Mede namens Mikkie eis ik tieten in de fipo, dus hup editten en snelquote:
voor elk wat wilsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mede namens Mikkie eis ik tieten in de fipo, dus hup editten en snel.
Ik heb inderdaad wat slaap nodig, laat ik het zo stellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het
[ afbeelding ]
gehalte van LR is wel hoog vandaag.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mede namens Mikkie eis ik tieten in de fipo, dus hup editten en snel.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah ik moet zondag om 10 uur in dekerk
zitten dus ik ga netjes op tijd naar bed
Nu ook overigens
was t leuk in amsterdam?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mwah ik moet zondag om 10 uur in dekerk
zitten dus ik ga netjes op tijd naar bed
Geloof me, je was niet de enige. Eerst die fucking werkzaamheden op de A2 (of nouja: de borden, want gewerkt werd er niet), en later die mist. Op open stukken kon ik lekker met 160 doorknallen, maar ik heb inderdaad ook stukken rond de 70 gereden omdat je amper wat kon zien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 05:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was t leuk in amsterdam?
de terugweg heb ik rond de 50 gereden de hele tijd ongelovelijk wat een kut mist, soms kon je nog geneens 2 strepen voor je kijken op de weg
Wij hebben er uiteindelijk 4.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoerezooi, vriend van mij is 't niet gelukt kaartjes te bemachtigen voor Metallica![]()
![]()
Is niet vrijwillig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwillig naar een concert van Metallica? Ik denk er pas over na als er een pistool tegen m'n kop gezet wordt.
Is inderdaad nogal opgeduwd door de te kleine bikini, niet mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef morgane het volgende:
Mooie plaatjes hieralleen die voorgevel hierboven is een beetje té.
Rightquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal opgeduwd door de te kleine bikini, niet mooi.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
de kerk?![]()
Morgen uitslapen en morgen avond stappen in Wageningen.
Ik kon via maat van me gewoon van die sta-plaats kaarten krijgen, Metclub enzo... Had alleen geen zinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wij hebben er uiteindelijk 4.
Twee 3e rangs zitplaatsen en twee 4e rangs zitplaatsen...
Maar zelf ga ik dus niet
Jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Vrijwillig naar een concert van Metallica? Ik denk er pas over na als er een pistool tegen m'n kop gezet wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |