Ik wel.quote:
quote:
Dag workaholicquote:
quote:
*zet webcam aan wanneer ze haar labjas uit doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
doei doei....:w fijn weekend allen
Cya later marcquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
doei doei....:w fijn weekend allen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Van het zelfde....
Het zit je wel tegen he, wil je gaan moet je 2 SC's openen.
Hihi, ouwe snoepertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
*zet webcam aan wanneer ze haar labjas uit doet
Gaat wappen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi, ouwe snoepert.
, kun je die stream ook ff doorschakelen?
Het enige wat ik er van kon maken was 381 mm spoorwijdte, en dat die plattegrond niet klopt omdat die verdubbeling er niet op staatquote:
quote:Bij de aanleg zijn 45000 krijgsgevangenen omgekomen.
Afwasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even afwas onder het genot van Chicago muziek
Voor 2 vorken, 2 borden en een pan + koekepan heb ik geen vaatwasser nodigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Afwas.
Daar weet ik ook niet (meer) van wat het is, maar dat vind ik dan weer helemaal niet storend.
Vaatwasser.
quote:
Toen we hier nog slechts 2 nodig hadden, hadden we er ook nog geen (en toch bleef de afwas dan weleens staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor 2 vorken, 2 borden en een pan + koekepan heb ik geen vaatwasser nodig
quote:
er staat ook nergens dat het een gebruikte wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
Bovendien is een gebruikte tampon bij mij allang geen teken van vruchtbaarheid meer.
Jij bent geen fan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Er staat 'fan', dat sluit mij automatisch uit van
.
Bovendien is een gebruikte tampon bij mij allang geen teken van vruchtbaarheid meer.
Ranzigheid mijnerzijds vrees ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
er staat ook nergens dat het een gebruikte was
Dat jij dat soort dingen dan weer weet... hmmm.
quote:
Insinueren toch zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ranzigheid mijnerzijds vrees ik. Hoe kun je aan een ongebruikte tampon zien dat iemand vruchtbaar is
. Zelfs jij zou met ongebruikte tampons kunnen slingeren zonder dat dat iets zegt over je vruchtbaarheid
.
Hij kan ook met gebruikte gooien, maar of we daar blij van wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ranzigheid mijnerzijds vrees ik. Hoe kun je aan een ongebruikte tampon zien dat iemand vruchtbaar is
. Zelfs jij zou met ongebruikte tampons kunnen slingeren zonder dat dat iets zegt over je vruchtbaarheid
.
Ik ben je echt kwijt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Moet je toch wel zien wie 'm gooit in dat geval. Ook een post-menopauze-zuurpruim kan met die dingen smijten...quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kan ook met gebruikte gooien, maar of we daar blij van worden
Artikeltje niet gelezenquote:
Ik ben geen fanquote:
Oh ik dacht dat dat gewoon met een keukenrol gingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:19 schreef es70 het volgende:
De enige reden die ik kan verzinnen is het bestrijden van heftige diarree. Zou idd ook niemand blij van worden
.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat gewoon met een keukenrol gingGewoon dat middenste kartonnetje eruit en dichtgooien die hap.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat gewoon met een keukenrol gingGewoon dat middenste kartonnetje eruit en dichtgooien die hap.
Luctor et Emergo - Ik worstel en kom bovenquote:
Oplettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef DaMart het volgende:
Hey, er is wel een nieuwe KSC... ik had er al bijna zelf eentje geopend omdat ik er geen zag in de index van GC!
Dat zal idd worstelen zijn voordat die keukenrol boven zit ja. Of ben je al zover uitgerekt dat...............quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luctor et Emergo - Ik worstel en kom boven![]()
[ afbeelding ]
Hè jasses Marcquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal idd worstelen zijn voordat die keukenrol boven zit ja. Of ben je al zover uitgerekt dat...............
Dat doet het altijd, dat weet jequote:
Precies. Je keek gewoon niet goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar topics die niet in de index van een forum staan is al erg lang geleden...
Tja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Je keek gewoon niet goed
Zondag ga ik eerst zwemmen en de rest van de dag stukken lezen over m'n huis en m'n hypotheek en zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu tijd om eens wat anders te doen dan studeren. Even een lijstje maken voor zondag
Je gaat de route uitstippelen om mij te ontwijken, bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu tijd om eens wat anders te doen dan studeren. Even een lijstje maken voor zondag
Jullie kunnen beter samen gaan en al die andere sociopaten ontwijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:59 schreef DaMart het volgende:
Je gaat de route uitstippelen om mij te ontwijken, bedoel je?
Ik zal mijn smoking aan doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat de route uitstippelen om mij te ontwijken, bedoel je?
Precies, zoals dat liedje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een witte buik, een zwarte rug....
Jaja, het moest wijken voor een mooi stukje video.quote:
Kunnen sociopaten wel met elkaar overweg dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter samen gaan en al die andere sociopaten ontwijken
gewoon niet pratenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen sociopaten wel met elkaar overweg dan?
Dat is ook idd wel vettigheid van Buitencategorie jaquote:
Dit jaar kan er geen nieuwjaarsfeest meer komen hoor, dat is pas volgend jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch nog een nieuwjaarsfeesten misschien toch nog naar Polen dit jaar
Al die Polen komen hiernaartoe, dus blijkbaar is dat land niet echt de moeite waardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch nog een nieuwjaarsfeesten misschien toch nog naar Polen dit jaar
Nou, blijkbaar weet ik wel beterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al die Polen komen hiernaartoe, dus blijkbaar is dat land niet echt de moeite waard.
Juist wel! Geen last van polen, en puur genieten van het landschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al die Polen komen hiernaartoe, dus blijkbaar is dat land niet echt de moeite waard.
Nou zo geweldig is het landsschap niet hoor, in Polenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
Juist wel! Geen last van polen, en puur genieten van het landschap
Kutprogrammaquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Juist wel! Geen last van polen, en puur genieten van het landschap
Luister naar mijn stem *slaap* je oogleden worden zwaar *slaap* je hoort vlinders fladderen in je hoofd *slaap* je hand zakt langzaam naar je borst *slaap* je zweeft over.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Klonk het volgende:
ben moe, maar nog geen zin om naar bed te gaan...
het werkt, het werkt, het wequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Luister naar mijn stem *slaap* je oogleden worden zwaar *slaap* je hoort vlinders fladderen in je hoofd *slaap* je hand zakt langzaam naar je borst *slaap* je zweeft over.....
* Papierversnipperaar slaapt
Is goed!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
Hoi PV
ik beantwoord je PM uiterlijk maandag, dan weet ik of ik het huisje heb
Onvermijdbaar met zulke usersquote:
Goeiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:21 schreef OA het volgende:
Mijn vriendin is ook kwaliteitsmanager, dus zij stuurt mij de goede richting op...
/care.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goeie
Hoewel de eerlijkheid gebied te zeggen dat het slechts een van mijn drie vakgebieden is
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
/care.
Je managet dit topic, daar gaat het om!
Wel te rustenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:01 schreef BrandX het volgende:
Oh en trouwens, ik manage hem samen metKlonk
en HeatWave
hihihi, ze zei Klonkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:01 schreef BrandX het volgende:
Oh en trouwens, ik manage hem samen metKlonk
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar Nederland slaapt nog volgens mij.
Mag ik ook wat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:25 schreef Klonk het volgende:
Nu Zaterdagmorgen dom klusje, medicijnen verdelen voor de rest van de week...
zo vroeg al.. tja...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk hoor
Mogguh Indah
ik nietquote:
OAquote:
Pheñoquote:
quote:
ik zou die spier dan gewoon langer raken.. probleem opgelost.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, een boterham pakken. Mijn ene hand kan nu niets meer, het lijkt wel of een spier te kort is geraakt. Maandag dus maar eens naar de huisarts, dit schiet niet op
Ik heb het geprobeerd, maar het wilde niet rekken. Het knakt, dus dat vond ik een signaal dat ik moest stoppenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou die spier dan gewoon langer raken.. probleem opgelost.
owh.. dan zou ik ook stoppen ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het wilde niet rekken. Het knakt, dus dat vond ik een signaal dat ik moest stoppen
Wel een leuk geluidje om je collega's mee te pestenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. dan zou ik ook stoppen ja.
quote:
quote:
whehe.. net als je langsloopt *knak*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een leuk geluidje om je collega's mee te pesten
Die #1quote:
Ja, zondag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:14 schreef Klonk het volgende:
ga je nog naar Eurospoor ?
Nee, niet bepaald. #1 en #2 hebben wat met elkaar virtueel lopen vozen of zoquote:
tof, zat te twijfelen of ik ook morgen zou gaan, maar die twijfel werd snel weggenomen toen ik in de agende voor morgen keekquote:
Tegenwoordig kom je zelfs met 43 posts niet meer in die lijst, blijkbaar, stelletje spammers overal hierquote:
viespeuken ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. #1 en #2 hebben wat met elkaar virtueel lopen vozen of zo
dat kan alleen nog in weekeinden..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom je zelfs met 43 posts niet meer in die lijst, blijkbaar, stelletje spammers overal hier.
Goedemiddag vanuit een inmiddels aardedonker Jakarta (en dat om half drie in de middag, het zal wel los gaan zo dus)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef DaMart het volgende:
En een goedemorgen allen, deze zonnige zaterdag.
´t is hier nog een beetje mistigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef DaMart het volgende:
En een goedemorgen allen, deze zonnige zaterdag.
Ik post bv weinig in de weekenden jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan alleen nog in weekeinden..
Hier vanochtend ook, heerlijk om dat zo te zienquote:
ja, heeft idd wel wat, de belofte van een zonnige herfstdag verborgen achter een witte sluierquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier vanochtend ook, heerlijk om dat zo te zien
Vieze natte kouwe troepquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier vanochtend ook, heerlijk om dat zo te zien
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vieze natte kouwe troep
30 graden ftw!
Verkeerd landquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vieze natte kouwe troep
30 graden ftw!
Komt misschien nog goed met de klimaatsveranderingquote:
eventjes geduld nog dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Komt misschien nog goed met de klimaatsverandering
Mogguhquote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Spammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
ik had gister gewoon 119 posts
Zeldzaamheid. Normaal kom ik niet verder dan 30-40
spamz0r!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
ik had gister gewoon 119 posts
Zeldzaamheid. Normaal kom ik niet verder dan 30-40
Marocco?quote:
quote:
met een hengel? of haar tong?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
hm?quote:
Voorlopig virtueelquote:
het is bijna kwart voor vier in de middag hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
Zo vroeg op de morgen en het gaat alweer nergens meer over
en daar ben je verbaast overquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
Zo vroeg op de morgen en het gaat alweer nergens meer over
Daarom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is bijna kwart voor vier in de middag hoor.
In Nederland moet je personeel betalen.quote:
het is weer droog, maar het water staat de komende uren nog wel in de straten ja.. ik moet echter wel naar huis zo...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
INdah
Hoest? Kan je zwemmen buiten?
da's hier niet anders hoor..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Nederland moet je personeel betalen.
WIzquote:
dat is wel lekker ja. De hele dag regen heb ik al lang niet meer meegemaakt gelukkig..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef BrandX het volgende:
hier schijnt de zon tenminste vollop nadat gister het hier de hele dag heeft geregend!
Hier ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef BrandX het volgende:
hier schijnt de zon tenminste vollop nadat gister het hier de hele dag heeft geregend!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
hier ook al volop zon
Misschien omdat ik 12,5km van jullie beide zit dan
Fhaquote:
Haal m er uit!quote:
Hadden we hier ook onlangs!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
dat is natuurlijk leuk!
Ga je naar je ouwe vertrouwde appie (niet wetende dat 'ie in die paar maandjes dat je weg was aan het verbouwen was) kom je daar, istie vandaag voor het eerst weer open. Hij is mooi geworden, dus alles prima. Ik dus braaf mijn lunchboodschappies doen. Maar wat is dan extra leuk? dat je bij de uitgang gratis een appeltaart in je handen krijgt geduwd
Dat geeft niks neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
dat is natuurlijk leuk!
Ga je naar je ouwe vertrouwde appie (niet wetende dat 'ie in die paar maandjes dat je weg was aan het verbouwen was) kom je daar, istie vandaag voor het eerst weer open. Hij is mooi geworden, dus alles prima. Ik dus braaf mijn lunchboodschappies doen. Maar wat is dan extra leuk? dat je bij de uitgang gratis een appeltaart in je handen krijgt geduwd
Dat had ik vorige week bij de Vomar die 40 jaar bestaat. De weegschaal was daarna dus niet aardig voor mequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
dat is natuurlijk leuk!
maakt niet uit, meld maar een eind weg, ik ben blij het te horenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
voel me wel goed eigenlijk
Geen idee waarom ik dit meld, moet het gewoon ff kwijt denk ik
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
maakt niet uit, meld maar een eind weg, ik ben blij het te horen
quote:
Nah, het gaat met mij wel goed, alleen helemaal niet goed met mijn moeder, wat maakt dat ik me ook klote voel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Weet je het zeker?
of was dat een verkapte het-gaat-eigenlijk-helemaal-niet-post?
[..]Hoihoi
Pff das kut, ja snap het wel ja. Ik denk dat het vervelender is om je erg zorgen te maken om iemand dan wanneer je zelf ziek bent. Succes ermee in ieder geval en beterschap voor je moeder!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, het gaat met mij wel goed, alleen helemaal niet goed met mijn moeder, wat maakt dat ik me ook klote voel.
Kromme zin, maar je snapt me wel
thanksquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff das kut, ja snap het wel ja. Ik denk dat het vervelender is om je erg zorgen te maken om iemand dan wanneer je zelf ziek bent. Succes ermee in ieder geval en beterschap voor je moeder!
* KapiteinGasthof vraagt uit beleefdheid niet door
quote:
Gewoon niet doen, ik zit nog op een 56k modemquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pffffff ik heb je een week lang niet (nauwelijks) lastig gevallen en nu over 1 plaatje gaan zeiken?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, ik zit nog op een 56k modem
Shemalesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit plaatje doet het op miraculeuze wijze vast beter, of niet?
Medestanderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker rustig zo zonder die plaatjes, houden zo
NIet alleen vandaag he, gewoon zelden meer doen in het geheelquote:
quote:
Speciaal voor jou ga ik 24 uur lang geen plaatjes meer posten ok?quote:
Wat liev.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik 24 jaar lang geen plaatjes meer posten ok?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:04 schreef JortK het volgende:
Valt het je niet op dat wanneer jij verschijnt de boel een beetje doodbloedt?
Kan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heeft dat dan niets te maken met jouw zure opmerkingen?
Eet smakelijkquote:
Je bent ook al getrouwd? Tof!quote:
quote:
Goedenavond!quote:
jaja, "alleen".quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:56 schreef indahnesia.com het volgende:
even nog een biertje pakken, wat vrouwen kijken en dan naar bed alleen ja. Morgen weer om 7 uur op.
wederom geslaagd.. enkele miljoenen (quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goedenavond! in verband met een overschot aan zure opmerkingen geen plaatjes van tetten
[..]
Goedenavond!Hoe was de beurs?
*terugzwaai*quote:
quote:
Gewoon tetten posten, dat helpt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben niet bang om dood te gaan, want van binnen ben ik al een beetje gestorven. Die zachte warme omhelzing van het zwarte niets, de eeuwigdurende leegte, kan mijn paradijs zijn. Mis ik de dood nu al?
Vanochtend voor zessen was het nog helder, daarna zag ik het vanaf werkwerkwerk steeds mistiger worden.quote:
Neen, Dat is mijn standaard begroeting, als ik die dag nog niet eerder in KSC ben geweest. Ik was vanochtend a om 5 uur op, om vervolgens van 6 tot 16 te werkwerkwerkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
Is dat een verkapte ik-ben-student-dus-ik-slaap-wanneer-ik-wil-post? Goedemorgen
Muckiequote:
Jawelquote:
Sjawelquote:
ACdingesquote:
Dan moet je gaan slaaaaaapenquote:
Dank je Muckquote:
Ja hoor, lekker gewerkt vandaagquote:
Weltrusten danquote:
Whehe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |