Nope, eerst paar maanden geblesseerd en daarna voornamelijk vanaf de bank. Jammer, wel een goede speler.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.
Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.
Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Vorig jaar heeft ie wel met meer clubs gesproken, was toen ook al niet zo tevreden volgens mij. Goede voetballer natuurlijk, zou bij ons altijd welkom zijn. Maar is absoluut nog niet aan de orde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Je kan zeggen wat je wilt maar Katipana is een goede voetballer. En ja, Opschoor ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:
[..]
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Ik ben meer dan tevreden over hem, hij doet het erg goed. Enige minpuntje is het aantal gele kaarten, hij pakt er redelijk wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:29 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe doet Axwijk het? Die werd bij mijn clubbie weggeplukt toen hij naar het betaald voetbal ging.
Thijm is wel een sterke verdediger, beer van een vent. Alleen niet altijd even sterk met veel ruimte om zich heen, bleek bij Kozakken Boys. Maar zeker een geschikte mandekker!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef deejaylethal het volgende:
Verkerk was het vertrouwen van zowat iedereen kwijtgeraakt, en zaterdag was ook nog eens de druppel.
Verder zal Thijm waarschijnlijk naar DOVO komen volgend seizoen.
tenzij die gast enorm goed is.... In de laatste wedstrijd van vorig jaar (tegen Noordwijk) mochten 2 A-junioren nog even 10 minuutjes bij Rijnsburgse Boys invallen... Die verdedigers van Noordwijk hadden het nog knap lastig tegen die spits!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
Die hoeven er niet bang van te worden, dat zijn ze wel voor Kevin Winter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
Messemaker had een paar foutjes gemaakt(vooral Volendam uit) waarna Middelbeek de kans kreeg. Tot nu toe doet hij het gewoon goed en blijft hij dus staan. Ook al mag hij de bal inderdaad wat vaker pakken dan stompen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:22 schreef methodmich het volgende:
Wat heeft Messemaker trouwens zo slecht gedaan dat Middelbeek al een tijd keept? Ik vind dat echt geen superkeeper, had ook nog een raar soort boksredding op gegeven moment waarna er een rebound kwam.
Niet echt nee, maar wel opvallend dat er geen concurrentie meer is. In A ook niet overigens. C is alleen nog spannend bovenaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:41 schreef deejaylethal het volgende:
Had iemand daar nog twijfels over dan dit seizoen? Ik zou niet weten wie het anders zou moeten doen...
Okee. Maar Middelbeek is al op leeftijd, niet echt iemand waar je langer mee door kunt gaan, zoals Messemaker wel is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Messemaker had een paar foutjes gemaakt(vooral Volendam uit) waarna Middelbeek de kans kreeg. Tot nu toe doet hij het gewoon goed en blijft hij dus staan. Ook al mag hij de bal inderdaad wat vaker pakken dan stompen.
Tsja, toch blijft Middelbeek wel en Messemaker denk ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Maar Middelbeek is al op leeftijd, niet echt iemand waar je langer mee door kunt gaan, zoals Messemaker wel is.
Die rechtsback van Jodan Boys viel me trouwens voor de tweede keer positief op.
Waarom kom je niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef deejaylethal het volgende:
Ajax-Putten was trouwens wel een leuke wedstrijd zo te zien!
Ik ben benieuwd naar morgen, zal de radio wel ff aanzetten.
Omdat er zo'n 1000 km tussen mij en Spakenburg zit op dit momentquote:
De 1-1 was wel enigszins verdiend, alleen viel de goal in de 95ste minuut en was de tijd allang voorbij. Ja hoe kom je aan blessure tijd? Door zelf veel te gaan liggen, tot ze met 1-0 achter kwamen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Omdat er zo'n 1000 km tussen mij en Spakenburg zit op dit moment. Ben in Dublin tot juni, dus helaas geen wedstrijden meer voor mij. Wel live radio, dat scheelt!
Ja, dat mis ik gelukkig allemaal. Maar zo las ik ook ergens dat de penalty niet eens echt een overtreding was. Gelukkig kan ik t allemaal terugzien vanavond ;-).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef F1Bas het volgende:
En wat was de scheids(en vooral de grensrechter!!!) weer bar slecht. En ja, dat heb ik ook gezegd toen we met 3-0 ofzo wonnen. Het niveau van de scheidsrechters is echt onder de maat.
Haha, Van Seeters heeft t mooi voor elkaar met zn contract voor onbepaalde tijd. Sinds wanneer is hij afhankelijk van de steun van supporters?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters heeft de supporters opgeroepen om zijn team meer te steunen in deze zware tijden. Verder kan hij per direct beschikken over middenvelder Grigor Sahakjan, een 21-jarige oud-speler van RBC Roosendaal.
Contract voor onbepaalde tijd heeft ook een risico, want ze kunnen dan ook zo van je af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef jelmergeerds het volgende:
[..]
Haha, Van Seeters heeft t mooi voor elkaar met zn contract voor onbepaalde tijd. Sinds wanneer is hij afhankelijk van de steun van supporters?
Hoek en Sparta lijken nu de 2 grootste concurrenten van de Vogels, ook al staan ze beiden ruim achter. Volgende week is het Sparta - Hoek dus dat is weer gunstig.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys wint van GVVV met 4-1 en krijgt dus wat lucht. Geinoord lijkt zich na een 1-5 nederlaag tegen Hoek, met wederom twee keer de spits uit Kameroen als doelpuntenmaker en nu de nieuwe nummer twee, op te kunnen maken voor de eerste klasse. Sparta Nijkerk blijft klimmen, wint nu dik bij SDCP.
Morgen update etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |