Jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwillig naar een concert van Metallica? Ik denk er pas over na als er een pistool tegen m'n kop gezet wordt.
jij gelukkig welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak.
als het geen arnhem isquote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
4/12 ga ik naar Flogging Molly, misschien komt Sinterklaas ook wel
.
Melkweg, A'dam, 32 euro incl lidmaatschap & administratiekosten. Heb ze dit jaar op Sziget gezien en dat was zo verschrikkelijk gaafquote:
zegt er eentje watquote:
dat was de grapquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zegt er eentje wat
(pot ketel verhaal)
Laatste voyeur swarmahoer
Daar is zo'n fobo toch voorquote:
danku!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Welkom !
waar kom je vandaan dan ?
Ach, zien ze dat ook een keer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn elke keer als ik hier weer post / f5't duurt eht zo lang om te laden... dat hier meer dan levensgrote tieten op het scherm staan* ik zit in de huiskamer met visite
ik ben heel lief hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
daar komen de grootste spammers vandaan
hou je bek!quote:
Lent Suburbs for teh winquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Welkom
Er wonen er wel meer in een gat hiero, Lent City![]()
Mijn buurmeisje in Venlo heette ook Sietske, nog nooit zulke limburgse drek uit iemand mond horen komen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt vast uit Frieslan?
En dat voor een damequote:
Ik geloof je op je mooie ogenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik ben heel lief hoor
[..]
hou je bek!
Ze is 19, ik hou 't op de naweeën van de puberteit.quote:
Yashi is wel liefquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik geloof je op je mooie ogen![]()
En je begint wel lekker
Yashi komt ook uit Druten
Maar die is niet zo lief.
af en toe dan
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze is 19, ik hou 't op de naweeën van de puberteit.
Teh temptingnessquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Melkweg, A'dam, 32 euro incl lidmaatschap & administratiekosten. Heb ze dit jaar op Sziget gezien en dat was zo verschrikkelijk gaaf!
denk terug aan mijn gezegdequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wat fijn, dankje. ;pquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik geloof je op je mooie ogen![]()
En je begint wel lekker
Yashi komt ook uit Druten
Maar die is niet zo lief.
af en toe dan
hahaha is t zo'n probleem dat ik 19 ben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ging over mannen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
denk terug aan mijn gezegdeiets met nooit volwassen
pietje zelf is ook amper ouderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
wat fijn, dankje. ;p
[..]
hahaha is t zo'n probleem dat ik 19 ben?
Nee, de "hou je bek" wel als ik op m'n allerliefst vraag of je uit Frieslan komt (zo'n rare vraag is dat niet me dunktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef SiETSKE. het volgende:
hahaha is t zo'n probleem dat ik 19 ben?
Cp is toch ook 18 ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje zelf is ook amper ouder(ok jaartje of 3 dan )
hou jezelf maar weer voor de gek, je bent keihard gepwnd door een nieuwe nijmeegsequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is net 't verschil tussen 't puberbestaan en 't net doen alsof je volwassen bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
pietje zelf is ook amper ouder(ok jaartje of 3 dan )
ja maar ik haat het als mensen dat vragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, de "hou je bek" wel als ik op m'n allerliefst vraag of je uit Frieslan komt (zo'n rare vraag is dat niet me dunkt).
Ik voel een klikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben de enige andere 19jarige hier geloof ik![]()
en wat is dan t precieze verschil daartussenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is net 't verschil tussen 't puberbestaan en 't net doen alsof je volwassen bent.
Issuesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja maar ik haat het als mensen dat vragen.
word er mn hele leven al mee lastig gevallen.
en ik hou niet zo van friesland. vandaar.
Zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef SiETSKE. het volgende:
Fryslân boppe!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
Dat ga jij de komende jaren allemaal ontdekken, als ik 't verklap is 't niet leuk meer natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
en wat is dan t precieze verschil daartussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |