Nope, eerst paar maanden geblesseerd en daarna voornamelijk vanaf de bank. Jammer, wel een goede speler.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.
Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.
Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Vorig jaar heeft ie wel met meer clubs gesproken, was toen ook al niet zo tevreden volgens mij. Goede voetballer natuurlijk, zou bij ons altijd welkom zijn. Maar is absoluut nog niet aan de orde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Je kan zeggen wat je wilt maar Katipana is een goede voetballer. En ja, Opschoor ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Ik ben meer dan tevreden over hem, hij doet het erg goed. Enige minpuntje is het aantal gele kaarten, hij pakt er redelijk wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:29 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe doet Axwijk het? Die werd bij mijn clubbie weggeplukt toen hij naar het betaald voetbal ging.
Thijm is wel een sterke verdediger, beer van een vent. Alleen niet altijd even sterk met veel ruimte om zich heen, bleek bij Kozakken Boys. Maar zeker een geschikte mandekker!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef deejaylethal het volgende:
Verkerk was het vertrouwen van zowat iedereen kwijtgeraakt, en zaterdag was ook nog eens de druppel.
Verder zal Thijm waarschijnlijk naar DOVO komen volgend seizoen.
tenzij die gast enorm goed is.... In de laatste wedstrijd van vorig jaar (tegen Noordwijk) mochten 2 A-junioren nog even 10 minuutjes bij Rijnsburgse Boys invallen... Die verdedigers van Noordwijk hadden het nog knap lastig tegen die spits!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
Die hoeven er niet bang van te worden, dat zijn ze wel voor Kevin Winter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |