarigen studeren ook, toevallig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij studeert niet, je zit nog op school![]()
Maar voor mij dat eerste dus, ja
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We drinken er allemaal bier/rode wodka/wijn, en eten er. Dat is het enige wat we écht gemeen hebben
Terecht, epic fal0rs moeten getoond wordenquote:
+ 1quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
19 jarigen studeren ook, toevallig.
Wat studeer jij dan, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
HBO is een schoolquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
fashion design. [nu koppelen jullie me vast aan al die modekutjes]quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan, als ik zo vrij mag zijn?
bijdehand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
HBO is een school
En ik ben geen fal0r... Toch?
![]()
![]()
Dat ben je niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:58 schreef SiETSKE. het volgende:
[nu koppelen jullie me vast aan al die modekutjes]
Jij begon met de vergelijking, dus jij mag eerstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef SiETSKE. het volgende:
ligt eraan wat jullie onder 'modekutje' verstaan he
Zo een met van die rare vormpjes in het haarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef SiETSKE. het volgende:
ligt eraan wat jullie onder 'modekutje' verstaan he
Nee, die doen kunstacademie, en stemmen groenlinks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
Zo een met van die rare vormpjes in het haar
te blije meisjes die alles grappig vinden & de hele dag in de wonderwoman rondlopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij begon met de vergelijking, dus jij mag eerst.
En ik maar denken dat onze faculteit vol zat met modekutjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, die doen kunstacademie, en stemmen groenlinks.
ha ha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo een met van die rare vormpjes in het haar
gelukkig, dankje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Oe, ik lees wel dat je goede muzieksmaak hebt, dus dan ben je per definitie al geen echt modekutje
Is ook altijd hetzelfde ja, voor elk feestje heb ik weer andere vrienden om het zo te zeggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef SiETSKE. het volgende:
ja moet even kijken.
wil wel, maar moet even iemand mee zien te krijgen.
ik heb t probleem dat mn vrienden die van techno/minimal houden in limburg wonen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook altijd hetzelfde ja, voor elk feestje heb ik weer andere vrienden om het zo te zeggen
Ja ik ken het, als ik met mijn vrienden uit limburg ga stappen dan is het andere muziek dan een stel vrienden hier in Nijmegen. Soms techno, soms metal, soms DnB. Ligt eraan welke troep mensen meegaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:22 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik heb t probleem dat mn vrienden die van techno/minimal houden in limburg wonen.
mn vrienden hier houden van kutmuziek. béétje jammer.
reis elke dag heen en weer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
maar sietske ga je elke dag vanuit druten naar utrecht of heb je een kamer daar?
nee maar bij modeKUTJES wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk bij mode niet bepaald aan de Wonder Woman moet ik zeggen..
Maar hoi
www.audiobeats.netquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op Sziget heb ik nogal wat techno gehoord en dat beviel best, alleen ik kan nooit leuke livesets vinden (die van trance en hardstyle zijn wel makkelijk te vinden). Tips van leuke sets van goeie DJ's?
En net lekker pannekoeken gegetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:50 schreef Slarioux het volgende:
Terug van werk! =)
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En net lekker pannekoeken gegeten
Weet je hem nu onderhand eens te vinden danquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
edit na pijpbeurt van yasja
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat ik ook terug ben vant werk en net pannekoeken heb gegeten
Dan zal ik dat ook maar doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
tsjah, there are leaders and followers
Ik ga nu even lekker in bad
Al die niet onderbouwde kreten...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weet je hem nu onderhand eens te vinden dan
Vind ik wel dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
lekker neem k aan, anders koop je t niet
Met vrienden beetje pokeren, bijpraten en bier drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond eigelijk?
Uhm... Californication kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
Zoals ik al vroeg: waar ga je heen? Of waarom Wageningen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wageningen. Geen idee wat daar te doen is.
Lekker de stad in maar ik ben niet zo rijk dus het wordt niet laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt er geen zin in, en dan ga je ook nog eens naar een dramaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo naar de film (XXY) en daarna misschien de stad in.. liever lekker thuis hangen eigenlijk.
Nee geen zin om de stad in te gaan erna sorry, niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt er geen zin in, en dan ga je ook nog eens naar een drama. Dat wordt dus een eeuuhh, drama [ afbeelding ].
moetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:13 schreef SiETSKE. het volgende:
oh dat is aan de ene kant best relaxt.
ik betaal té veel.
en dat kan mn rekening niet hebben op dit moment, want ik moet volgende maand naar 3 feesten.
dat waren 2 smsjes van de afgelopen meetquote:
waar ga je naartoe..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lekker de stad in maar ik ben niet zo rijk dus het wordt niet laat
Minder telefoonsex, meer rukkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijn vorige rekening was ¤ 71,13
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Minder telefoonsex, meer rukken![]()
ja naar eentje MOET ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet? welke ga je naartoe...?
ik hoop dat de kaarten voor qlimax geregeld zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja naar eentje MOET ik.
fabulous, waar ik zelf niet zo nodig heen hoef. maar ik doe mensen graag een plezier.
en verder 15 november i love techno.
en 29 november timewarp.
niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop dat de kaarten voor qlimax geregeld zijndas t enige waar ik naartoe ga
Was het maar zo, daar is tenminste een simpele oplossing voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Minder telefoonsex, meer rukken![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Een lekkere man aan de haak slaan dus?
geen ideequote:
Vorig jaar een abbo afgesloten, Hi 25 + Samsung G800 voor eerste jaar 15 euro id maand en 2e jaar 25. Maar ik kreeg nog geld terug van hun van vorige maand, dus dat ging van die 15 euro afquote:
bohh dat is wel super relaxt dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen ideevia stage worden er vip kaarten geregeld, k zei dat ik dan ook wel meewilde dus als er een is ga k mee
ik zou hem een note gevenquote:
zo rond de 1e meet ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vorig jaar een abbo afgesloten, Hi 25 + Samsung G800 voor eerste jaar 15 euro id maand en 2e jaar 25. Maar ik kreeg nog geld terug van hun van vorige maand, dus dat ging van die 15 euro afNja ik moet toegeven ik heb ook maanden gehad waar de telefoonrekening 100+ bedroeg
![]()
aahzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vorig jaar een abbo afgesloten, Hi 25 + Samsung G800 voor eerste jaar 15 euro id maand en 2e jaar 25. Maar ik kreeg nog geld terug van hun van vorige maand, dus dat ging van die 15 euro afNja ik moet toegeven ik heb ook maanden gehad waar de telefoonrekening 100+ bedroeg
![]()
moet je reviewer worden voor een of ander bladquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:33 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
bohh dat is wel super relaxt dan.
kon ik maar ergens gratis heen.
De Barron is leuk vind ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hangen in Touché, daarna naar de Barron, en misschien naar Hotel Bosch.
The beats... the bounce... this is how we do it!quote:
Ja rond de 1e meet, iets eerderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo rond de 1e meet ofzo? of ten tijde van ander foutjes
waar? en zijn er nog kaartenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga niet naar grote feesten.. maar wel naar concerten!
20 nov Jamie Lidell
18 dec de Jeugd van Tegenwoordig
Oja en aankomende vrijdag ga ik naar Sara Kroos
zoiets idd :Squote:
ik ook nietquote:
Doen wequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, eigenlijk moeten wij hierheen:
http://www.djguide.nl/party.p?id=62052
Ik noem een Emporiumquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga niet naar grote feesten.. maar wel naar concerten!
Uhuh, leuke tent is dat iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De Barron is leuk vind ik
Of ja die ene keer dat ik er was was het gezellig.
Ja daar had men het al over, is dat over 2 weken? 4 nov ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
vengaboys komen ook bij puberpop btw yas
ook als t gratis zou zijn zijn er dingen die ik graag overslaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik ook nietweet het altijd zo te relativeren dat ik niet ga. Voor dat geld kan je toch ook een heel hoop anders leuks doen
De benzine is goedkoper gewordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik ook nietweet het altijd zo te relativeren dat ik niet ga. Voor dat geld kan je toch ook een heel hoop anders leuks doen
open lucht concertquote:
kan je goed oefenen dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja daar had men het al over, is dat over 2 weken? 4 nov ofzo?
Volgens mij heb ik dan een of andere borreltraining![]()
ik tank toch altijd voor 40 euroquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De benzine is goedkoper geworden.
wat leer je dan precies... het drinken of de sociale taken tijdens het borrelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als er gratis drank is bij die borreltraining wordt het iig een goedkoopavondjeanders snap ik het woord borrel er ook niet in
vanavond! http://partyflock.nl/party/124599:Contakt.htmlquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:vanavond!
http://partyflock.nl/party/119027:Ravezone.html
en jij rijdt 1 op ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik rijd voor enkele honderden euros aan benzine per maand op
namen zeggen me niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:45 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
vanavond! http://partyflock.nl/party/124599:Contakt.html
![]()
Nee het is een training over de studievereniging, en ondertussen wordt er geborreld ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat leer je dan precies... het drinken of de sociale taken tijdens het borrelen?
Gelukkig heb je vannacht een uurtje extra.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
1:15 als ik lekker aan het rijden benen als ik rustig doe 1:20+
Serieus,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vannacht een uurtje extra.
Ik had het eigenlijk over de komende 2 maanden haha..quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vannacht een uurtje extra.
weinigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
dan luister je waarschijnlijk geen techno & minimal
Moet ik Kawa even op gaan halen bij Moblo? was best gezellig vorige weekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, even rekening houden met het feit dat mijn telefoon misschien automatisch over gaat
Zet dus wel een aparte wekker, omdat ik niet wil gokken op een uur te vroeg wakker
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef Slarioux het volgende:
http://www.google.ca/search?hl=en&q=399999999999999-399999999999998
wtf... je hebt et vast niet over de kawa waar ik aan denk bij het woord kawaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ik Kawa even op gaan halen bij Moblo? was best gezellig vorige week
ja dus, ik had het over het verbruik van mijn motor niet over een tijdquote:
Correctquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wtf... je hebt et vast niet over de kawa waar ik aan denk bij het woord kawa![]()
Dat was de grap, Sherlockquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja dus, ik had het over het verbruik van mijn motor niet over een tijd
Grapjes uitleggen is nooit tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wtf... je hebt et vast niet over de kawa waar ik aan denk bij het woord kawa![]()
[..]
ja dus, dat moet je tegen pietjepuk zeggen, niet tegen mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Heet de ander Saki ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen is nooit tofMaar je post leek net kloktijden te bevatten
En het is een kat van Moblo dus hij zal wel naar Kawasaki ofzo vernoemd zijn
Pietje snapt dat wel, die leest elke post volgens mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:00 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja dus, dat moet je tegen pietjepuk zeggen, niet tegen mij.
Ach op zee moet je niet lopen homo-enquote:
quote:Fout in de oorlog
Ik wil toch dat er een serieus nummer in het programma zit.
Zodat je straks toch met het idee naar huis gaat van: die visser die heeft toch een beste boodschap in z'n programma toch een serieus nummer.
Zodat je straks inderdaad wakker word en tegen je partner zegt sodemieter we moeten het nog echt even hebben over het programma van Visser
Die gozer is goed bezig gewoon.
Dus ik wou nog een serieus nummer doen dan zijn we er ook vanaf.
Dankje wel
Er zit ook een boodschap in, een echte boodschap.
Ik bedoel ik kan wel zeggen 2 ons gehakt en een halfje bruin, maar dat vind ik nou weer geen boodschap.
Nee jongens, even serieus kom.
Het liedje heet . . . fout in de oorlog.
Direct zo'n onderwerp waarvan je zegt hij durft wel hij pakt wel uh . . het kan hem niks schelen hij pakt wel gewoon. . .
Dames en heren . . . fout in de oorlog.
Dankjewel
Even serieus jongens! fout in de oorlog.
Even jongens anders sla ik hem over.
Fout in de oorlog.
Het gaat over oom Dirk.
Het was in '43.
In de klas van juffrouw Schier.
Dirk met z'n domme kop 1+1=4.
FOUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |