bijdehand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
HBO is een school
En ik ben geen fal0r... Toch?
![]()
![]()
Dat ben je niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:58 schreef SiETSKE. het volgende:
[nu koppelen jullie me vast aan al die modekutjes]
Jij begon met de vergelijking, dus jij mag eerstquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef SiETSKE. het volgende:
ligt eraan wat jullie onder 'modekutje' verstaan he
Zo een met van die rare vormpjes in het haarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef SiETSKE. het volgende:
ligt eraan wat jullie onder 'modekutje' verstaan he
Nee, die doen kunstacademie, en stemmen groenlinks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
Zo een met van die rare vormpjes in het haar
te blije meisjes die alles grappig vinden & de hele dag in de wonderwoman rondlopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij begon met de vergelijking, dus jij mag eerst.
En ik maar denken dat onze faculteit vol zat met modekutjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, die doen kunstacademie, en stemmen groenlinks.
ha ha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo een met van die rare vormpjes in het haar
gelukkig, dankje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Oe, ik lees wel dat je goede muzieksmaak hebt, dus dan ben je per definitie al geen echt modekutje
Is ook altijd hetzelfde ja, voor elk feestje heb ik weer andere vrienden om het zo te zeggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:19 schreef SiETSKE. het volgende:
ja moet even kijken.
wil wel, maar moet even iemand mee zien te krijgen.
ik heb t probleem dat mn vrienden die van techno/minimal houden in limburg wonen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook altijd hetzelfde ja, voor elk feestje heb ik weer andere vrienden om het zo te zeggen
Ja ik ken het, als ik met mijn vrienden uit limburg ga stappen dan is het andere muziek dan een stel vrienden hier in Nijmegen. Soms techno, soms metal, soms DnB. Ligt eraan welke troep mensen meegaatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:22 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik heb t probleem dat mn vrienden die van techno/minimal houden in limburg wonen.
mn vrienden hier houden van kutmuziek. béétje jammer.
reis elke dag heen en weer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
maar sietske ga je elke dag vanuit druten naar utrecht of heb je een kamer daar?
nee maar bij modeKUTJES wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk bij mode niet bepaald aan de Wonder Woman moet ik zeggen..
Maar hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |