Serieus,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vannacht een uurtje extra.
Ik had het eigenlijk over de komende 2 maanden haha..quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vannacht een uurtje extra.
weinigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
dan luister je waarschijnlijk geen techno & minimal
Moet ik Kawa even op gaan halen bij Moblo? was best gezellig vorige weekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef IrishBastard het volgende:
Ohja, even rekening houden met het feit dat mijn telefoon misschien automatisch over gaat
Zet dus wel een aparte wekker, omdat ik niet wil gokken op een uur te vroeg wakker
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef Slarioux het volgende:
http://www.google.ca/search?hl=en&q=399999999999999-399999999999998
wtf... je hebt et vast niet over de kawa waar ik aan denk bij het woord kawaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ik Kawa even op gaan halen bij Moblo? was best gezellig vorige week
ja dus, ik had het over het verbruik van mijn motor niet over een tijdquote:
Correctquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wtf... je hebt et vast niet over de kawa waar ik aan denk bij het woord kawa![]()
Dat was de grap, Sherlockquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja dus, ik had het over het verbruik van mijn motor niet over een tijd
Grapjes uitleggen is nooit tofquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wtf... je hebt et vast niet over de kawa waar ik aan denk bij het woord kawa![]()
[..]
ja dus, dat moet je tegen pietjepuk zeggen, niet tegen mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Heet de ander Saki ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Grapjes uitleggen is nooit tofMaar je post leek net kloktijden te bevatten
En het is een kat van Moblo dus hij zal wel naar Kawasaki ofzo vernoemd zijn
Pietje snapt dat wel, die leest elke post volgens mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:00 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja dus, dat moet je tegen pietjepuk zeggen, niet tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |