Goeiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:21 schreef OA het volgende:
Mijn vriendin is ook kwaliteitsmanager, dus zij stuurt mij de goede richting op...
/care.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goeie
Hoewel de eerlijkheid gebied te zeggen dat het slechts een van mijn drie vakgebieden is
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
/care.
Je managet dit topic, daar gaat het om!
Wel te rustenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:01 schreef BrandX het volgende:
Oh en trouwens, ik manage hem samen metKlonk
en HeatWave
hihihi, ze zei Klonkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:01 schreef BrandX het volgende:
Oh en trouwens, ik manage hem samen metKlonk
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar Nederland slaapt nog volgens mij.
Mag ik ook wat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:25 schreef Klonk het volgende:
Nu Zaterdagmorgen dom klusje, medicijnen verdelen voor de rest van de week...
zo vroeg al.. tja...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon aan het werk hoor
Mogguh Indah
ik nietquote:
OAquote:
Pheñoquote:
quote:
ik zou die spier dan gewoon langer raken.. probleem opgelost.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, een boterham pakken. Mijn ene hand kan nu niets meer, het lijkt wel of een spier te kort is geraakt. Maandag dus maar eens naar de huisarts, dit schiet niet op
Ik heb het geprobeerd, maar het wilde niet rekken. Het knakt, dus dat vond ik een signaal dat ik moest stoppenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou die spier dan gewoon langer raken.. probleem opgelost.
owh.. dan zou ik ook stoppen ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het wilde niet rekken. Het knakt, dus dat vond ik een signaal dat ik moest stoppen
Wel een leuk geluidje om je collega's mee te pestenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh.. dan zou ik ook stoppen ja.
quote:
quote:
whehe.. net als je langsloopt *knak*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een leuk geluidje om je collega's mee te pesten
Die #1quote:
Ja, zondag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:14 schreef Klonk het volgende:
ga je nog naar Eurospoor ?
Nee, niet bepaald. #1 en #2 hebben wat met elkaar virtueel lopen vozen of zoquote:
tof, zat te twijfelen of ik ook morgen zou gaan, maar die twijfel werd snel weggenomen toen ik in de agende voor morgen keekquote:
Tegenwoordig kom je zelfs met 43 posts niet meer in die lijst, blijkbaar, stelletje spammers overal hierquote:
viespeuken ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. #1 en #2 hebben wat met elkaar virtueel lopen vozen of zo
dat kan alleen nog in weekeinden..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom je zelfs met 43 posts niet meer in die lijst, blijkbaar, stelletje spammers overal hier.
Goedemiddag vanuit een inmiddels aardedonker Jakarta (en dat om half drie in de middag, het zal wel los gaan zo dus)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef DaMart het volgende:
En een goedemorgen allen, deze zonnige zaterdag.
´t is hier nog een beetje mistigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef DaMart het volgende:
En een goedemorgen allen, deze zonnige zaterdag.
Ik post bv weinig in de weekenden jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan alleen nog in weekeinden..
Hier vanochtend ook, heerlijk om dat zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |