Met vrienden beetje pokeren, bijpraten en bier drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de plannen voor vanavond eigelijk?
Uhm... Californication kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
Zoals ik al vroeg: waar ga je heen? Of waarom Wageningen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wageningen. Geen idee wat daar te doen is.
Lekker de stad in maar ik ben niet zo rijk dus het wordt niet laatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
Je hebt er geen zin in, en dan ga je ook nog eens naar een dramaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo naar de film (XXY) en daarna misschien de stad in.. liever lekker thuis hangen eigenlijk.
.
Nee geen zin om de stad in te gaan erna sorry, niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt er geen zin in, en dan ga je ook nog eens naar een drama. Dat wordt dus een eeuuhh, drama [ afbeelding ].
moetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:13 schreef SiETSKE. het volgende:
oh dat is aan de ene kant best relaxt.
ik betaal té veel.
en dat kan mn rekening niet hebben op dit moment, want ik moet volgende maand naar 3 feesten.
dat waren 2 smsjes van de afgelopen meetquote:
waar ga je naartoe..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lekker de stad in maar ik ben niet zo rijk dus het wordt niet laat
Minder telefoonsex, meer rukkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijn vorige rekening was ¤ 71,13
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Minder telefoonsex, meer rukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |