Had ik al gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Moet je even in feedback de link naar het vorige deel geven en de link naar dit deel, doe ik ook altijd. Is makkelijker voor ze!
En een spatie tussen deel en 2.
Nou ja, hoe dan ook wilde Eindhoven afgelopen zomer Leushuis dolgraag contracteren. Omdat hij echter wilde combineren met ASWH, ging dat niet door. Eindhoven wilde hem fulltime.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef Angstgegner het volgende:
-
O ja, vertel mij ook eens wat de successen waren van Leushuis in het betaalde voetbal. Of moet ik je even uit de droom helpen soms. Een schamel periodetiteltje met Eindhoven. Waarom denk je dat deze charlatan nooit meer aan de bak komt in het betaalde voetbal?
Reisje Hoek is altijd super gezellig man met de supportersbus!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef deejaylethal het volgende:
Het kan altijd alle kanten op in dat dorp.
DOVO komende zaterdag naar Hoek toe (ik dus niet, hehehe). Het zal me benieuwen; de zeeuwen zijn niet bepaald sterk op dit moment en de Veenendalers moeten de punten nu even blijven pakken.
van Tent Beking zal waarschijnlijk tijdens of net na de derby van 8 november (tegen GVVV natuurlijk) weer hersteld zijn van zijn blessure. Laat ik dat voor mijzelf ook maar als streefdatum zetten dan, kom ik nog eens van die hamstring af.
Opschoor in de basis al? Lijkt me nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:09 schreef 5-Sterren het volgende:
Morgen tegen het andere Oranje.
Het zal me benieuwen hoe Tosch zich staande houdt tegen die lange spits. (De naam is me even ontgaan)
Opschoor trainde gisteren voluit mee. Katipana is gebelsseerd dus Henri de Graaf en Opschoor zullen denk ik de linkerkant bestrijken. Hopen dat dat beter gaat. Er ging wel heel veel over rechts.
Zal ook wel niet de hele wedstijd spelen, maar ik hoop wel dat hij start.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Opschoor in de basis al? Lijkt me nog niet.
Hoewel Hoek het tegen Zaamslag voor de beker liet liggen, denk ik dat ze op eigen veld wel gaan winnen van DOVO.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
Hoek is weinig van te zeggen, die wisselen dit seizoen goede en slechte potten af. DOVO is bepaald niet kansloos dus.
Sandman, kom je 8 november naar Hoek - Vogels, kunnen we even meeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel Hoek het tegen Zaamslag voor de beker liet liggen, denk ik dat ze op eigen veld wel gaan winnen van DOVO.
Een dezer weken staat een bezoekje aan Hoek nog op het programma ja, IJsselmeervogels is daar wel een goede tegenstander voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sandman, kom je 8 november naar Hoek - Vogels, kunnen we even meeten.
DOVO is aan een goede serie bezig. 3x winst op respectievelijk Volendam, SDC Putten en Elinkwijk. Biekman is in vorm, dus oppassen geblazen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoewel Hoek het tegen Zaamslag voor de beker liet liggen, denk ik dat ze op eigen veld wel gaan winnen van DOVO.
Beetje jammer uitje....al was het wel terecht. Geen inzet = geen puntenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef uitje4life het volgende:
haha vogels met 3-1 eraf... Altijd leuk om te horen![]()
Nee, meer het jaar ervoor, dat jullie op penalties zaterdagkampioen werden!quote:
Wel heel veel speculaties. Van Gerry Hamstra (ex-Emmen) tot Niek Oosterlee, die men met de 15.000 Euro die ze voor Du Chatenier gebeurd hebben zouden willen losweken bij Lisse.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef Angstgegner het volgende:
Nee, dat kan nog wel twee weken duren.
Je liegt weer, want de enige site die dit meldt is de supporterssite van jouw cluppie. Een site die door niemand serieus wordt genomen. Cees van Kooten is al enkele jaren geen trainer meer, heeft in de afgelopen vijf jaar volgens mij twee hartinfarcten gehad en heeft er in zijn laatste seizoen bij Spakenburg (1991-1992) een puinhoop van gemaakt. Daarna is hij nog ontslagen bij clubs als NEC en RKC, dus ik durf met iedereen hier te wedden dat Cees, hoe aardig hij ook is, nooit meer trainer zal worden van Spakenburg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef 5-Sterren het volgende:
Niet nader te noemen bronnen melden dat Kees van Kooten de nieuwe trainer van Spakenburg wordt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:27 schreef soms001 het volgende:
kees v kooten nieuwe trainer bij blauw staat op de rode site
op het forum bij blauw staat nog niks
raar dat ze het bij rood sneller weten dan bij blauw
Weer twee fouten in één zin. Het bedrag is meer dan 15.000 euro, en Ton heet Du Chatinier. Hamstra woont veel te ver weg, in Groningen geloof ik zelfs. Oosterlee zou zeker geen slechte trainer zijn voor Spakenburg, maar ik kan me niet voorstellen dat deze man zijn huidige club nu in de steek zal laten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Wel heel veel speculaties. Van Gerry Hamstra (ex-Emmen) tot Niek Oosterlee, die men met de 15.000 Euro die ze voor Du Chatenier gebeurd hebben zouden willen losweken bij Lisse.
Ik lieg dus niet...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:33 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je liegt weer, want de enige site die dit meldt is de supporterssite van jouw cluppie.
Henk Wisman met zijn gladde praatjes, over uitdagingen pakken en dat dit beter is dan achter de geraniums zitten of op de bank zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:33 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Henk Wisman staat in ieder geval wel op het lijstje bij Spakenburg, de man die vorig seizoen nog vier weken trainer was van ASWH. Volgens mij ging hij weg, omdat hij de organisatie bij ASWH niet professioneel genoeg vond, klopt dit Methodmich? Bij de rooien heeft hij ook al een paar keer op het lijstje gestaan. Is een tamelijk eigenwijze Amsterdammer, over zijn trainerscapaciteiten kan ik minder oordelen. Bracht wel ooit Volendam naar de eredivisie, waar hij een seizoen later ontslagen werd. Kan me op dit moment niet voorstellen dat hij de belangrijkste kandidaat is bij Spakenburg.
Meurs werd man of the match, speelde goed en een erg mooie goal.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:46 schreef methodmich het volgende:
En de periodetitel voor de Birds. Mede dankzij Meurs!
Zeg jij maar voor wie....van Hoof doet het ook gewoon prima.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Hoort ook gewoon in de basis te staan natuurlijk, prima voetballer!
Mwa zolang hij er gewoon elke week speelt....maar Meurs mag er zeker in van mij....quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:16 schreef methodmich het volgende:
Van Hoof op 10 is men niet zo tevreden over anders... Vooral als vleugelspeler zien ze hem.
Kan jij alleen maar voor de rooien praten? Vertel eens wat meer over je eigen club, daar valt momenteel genoeg over te vertellen. En wat andere vinden zal mij een zorg zijn zolang ze maar winnen en kampioen worden. En momenteel valt er niet veel te kiezen met de vele blessures.quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef Angstgegner het volgende:
Dan zal Wesseling toch keuzes moeten gaan maken en dan zal net als in het afgelopen seizoen zijn ware aard boven komen drijven, want deze trainer kan nog steeds niet met mensen omgaan. De heren Knüppe en Rijsdijk weten hier alles van. Na de wedstrijd Spakenburg-Kozakken Boys vertelde KB-trainer Ad van Seeters mij hoe hij over Wesseling dacht. Die had het namelijk gepresteerd om tijdens de warming-up van Kozakken Boys-IJsselmeervogels aan KB-aanvoerder Michael Samuel te vragen wat zijn plannen waren voor het nieuwe seizoen... Over fatsoensnormen gesproken...
Ik vind dit echt weer een typische opmerking van een rooie, die de klok wel heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt. Ik ben er vanuit gegaan dat Mans fit zou worden, dat dit niet is gelukt, is in- en intriest. Deze speler had zeker tot een meerwaarde kunnen uitgroeien. Waarom je nu weer het woord held moet gebruiken, is mij niet duidelijk. Als hij fit zou zijn geweest zou Spakenburg vorig seizoen reeds in mart kampioen zijn geworden en had de club er nu ook beter voorgestaan. Helaas is hij nu gestopquote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef F1Bas het volgende:
En dat je held Mans zou stoppen zat er wel aan te komen natuurlijk, als je zovaak geblesseerd bent heb je er als club ook weinig aan.
1 punt valt nog best mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:28 schreef methodmich het volgende:
Weer hetzelfde verhaal als vorig jaar dus, de KNVB die de stand gezellig gaat beïnvloeden...
Mee eens maar met de punt mindering in gedachte van vorig seizoen(voorwaardelijke straf) valt het mee. En Lisse kreeg om iets gelijksoortigs -3.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Elk verloren punt buiten het veld vind ik teveel.
KNVB straft Spakenburg en GVVV
Dat vond ik net zo belachelijk. Ik keur die opstootjes niet goed, maar zolang de KNVB bij soortgelijke gevallen in het betaald voetbal niets doet, vind ik dit idiote strafmaatregelen. Een boete of een schorsing voor de betrokken spelers vind ik okee, maar ga niet de hele club straffen met minpunten. Ter Leede ging er vorig seizoen nog bijna door de mist in...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mee eens maar met de punt mindering in gedachte van vorig seizoen(voorwaardelijke straf) valt het mee. En Lisse kreeg om iets gelijksoortigs -3.
En ik ben ziekquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen Hoek - IJsselmeervogels voor mij vanmiddag helaas, moet werken.
Nee, beetje provoceren, maar verder niks. Is ook niet nodig...quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Waren er nog bijna rellen op het eind? btje provocatie naar elkaar
1 gast ging wel uit zn plaat met werd tegengehouden door securityquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Nee, beetje provoceren, maar verder niks. Is ook niet nodig...
Jack zie ik zeker niet tussentijds vertrekken!quote:Op zondag 9 november 2008 01:45 schreef Angstgegner het volgende:
Spakenburg kwam dit seizoen voor de achtste keer (zes minuten voor rust) op achterstand, maar door een geweldige pegel van Ruben Wilson stond het enkele minuten alweer gelijk. Dat was niet meer dan gerechtigheid omdat de goal van de gasten van linksback Ivo te Velthuis (een als voorzet bedoeld schot) totaal uit de lucht kwam vallen en er maar één ploeg continu de aanval zocht. In de tweede helft had Spakenburg wederom het beste van het spel, zonder aanvankelijk grote kansen te scheppen. Eén minuut na de invalbeurt van de kwikzilverachtige vleugelspits Donovan Mijnals was de 2-1 een feit. Opnieuw Wilson, die zich de laatste weken in het veld keurig gedraagt, kopte de bal in de touwen. Vervolgens werd het 3-1 door een fantastisch doelpunt met buitenkant rechts van middenvelder Christy Bonevacia, een speler die normaal gesproken alleen scoort in de warming-up. In de blessuretijd benutte Thijs Houwing een terecht gegeven strafschop (4-1) waardoor hij zijn totaal op acht bracht. De rode kaart die scheidsrechter Jan Smit aan Sparta-verdediger Marco Kints, de man die de penalty veroorzaakte, was zwaar overdreven.
Een nieuwe trainer is er nog altijd niet. Afgelopen week leek de club rond te komen met ex-Sparta Nijkerk-trainer Hans van Arum, die momenteel Jong Vitesse onder zijn hoede heeft. Van Arum wilde zijn werkzaamheden bij de Arnhemse club dolgraag combineren met de functie van hoofdtrainer van Spakenburg, maar Vitesse wilde geen medewerking verlenen. De verslaggever van de regionale omroep RTV Utrecht vertelde zaterdag tegen iedereen die het maar horen wilde, dat de man die de snelste goal uit de historie van de eredivisie op zijn naam heeft staan, de nieuwe trainer zou worden.
Ik weet niet waar de beste man dit vandaan haalt, maar de persoon in kwestie - Koos Waslander (ex-trainer DOTO), oftewel Rooie Koos - heeft zelf gesollictiteerd bij Spakenburg, maar er is absoluut nog niet met hem gesproken, en misschien gaat dat ook wel helemaal niet gebeuren. RTV Utrecht had ook Henk Wisman geconfronteerd met de vermeende interesse van Spakenburg, maar deze Amsterdammer zei van niets te weten. Dat kan kloppen, want hij is absoluut niet benaderd door Spakenburg. Wel werd afgelopen week duidelijk dat oud-FC Twente-verdediger André Paus, de huidige trainer van zondag-hoofdklasser WKE is gepolst door Spakenburg, maar ook Paus krijgt geen toestemming van WKE om naar Spakenburg te vertrekken. John de Wolf heeft ook een visje uitgegooid, maar Spakenburg toonde geen belangstelling voor hem.
FC Utrecht-trainer David Nascimento werd twee weken geleden wel gepolst, maar hij wacht liever eerst de rechtszaak af. De spoeling wordt steeds dunner, maar toch hopen de beleidsbepalers er op zeer korte termijn met een geschikte kandidaat uit te komen. Zelf zou ik graag Jack van den Berg op De Westmaat zien, maar ik kan me niet voorstellen dat deze trainer zijn huidige club Barendrecht in de steek zal laten.
quote:Van Seeters blijft trainer van Kozakken Boys
WERKENDAM - Ad van Seeters blijft voorlopig trainer van zaterdag-hoofdklasser Kozakken Boys.
De Brabander is donderdagavond met het bestuur van de ’boys’ een verbintenis voor onbepaalde tijd aangegaan, een unicum voor de Werkendamse club. Van Seeters is momenteel al weer aan zijn derde seizoen op sportpark De Zwaaier bezig.
Jammergenoeg op het laatste moment afgeketst. Nadat hij contact opgenomen had met Jan Reker (!!!) kwam hij met allerlei rare eisen op de proppen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg lijkt volgens RTV Utrecht te gaan kiezen voor Wisman...![]()
Niet te snel conclusies trekken. Vanmiddag deed Meurs het inderdaad aardig, vorige week in Hoek was het drama. En dat terwijl hij toen op zijn favoriete stekkie stond.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:59 schreef F1Bas het volgende:
4-0 gewonnen, simpel zonder veel inzet.
Die scheids, wat een ramp weer![]()
MM, Meurs lijkt misschien wel een vaste basisplek te hebben, hij doet het goed.
Tosch, de favoriete opponent van Ruben Wilson,stuntelt al vanaf zijn eerste wedstrijd in het shirt bij IJsselmeervogels. Dus dit is geen nieuws.. Waarom lees ik hier niets over het feit dat een speler als Axwijk - tot groot ongenoegen van de rooie supporters bijna drie kwartier moest warmlopen, zonder in het veld te komen. Als blikken hadden kunnen doden, had Wesseling volgens ooggetuigen (waaronder mijn zeer fanatieke rooie zwager), niet meer geleefd,. Ook het gebaar met de onderarm van Christian Opschoor - na zijn goal - in de richting van de bank, zegt alles over de manier waarop Wesseling met zijn spelers omgaat. De beste man speelt met vuur. Ben zeer benieuwd hoe er op hem zal worden gereageerd als clubs als GVVV en Spakenburg in de komende weken de rooien op een nederlaag zullen tracteren.quote:Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Niet te snel conclusies trekken. Vanmiddag deed Meurs het inderdaad aardig, vorige week in Hoek was het drama. En dat terwijl hij toen op zijn favoriete stekkie stond.
Geinnoord is zonder twijfel een degradatiekandidaat. Als IJsselmeervogels wat scherper was geweest had het richting 10 kunnen lopen.
Steinrath is hopeloos uit vorm, Jefrey Winter is nog niet helemaal op niveau, Dus Kemper werd node gemist voorin.
Achterin was het als vanouds. Een opzichtig stuntelende Tosch. Iedereen zag het behalve Wesseling.
De volgende 3 tegenstanders van IJsselmeervogels bepalen waar ze nu echt staan. Klinkt logisch omdat we dan op de helft zijn, maar in dit geval zijn het de nummers 2, 3 en 4.
Wie zei er ook alweer dat de KNVB een belachelijke wedstrijdplanning had gemaakt?
Dat verdiende niet de schoonheidsprijs, maar om daar nou zo'n drama van te maken. Axwijk heeft gewoon net als alle andere spelers een arbeidsovereenkomst. Als Wesseling geen meerwaarde ziet in een wissel is dat zijn goed recht. Ook al laat hij hem 90 minuten warmlopen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:20 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Tosch, de favoriete opponent van Ruben Wilson,stuntelt al vanaf zijn eerste wedstrijd in het shirt bij IJsselmeervogels. Dus dit is geen nieuws.. Waarom lees ik hier niets over het feit dat een speler als Axwijk - tot groot ongenoegen van de rooie supporters bijna drie kwartier moest warmlopen, zonder in het veld te komen. Als blikken hadden kunnen doden, had Wesseling volgens ooggetuigen (waaronder mijn zeer fanatieke rooie zwager), niet meer geleefd,. Ook het gebaar met de onderarm van Christian Opschoor - na zijn goal - in de richting van de bank, zegt alles over de manier waarop Wesseling met zijn spelers omgaat. De beste man speelt met vuur. Ben zeer benieuwd hoe er op hem zal worden gereageerd als clubs als GVVV en Spakenburg in de komende weken de rooien op een nederlaag zullen tracteren.
Elleboog of niet, het is gewoon rood. Hij maakt een slaande beweging en raakt zijn tegenstander waar de scheids bij staat. Dan kan je zeggen dat het per ongeluk is, maar dat telt niet. Hoe vaak wordt er wel niet een penalty gegeven wegens onbedoeld hands?quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Angstgegner het volgende:
Vervolgens een onterechte rode kaart voor Duncan van Moll. Ik weet niet wat voor vuiltje de verslaggever van RTV West in zijn ogen heeft gehad, toen hij het over een elleboog had, maar op de beelden kun je zien dat Van Moll na te zijn geduwd zich los probeert te rukken, waarbij hij een wat onhandige beweging met zijn arm maakt. Onder een elleboogstoot versta ik echter iets geheel anders.
Rob Koelewijn kan dit niet geweest zijn, want die is al acht jaar weg bij Spakenburg. Omdat jij en je rode vriendjes dit soort zaken onbesproken laten, meld ik dit gewoon hier. Ik benadruk met dit soort voorbeelden dat Wesseling niet met mensen kan omgaan, dus onmogelijk een goede trainer kan zijn..quote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Dat verdiende niet de schoonheidsprijs, maar om daar nou zo'n drama van te maken. Axwijk heeft gewoon net als alle andere spelers een arbeidsovereenkomst. Als Wesseling geen meerwaarde ziet in een wissel is dat zijn goed recht. Ook al laat hij hem 90 minuten warmlopen.
Axwijk heb ik na de wedstrijd gesproken. Hij baalde dat hij niet mocht invallen, maar gaf toe dat hij conditioneel nog niet helemaal op niveau is. Dinsdag speelt IJsselmeervogels tegen Chabab. Ik verwacht dat Axwijk dan gewoon speelt.
Typernd wel dat dat weer uit jouw koker komt. Was het niet Rob Koelewijn die opzichtig weigerde in te vallen in blessuretijd na de hele tweede helft te hebben moeten warmlopen?
Je argumentatie was toen van dezelfde strekking als van mij nu.
Waarom maakt de scheidsrechter dan melding van een trappende beweging op het wedstrijdformulier? Daar was absoluut geen sprake van en daar gaat Spakenburg tegen in beroep. Ik moet eerst nog maar eens zien of de beelden niet als wettig bewijsmiddel worden beschouwd, want ik heb ook weleens andere verhalen gehoord. Wat hier is gebeurd, kan natuurlijk niet..quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Elleboog of niet, het is gewoon rood. Hij maakt een slaande beweging en raakt zijn tegenstander waar de scheids bij staat. Dan kan je zeggen dat het per ongeluk is, maar dat telt niet. Hoe vaak wordt er wel niet een penalty gegeven wegens onbedoeld hands?
quote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef 5-Sterren het volgende:
Prachtig voetbalfilmpje, maar wie is toch die C-acteur met het grijze T-shirt aan die tussen de twee shots van Jack en Tom zit.
http://www.voetbal21.nl/movie/MzcxMDEtNDUxODc-
Het antwoord aan het einde van het filmpje.
Klopt, ben ik met je eens... Maar ik doelde meer op jouw reactie dat het onterecht rood was volgens jou... En dan kan je je wel afvragen of hij die slaande beweging wel gezien heeft of dat ie een trappende beweging gezien meent te hebben. Maar rood was t sowieso!quote:Op maandag 17 november 2008 10:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Waarom maakt de scheidsrechter dan melding van een trappende beweging op het wedstrijdformulier? Wat hier is gebeurd, kan natuurlijk niet..
Jammer he dat een neutraal iemand er nu eenmaal anders over denkt, jij weet toch ook wel dat je kijkt met een roze bril, zou ik ook doen bij mijn eigen club. En nee, ik heb niet eens de beelden gezien maar reken gewoon op een schorsing, dan kan vrijspraak alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Angstgegner het volgende:
Onzin, dan raad ik je toch aan om snel een bezoek te brengen aan de dichtstbijzijnde opticien. Van Moll probeert zich los te rukken, waarbij hij zijn arm, zoals ik al eerder heb betoogd wat onhandig beweegt. Er is absoluut geen sprake van een slaande beweging, laat staan van een trappende beweging. Inmiddels heeft de club al diverse reacties binnen van neutrale kijkers uit het hele land die de beelden hebben gezien en die exact hetzelfde beweren.
Betaald voetbal-arbiter Kevin Blom was bij de wedstrijd aanwezig om de scheidsrechter te beoordelen. Ik heb al begrepen dat hij zeer slecht te spreken was over het arbitrale trio, dat een aantal kardinale fouten heeft gemaakt, waarvan dit er één was.
Op de weg terug. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij zal hij dit seizoen niet meer als trainer op de bank zitten...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef methodmich het volgende:
Tussendoor heeft Spakenburg nog steeds geen trainer en zullen we moeten afwachten wie dat gaat worden...
Sandman, weet jij hoe het nu eigenlijk zit met Telussa? Hoor er niks meer over, maar is volgens mij nog niet terug toch?
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Angstgegner het volgende:
De nieuwe trainer van Spakenburg is toch echt al een aantal uurtjes bekend.
Geen fatsoensnormen wordt dat hier genoemd.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.
Kijk, zo komen nu de roddels in de wereld. Toen Dick de Boer bij Hellas Sport begon heeft hij met het bestuur afgesproken dat hij bij een positieverbetering (lees een baan bij een toonaangevende hoofdklasser) onmiddellijk onder zijn contract uit kon. Het bestuur van Hellas Sport heeft hiermee een groot risico genomen, zoals nu is gebleken. Dick de Boer valt in dit geval uiteraard niets te verwijten.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, lekker afspraken maken met die Dick de Boer. Tekent een maandje terug nog een contract bij mijn club, Hellas Sport, en is dus nu alweer gevlogen. Lekker is dat.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe) van de strijd om de eerste plaats.
Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.
Toch vind ik het maar niks om binnen een maand onder een contract uit te willen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kijk, zo komen nu de roddels in de wereld. Toen Dick de Boer bij Hellas Sport begon heeft hij met het bestuur afgesproken dat hij bij een positieverbetering (lees een baan bij een toonaangevende hoofdklasser) onmiddellijk onder zijn contract uit kon. Het bestuur van Hellas Sport heeft hiermee een groot risico genomen, zoals nu is gebleken. Dick de Boer valt in dit geval uiteraard niets te verwijten.
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Angstgegner het volgende:
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..
Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB
De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).
Ja voor de trappende beweging is hij vrijgesproken, omdat die er niet was. Als de scheids een slaande beweging op het formulier had gezet, had ik het nog wel willen zien....quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Angstgegner het volgende:
Zoals ik al voorspelde vorige week is Spakenburg-speler Duncan van Moll na zijn rode kaart tegen Jodan Boys terecht vrijgesproken. Het recht heeft gezegevierd. Misschien moeten jullie toch eens beter naar Ome Angstgegner luisteren..
Duncan van Moll terecht vrijgesproken door tuchtcommissie KNVB
De rode kaart die de huidige Spakenburg-libero Duncan van Moll twee weken geleden ontving in de uitwedstrijd tegen Jodan Boys is door de KNVB geseponeerd. Scheidsrechter Tony van Waveren stuurde de Amsterdammer destijds van het veld, omdat hij een trappende beweging zou hebben gemaakt naar Jodan Boys-linksback Marijn Verhoef. De tuchtcommissie van de KNVB heeft een stuk wijsheid betracht en de foutieve beslissing van de arbiter uit Bussum gecorrigeerd. Een en ander had te maken met tegenstrijdige verklaringen, waardoor geen eenduidig bewijs kon worden geleverd. Bovendien lieten ook de beelden van RTV West aan duidelijkheid niets te wensen over (bron: website Spakenburg).
Zit jij ook in de tuchtcommissie of zo, dat je precies waarvoor hij is vrijgesproken? Het was gewoon een lachwekkende beslissing van een scheidsrechter die helemaal niet op dit niveau mag fluiten en dan heb ik nog niet eens over één van zijn assistenten. Van een slaande beweging was ook geen sprake. -edit-quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ja voor de trappende beweging is hij vrijgesproken, omdat die er niet was. Als de scheids een slaande beweging op het formulier had gezet, had ik het nog wel willen zien....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
Omdat ik toevallig op tere zieltjes durf te trappen en niet voor alles voor zoete koek slik zeker. Maar vind je het erg als ik zeg dat jouw mening me eigenlijk niet zo veel interesseert? Als het moet kom ik voor mijn club op en als er onwaarheden of andere onjuiste zaken worden vermeld, reageer ik daar even op. Jullie geven natuurlijk liever de voorkeur aan zoetsappige clubverhaaltjes, waar regelmatig een loopje met de waarheid wordt genomen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar. Daar zul je toch aan moeten wennen.
Je gaat maar gewoon normaal doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef Angstgegner het volgende:
Omdat ik toevallig op tere zieltjes durf te trappen en niet voor alles voor zoete koek slik zeker. Maar vind je het erg als ik zeg dat jouw mening me eigenlijk niet zo veel interesseert? Als het moet kom ik voor mijn club op en als er onwaarheden of andere onjuiste zaken worden vermeld, reageer ik daar even op. Jullie geven natuurlijk liever de voorkeur aan zoetsappige clubverhaaltjes, waar regelmatig een loopje met de waarheid wordt genomen. Zo zit ik in ieder geval niet in elkaar. Daar zul je toch aan moeten wennen.
Ik kan geen ban geven maar als je hem zo graag wil moet je het aan een FA vragen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:54 schreef Angstgegner het volgende:
Waar blijft die ban nou, durf je niet?
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef deejaylethal het volgende:
Iedereen klaar voor Super Saturday? Staan toch twee mooie semi-klassiekers op het programma: Spakenburg - DOVO en GVVV - IJsselmeervogels. Vooral deze laatste lijkt me ook een boeiend duel. Waarschijnlijk ben ik in Spakenburg te vinden, maar anders ga ik toch even naar Veenendaal toe voor een tweede helft (ik betaal maar 1x in het jaar voor die blauwe) van de strijd om de eerste plaats.
Ik verwacht overigens dat DOVO "gewoon" de boot ingaat en dat GVVV met 2-0 wint.
quote:[..]
Ik denk dat jij er echt kijk op hebt...
Prima overwinningquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef methodmich het volgende:
De Vogels gewonnen bij GVVV in de topper, doen ze toch goed. Spakenburg niet langs DOVO, dat verbaast me wel een beetje. Hoek wint goed.
Morgen de update!
Las het net op de site van Hoek en dacht er direct aan, dat jij al eens had geschreven hier dat de trainer wat veel DOVO-fans betreft wel mocht vertrekken. Nette oplossing op deze manier.quote:Op maandag 1 december 2008 10:23 schreef deejaylethal het volgende:
Ton Verkerk (trainer) gaat naar de Russische voetbalbond vanaf de winterstop, op voorspraak van Hiddink. Zo kan DOVO dus op zoek naar een nieuwe coach, en daar zijn we niet eens zo rouwig om...
Zou wat zijn! Een duo, samen met Joene.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, maar het mooiste is nog dat Verkerk het natuurlijk al weken wist. De onrust die na GVVV ontstond kwam wel mooi uit eigenlijk. Inderdaad een nette oplossing zo.
Steef Oosterkamp en Harry vd Ham worden als voornaamste kandidaten genoemd. Wellicht van Loen ook nog inderdaad. Het schijnt dat de kandidaten al bij de wedstrijd van afgelopen zaterdag in Spakenburg aanwezig waren. Dus ik kan mijzelf ook nog onder de opvolgers scharen.
Henny Lee zou dan voor volgend jaar zijn denk ik. Sparta heeft de weg omhoog gevonden, het ziet er niet naar uit dat hij daar tussentijds vertrekt.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef deejaylethal het volgende:
Laatste nieuws:
Twee namen komen van verschillende kanten: John van Loen en Henny Lee.
Ook wist iemand te melden dat er vanavond in de Businessclub een persconferentie is (of het moet volgende week donderdag zijn, maar dat lijkt me niet).
Ik denk dat we er in beide gevallen qua trainer op vooruit gaan, al heeft Henny Lee ook bewezen dat hij niet langer dan een jaar een spelersgroep kan motiveren.
Waarheid als een koe. Onthutsend zwak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:31 schreef F1Bas het volgende:
Hoe kan dit Bennekom zo hoog staan? Eén van de slechtste tegenstanders tot nu toe.
Zal verder niet over zijn naam beginnen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg trouwens al vlug begonnen met spelers vastleggen. Gijs Roodbeen komt van AFC.
Jij mag niet meer raden...;-)quote:Op maandag 8 december 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Rik Vermeulen, maar dat is niet zo'n verrassing. Staat / stond ook in het schaduwelftal van de Vogels zoals ik dat heb gezien...
Heeft dit jaar een minder jaar hoorde ik en zou bij Lisse vooral in de spits spelen? Daar maakt hij bij ons niet veel kans denk ik.quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef 5-Sterren het volgende:
IJsselmeervogels heeft ook zijn eertse speler vastgelegd. Er kan/mag alleen nog geen rugbaarheid aan gegeven worden. (R)Ik ken zelf de naam inmiddels wel.
Lisse heeft geen spits dit seizoen en wisselt dus regelmatig, maar in principe speelt hij wel gewoon vanaf het middenveld in de meeste duels. Wel al vijf keer gescoord, dus zo slecht draait hij niet hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heeft dit jaar een minder jaar hoorde ik en zou bij Lisse vooral in de spits spelen? Daar maakt hij bij ons niet veel kans denk ik.
Goh.... ben benieuwd welke club na dit seizoen weer het meest actief is op de transfermarkt.quote:Op maandag 8 december 2008 15:42 schreef 5-Sterren het volgende:
IJsselmeervogels heeft ook zijn eertse speler vastgelegd. Er kan/mag alleen nog geen rugbaarheid aan gegeven worden. (R)Ik ken zelf de naam inmiddels wel.
Nou wij niet, de selectie is aardig op pijl al zullen er nog wel wat versterkingen komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:31 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Goh.... ben benieuwd welke club na dit seizoen weer het meest actief is op de transfermarkt.
Met stip de grootste debiel in de hoofdklasse.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is er met Wilson ? en roze?
Dus betekent dit einde Tosch. Speelde overigens al een hele tijd.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Angstgegner het volgende:
Na Rik Vermeulen van FC Lisse heeft IJsslmeervogels volgens een zeer betrouwbare bron een tweede speler vastgelegd voor het nieuwe seizoen, namelijk centrale verdediger Michiel van der Valk van GVVV. Een totaal overbodige aankoop overigens, omdat in men al drie centrale verdedigers heeft in Lion Axwijk, Bas Mooij en Pierre Tosch.
Dat denk ik ook wel ja, jammer voor Tosch. En voor een bepaalde supporter in het speciaalquote:Op woensdag 17 december 2008 20:44 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Dus betekent dit einde Tosch. Speelde overigens al een hele tijd.
Ps: Bedankt voor de felicitaties.
Wie dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, jammer voor Tosch. En voor een bepaalde supporter in het speciaal
Ik zou het niet weten, maar lekker belangrijk.quote:
Als alles fit en zonder schorsingen is heb je daar helemaal gelijk in. Ik dacht dat dit jaar voor Tosch ook. Door blessures van JP Hartog, Axwijk en Bolland heeft hij bijna iedere wedstrijd meegedaan,quote:Op donderdag 18 december 2008 18:14 schreef deejaylethal het volgende:
Dat Valk ging was al een tijdje bekend... Wel behoorlijk stom van m, aangezien hij dan alsnog plaats kan nemen op de bank.
Tosch krijgt al een poosje de voorkeur boven JP.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Als alles fit en zonder schorsingen is heb je daar helemaal gelijk in. Ik dacht dat dit jaar voor Tosch ook. Door blessures van JP Hartog, Axwijk en Bolland heeft hij bijna iedere wedstrijd meegedaan,
Geinnoord zal hem wel erg tegengevallen zijn. Erg jammer voor een voorbeeldig sportman.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Dennis van der Steen wordt na dit seizoen speler / trainer bij SC Everstein.
5x Kemperquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef methodmich het volgende:
GVVV vandaag uitgeschakeld in de districtsbeker. Vogels en Zwaluwen '30 gingen wel door.
Jazeker.quote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef HPayne het volgende:
Is er dit jaar nog het Vebo-zaalvoetbaltournooi in Spakenburg?
Ik zal even een stukje schrijven, en dan wel over de teams en hoe ze op mij over kwamen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:26 schreef methodmich het volgende:
Gaat er nog iemand een terugblik doen op de eerste seizoenshelft?
Waar speelt hij ook alweer?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef methodmich het volgende:
En Michael Samuel van Kozakken Boys zou dan weer een nieuwe aanwinst voor de Vogels moeten worden....
Dennis Verhoef blijft nog een jaar bij Kozakken Boys in elk geval.
Dan wens ik hem veel succes met het veroveren van een basisplaatsquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef methodmich het volgende:
Centraal op het middenveld in een defensieve rol of in een defensieve rol op de flank in een driemansmiddenveld.
En niet alleen Jan Visscher, ook Harry Zwarthoed van Zwaluwen '30 / Henver. Ex-Volendam trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef kempertje het volgende:
Lees in ons plaatselijk krantje (Volendam) dat Jan visscher volgend jaar voor Spakenburg gaat spelen.
Tsja, geen idee wat ervan te denken(als het al waar is).quote:Op woensdag 31 december 2008 17:46 schreef methodmich het volgende:
De rechtsbuiten van FC Chabab, bekend van het boek van Igor Wijnker, zou naar IJsselmeervogels gaan. Nick Soolsma, ook ex-Haarlem.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef Dennus-F het volgende:
Verkerk blijft bij DOVO
Nou ik weet niet of Deejay representatief voor de gemiddelde supporter maar als hij bij de supporters niet (meer) goed ligt.....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, dat is toch niet van belang?
Het was meer bedoeld als inleiding op het stukje over die Hoek-spits, waar ze dus nogal hoge verwachtingen van hebben....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of Deejay representatief voor de gemiddelde supporter maar als hij bij de supporters niet (meer) goed ligt.....
Nee, als het aan de supporters ligt gaat ie weg. Maar dat was al na 8 november (GVVV) besloten. Toen kwam echter de mooie oplossing dat ie wegging, maar nu gaat het hele verhaal dus niet meer door. Ik had als DOVO zijnde hem allang een ultimatum gesteld. Konden ze mooi onder de afkoopsom uitkomen en gelijk een nieuwe trainer aannemen. Nu moet je maar hopen dat je nog beter gaat spelen de tweede helft van de competitie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of Deejay representatief voor de gemiddelde supporter maar als hij bij de supporters niet (meer) goed ligt.....
Topquote:IJsselmeervogels bindt achttal voor volgend seizoen
Zaterdag 10 januari 2009
Kevin Winter, Martijn Middelbeek, Jasper Bolland, Ferdinand Katipana en Raymond Bronkhorst maken ook volgend seizoen deel uit van de selectie van IJsselmeervogels. Daarnaast heeft de Technische Commissie het contract met Henri de Graaf verlengt met een extra jaar. Ook Robbert de Graaf en Kevin Balvers blijven.
Beukers, Supusepa en Tosch verlaten de Vogels na dit seizoen.
Klopt, heb hem zelf snel ff moeten verbouwen omdat copy paste niet werktequote:Op maandag 12 januari 2009 09:13 schreef deejaylethal het volgende:
Slecht geschreven stukje in die quote, maar goed.
Tosch kunnen ze bij DOVO wel gebruiken, kan eindelijk die Pieterse eruit...
Vond ik ook, een van de betere teams waar we dit seizoen tegen speelden, misschien speelde ze wel het beste van alle tegenstanders.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef methodmich het volgende:
Zou wel een verlies zijn voor Spakenburg als Wilson daadwerkelijk naar Utrecht gaat.
Wij hebben in Portugal tegen Jodan Boys gespeeld. Best een leuk ploegje, al wist ik dat al van vorig seizoen toen ik ze zag.
Ok. Dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ik denk dat hij meer wilde aangeven dat ASWH en Barendrecht, de opponenten, op papier sowieso sterker en beter zijn, maar dat je wel kunt winnen ondanks dat je minder bent. Ze groeven zich niet in hoor.
Ik kon vandaag helaas niet, zit midden in een verhuizing, daardoor mis ik komende week ook de eerste wedstrijd tegen Ajax uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:33 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels oefent vandaag tegen Excelsior Maassluis zag ik. Wel leuk, benieuwd wat F1Bas van deze ploeg zal vinden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:18 schreef 5-Sterren het volgende:
Excelsior maakte op mij een zeer zwakke indruk. IJsselmeervogels is duidelijk een maatje te groot voor ze. De score bleef beperkt tot 4 omdat er onzorgvuldig met de kansen werd omgesprongen. Enkele spelers, die normaal niet spelen, waren uit op eigen succes en verzuimden om af te spelen.
Alle veldspelers hebben speelminuten gehad wat het vertoonde spel niet ten goede kwam.
In Spakenburg is overigens een felle discussie ontstaan over het feit dat Spakenburg op zondag heeft gespeeld op trainingskamp op Gran Canaria. De pers duikt er op als aasgieren. Beetje overtrokken allemaal maar wel leuk hoe er weer gestigmatiseerd wordt.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_spake.html#comments
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:18 schreef 5-Sterren het volgende:
Excelsior maakte op mij een zeer zwakke indruk. IJsselmeervogels is duidelijk een maatje te groot voor ze. De score bleef beperkt tot 4 omdat er onzorgvuldig met de kansen werd omgesprongen. Enkele spelers, die normaal niet spelen, waren uit op eigen succes en verzuimden om af te spelen.
Alle veldspelers hebben speelminuten gehad.
In Spakenburg is overigens een felle discussie ontstaan over het feit dat Spakenburg op zondag heeft gespeeld op trainingskamp op Gran Canaria. De pers duikt er op als aasgieren. Beetje overtrokken allemaal maar wel leuk.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_spake.html#comments
HPayne, kom er maar in....quote:IJssselmeervogels informeerd naar ....
Geschreven door T.Gallo
donderdag 22 januari 2009 19:17
Naam: Pedro van de Bunte
Club: Nunspeet
Aantal seizoenen: 6
Geboortedatum: 29 maart 1985
Leeftijd: 23 jaar
Positie: verdediger
Doelpunten: 0
quote:Jodan Boys haalt uit
GOUDA - De Goudse hoofdklasser Jodan Boys gaf DOVO voetballes: 6-0.
Dankzij de spetterende overwinning in de eerste competitiewedstrijd na de winterstop steeg Jodan Boys in de hoofdklasse B meteen twee plaatsen. De promovendus passeerde DOVO en Kozakken Boys en staat nu negende (van 14 teams).
Grote man bij Jodan Boys was Mitchel Heerkens. Hij scoorde tweemaal en gaf drie assists. Aanvaller Aziz el Bouazatti, in de basis begonnen, scoorde ook tweemaal. De andere treffers kwamen op naam van Sander van Gool.
DOVO moest een uur met en man minder spelen. Toen het 3-0 stond, kreeg Remko Pieterse rood vanwege natrappen. Binnen 20 minuten stond het al 3-0 voor de thuisploeg.
gezien de winst op bennekom zit je er qua sdc denkelijk naastquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef deejaylethal het volgende:
Verwachte degradanten:
Geinoord
SDCP
(Ajax)
Van www.hsvhoek.nlquote:Hoek krijgt wéér strafschop tegen GVVV
Geplaatst door Jack-Jan op 25-01-2009 om 12:41
25-01-2009 - Voor de vierde keer op rij kreeg Hoek zaterdag een strafschop in het uitduel met GVVV. Ferry Alfons benutte dit buitenkansje. Daarmee legde hij de basis voor de knappe 2-0-zege in Veenendaal. De afgelopen twee seizoenen mocht Alfons ook vanaf elf meter proberen te scoren tegen GVVV. Vorig seizoen lukte dat, maar het seizoen daarvoor noteerde hij zijn enige misser vanaf de stip in de hoofdklasse.
In de onderlinge krachtmeting dáárvoor (in het seizoen 2000/2001) schoot Bart Poppe een strafschop tegen de GVVV-touwen. In totaal heeft Hoek zeven strafschoppen benut tegen GVVV. Tegen geen enkele club scoorde Hoek vaker vanaf elf meter. Achilles Veen en FC Lisse komen nog het dichtst in de buurt. Behalve Alfons heeft ook Dave Gijsel twee keer vanaf elf meter gescoord tegen GVVV. Gijsel nam er in totaal slechts drie voor Hoek.
Bron: Rude Stats
Helaas wel, een van de slechts voetballende clubs tot nu tot dat SDCP.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef evert het volgende:
[..]
gezien de winst op bennekom zit je er qua sdc denkelijk naast
Nope, eerst paar maanden geblesseerd en daarna voornamelijk vanaf de bank. Jammer, wel een goede speler.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.
Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.
Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Vorig jaar heeft ie wel met meer clubs gesproken, was toen ook al niet zo tevreden volgens mij. Goede voetballer natuurlijk, zou bij ons altijd welkom zijn. Maar is absoluut nog niet aan de orde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Je kan zeggen wat je wilt maar Katipana is een goede voetballer. En ja, Opschoor ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Ik ben meer dan tevreden over hem, hij doet het erg goed. Enige minpuntje is het aantal gele kaarten, hij pakt er redelijk wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:29 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe doet Axwijk het? Die werd bij mijn clubbie weggeplukt toen hij naar het betaald voetbal ging.
Thijm is wel een sterke verdediger, beer van een vent. Alleen niet altijd even sterk met veel ruimte om zich heen, bleek bij Kozakken Boys. Maar zeker een geschikte mandekker!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef deejaylethal het volgende:
Verkerk was het vertrouwen van zowat iedereen kwijtgeraakt, en zaterdag was ook nog eens de druppel.
Verder zal Thijm waarschijnlijk naar DOVO komen volgend seizoen.
tenzij die gast enorm goed is.... In de laatste wedstrijd van vorig jaar (tegen Noordwijk) mochten 2 A-junioren nog even 10 minuutjes bij Rijnsburgse Boys invallen... Die verdedigers van Noordwijk hadden het nog knap lastig tegen die spits!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
Die hoeven er niet bang van te worden, dat zijn ze wel voor Kevin Winter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
Messemaker had een paar foutjes gemaakt(vooral Volendam uit) waarna Middelbeek de kans kreeg. Tot nu toe doet hij het gewoon goed en blijft hij dus staan. Ook al mag hij de bal inderdaad wat vaker pakken dan stompen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:22 schreef methodmich het volgende:
Wat heeft Messemaker trouwens zo slecht gedaan dat Middelbeek al een tijd keept? Ik vind dat echt geen superkeeper, had ook nog een raar soort boksredding op gegeven moment waarna er een rebound kwam.
Niet echt nee, maar wel opvallend dat er geen concurrentie meer is. In A ook niet overigens. C is alleen nog spannend bovenaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:41 schreef deejaylethal het volgende:
Had iemand daar nog twijfels over dan dit seizoen? Ik zou niet weten wie het anders zou moeten doen...
Okee. Maar Middelbeek is al op leeftijd, niet echt iemand waar je langer mee door kunt gaan, zoals Messemaker wel is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Messemaker had een paar foutjes gemaakt(vooral Volendam uit) waarna Middelbeek de kans kreeg. Tot nu toe doet hij het gewoon goed en blijft hij dus staan. Ook al mag hij de bal inderdaad wat vaker pakken dan stompen.
Tsja, toch blijft Middelbeek wel en Messemaker denk ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Maar Middelbeek is al op leeftijd, niet echt iemand waar je langer mee door kunt gaan, zoals Messemaker wel is.
Die rechtsback van Jodan Boys viel me trouwens voor de tweede keer positief op.
Waarom kom je niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef deejaylethal het volgende:
Ajax-Putten was trouwens wel een leuke wedstrijd zo te zien!
Ik ben benieuwd naar morgen, zal de radio wel ff aanzetten.
Omdat er zo'n 1000 km tussen mij en Spakenburg zit op dit momentquote:
De 1-1 was wel enigszins verdiend, alleen viel de goal in de 95ste minuut en was de tijd allang voorbij. Ja hoe kom je aan blessure tijd? Door zelf veel te gaan liggen, tot ze met 1-0 achter kwamen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Omdat er zo'n 1000 km tussen mij en Spakenburg zit op dit moment. Ben in Dublin tot juni, dus helaas geen wedstrijden meer voor mij. Wel live radio, dat scheelt!
Ja, dat mis ik gelukkig allemaal. Maar zo las ik ook ergens dat de penalty niet eens echt een overtreding was. Gelukkig kan ik t allemaal terugzien vanavond ;-).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef F1Bas het volgende:
En wat was de scheids(en vooral de grensrechter!!!) weer bar slecht. En ja, dat heb ik ook gezegd toen we met 3-0 ofzo wonnen. Het niveau van de scheidsrechters is echt onder de maat.
Haha, Van Seeters heeft t mooi voor elkaar met zn contract voor onbepaalde tijd. Sinds wanneer is hij afhankelijk van de steun van supporters?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters heeft de supporters opgeroepen om zijn team meer te steunen in deze zware tijden. Verder kan hij per direct beschikken over middenvelder Grigor Sahakjan, een 21-jarige oud-speler van RBC Roosendaal.
Contract voor onbepaalde tijd heeft ook een risico, want ze kunnen dan ook zo van je af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef jelmergeerds het volgende:
[..]
Haha, Van Seeters heeft t mooi voor elkaar met zn contract voor onbepaalde tijd. Sinds wanneer is hij afhankelijk van de steun van supporters?
Hoek en Sparta lijken nu de 2 grootste concurrenten van de Vogels, ook al staan ze beiden ruim achter. Volgende week is het Sparta - Hoek dus dat is weer gunstig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys wint van GVVV met 4-1 en krijgt dus wat lucht. Geinoord lijkt zich na een 1-5 nederlaag tegen Hoek, met wederom twee keer de spits uit Kameroen als doelpuntenmaker en nu de nieuwe nummer twee, op te kunnen maken voor de eerste klasse. Sparta Nijkerk blijft klimmen, wint nu dik bij SDCP.
Morgen update etc.
Kemper blijft al zo goed als zeker bij ons.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
André Kemper, als hij vertrekt, naar ASV Dronten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |