Jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwillig naar een concert van Metallica? Ik denk er pas over na als er een pistool tegen m'n kop gezet wordt.
jij gelukkig welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak.
als het geen arnhem isquote:
Waar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
4/12 ga ik naar Flogging Molly, misschien komt Sinterklaas ook wel
.
Melkweg, A'dam, 32 euro incl lidmaatschap & administratiekosten. Heb ze dit jaar op Sziget gezien en dat was zo verschrikkelijk gaafquote:
zegt er eentje watquote:
dat was de grapquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zegt er eentje wat
(pot ketel verhaal)
Laatste voyeur swarmahoer
Daar is zo'n fobo toch voorquote:
danku!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Welkom !
waar kom je vandaan dan ?
Ach, zien ze dat ook een keer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn elke keer als ik hier weer post / f5't duurt eht zo lang om te laden... dat hier meer dan levensgrote tieten op het scherm staan* ik zit in de huiskamer met visite
ik ben heel lief hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
daar komen de grootste spammers vandaan
hou je bek!quote:
Lent Suburbs for teh winquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Welkom
Er wonen er wel meer in een gat hiero, Lent City![]()
Mijn buurmeisje in Venlo heette ook Sietske, nog nooit zulke limburgse drek uit iemand mond horen komen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt vast uit Frieslan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |