WIzquote:
dat is wel lekker ja. De hele dag regen heb ik al lang niet meer meegemaakt gelukkig..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef BrandX het volgende:
hier schijnt de zon tenminste vollop nadat gister het hier de hele dag heeft geregend!
Hier ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef BrandX het volgende:
hier schijnt de zon tenminste vollop nadat gister het hier de hele dag heeft geregend!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
hier ook al volop zon
Misschien omdat ik 12,5km van jullie beide zit dan
Fhaquote:
Haal m er uit!quote:
Hadden we hier ook onlangs!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
dat is natuurlijk leuk!
Ga je naar je ouwe vertrouwde appie (niet wetende dat 'ie in die paar maandjes dat je weg was aan het verbouwen was) kom je daar, istie vandaag voor het eerst weer open. Hij is mooi geworden, dus alles prima. Ik dus braaf mijn lunchboodschappies doen. Maar wat is dan extra leuk? dat je bij de uitgang gratis een appeltaart in je handen krijgt geduwd
Dat geeft niks neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
dat is natuurlijk leuk!
Ga je naar je ouwe vertrouwde appie (niet wetende dat 'ie in die paar maandjes dat je weg was aan het verbouwen was) kom je daar, istie vandaag voor het eerst weer open. Hij is mooi geworden, dus alles prima. Ik dus braaf mijn lunchboodschappies doen. Maar wat is dan extra leuk? dat je bij de uitgang gratis een appeltaart in je handen krijgt geduwd
Dat had ik vorige week bij de Vomar die 40 jaar bestaat. De weegschaal was daarna dus niet aardig voor mequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
dat is natuurlijk leuk!
maakt niet uit, meld maar een eind weg, ik ben blij het te horenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
voel me wel goed eigenlijk
Geen idee waarom ik dit meld, moet het gewoon ff kwijt denk ik
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
maakt niet uit, meld maar een eind weg, ik ben blij het te horen
quote:
Nah, het gaat met mij wel goed, alleen helemaal niet goed met mijn moeder, wat maakt dat ik me ook klote voel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Weet je het zeker?
of was dat een verkapte het-gaat-eigenlijk-helemaal-niet-post?
[..]Hoihoi
Pff das kut, ja snap het wel ja. Ik denk dat het vervelender is om je erg zorgen te maken om iemand dan wanneer je zelf ziek bent. Succes ermee in ieder geval en beterschap voor je moeder!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, het gaat met mij wel goed, alleen helemaal niet goed met mijn moeder, wat maakt dat ik me ook klote voel.
Kromme zin, maar je snapt me wel
thanksquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff das kut, ja snap het wel ja. Ik denk dat het vervelender is om je erg zorgen te maken om iemand dan wanneer je zelf ziek bent. Succes ermee in ieder geval en beterschap voor je moeder!
* KapiteinGasthof vraagt uit beleefdheid niet door
quote:
Gewoon niet doen, ik zit nog op een 56k modemquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pffffff ik heb je een week lang niet (nauwelijks) lastig gevallen en nu over 1 plaatje gaan zeiken?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, ik zit nog op een 56k modem
Shemalesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit plaatje doet het op miraculeuze wijze vast beter, of niet?
Medestanderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker rustig zo zonder die plaatjes, houden zo
NIet alleen vandaag he, gewoon zelden meer doen in het geheelquote:
quote:
Speciaal voor jou ga ik 24 uur lang geen plaatjes meer posten ok?quote:
Wat liev.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik 24 jaar lang geen plaatjes meer posten ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |