Luctor et Emergo - Ik worstel en kom bovenquote:
Oplettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef DaMart het volgende:
Hey, er is wel een nieuwe KSC... ik had er al bijna zelf eentje geopend omdat ik er geen zag in de index van GC!
Dat zal idd worstelen zijn voordat die keukenrol boven zit ja. Of ben je al zover uitgerekt dat...............quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luctor et Emergo - Ik worstel en kom boven![]()
[ afbeelding ]
Hè jasses Marcquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal idd worstelen zijn voordat die keukenrol boven zit ja. Of ben je al zover uitgerekt dat...............
Dat doet het altijd, dat weet jequote:
Precies. Je keek gewoon niet goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar topics die niet in de index van een forum staan is al erg lang geleden...
Tja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Je keek gewoon niet goed
Zondag ga ik eerst zwemmen en de rest van de dag stukken lezen over m'n huis en m'n hypotheek en zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu tijd om eens wat anders te doen dan studeren. Even een lijstje maken voor zondag
Je gaat de route uitstippelen om mij te ontwijken, bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu tijd om eens wat anders te doen dan studeren. Even een lijstje maken voor zondag
Jullie kunnen beter samen gaan en al die andere sociopaten ontwijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:59 schreef DaMart het volgende:
Je gaat de route uitstippelen om mij te ontwijken, bedoel je?
Ik zal mijn smoking aan doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat de route uitstippelen om mij te ontwijken, bedoel je?
Precies, zoals dat liedje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een witte buik, een zwarte rug....
Jaja, het moest wijken voor een mooi stukje video.quote:
Kunnen sociopaten wel met elkaar overweg dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter samen gaan en al die andere sociopaten ontwijken
gewoon niet pratenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen sociopaten wel met elkaar overweg dan?
Dat is ook idd wel vettigheid van Buitencategorie jaquote:
Dit jaar kan er geen nieuwjaarsfeest meer komen hoor, dat is pas volgend jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch nog een nieuwjaarsfeesten misschien toch nog naar Polen dit jaar
Al die Polen komen hiernaartoe, dus blijkbaar is dat land niet echt de moeite waardquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien toch nog een nieuwjaarsfeesten misschien toch nog naar Polen dit jaar
Nou, blijkbaar weet ik wel beterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al die Polen komen hiernaartoe, dus blijkbaar is dat land niet echt de moeite waard.
Juist wel! Geen last van polen, en puur genieten van het landschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al die Polen komen hiernaartoe, dus blijkbaar is dat land niet echt de moeite waard.
Nou zo geweldig is het landsschap niet hoor, in Polenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
Juist wel! Geen last van polen, en puur genieten van het landschap
Kutprogrammaquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Juist wel! Geen last van polen, en puur genieten van het landschap
Luister naar mijn stem *slaap* je oogleden worden zwaar *slaap* je hoort vlinders fladderen in je hoofd *slaap* je hand zakt langzaam naar je borst *slaap* je zweeft over.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Klonk het volgende:
ben moe, maar nog geen zin om naar bed te gaan...
het werkt, het werkt, het wequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Luister naar mijn stem *slaap* je oogleden worden zwaar *slaap* je hoort vlinders fladderen in je hoofd *slaap* je hand zakt langzaam naar je borst *slaap* je zweeft over.....
* Papierversnipperaar slaapt
Is goed!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:19 schreef BrandX het volgende:
Hoi PV
ik beantwoord je PM uiterlijk maandag, dan weet ik of ik het huisje heb
Onvermijdbaar met zulke usersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |