abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65429954
Leuke actie van de vogels supporters om Japie Molenaar uit de kleedkamer te halen en hem een helden onthaal te geven in de vogels kantine...
pi_65436082
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.

Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Nope, eerst paar maanden geblesseerd en daarna voornamelijk vanaf de bank. Jammer, wel een goede speler.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_65450410
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Opschoor en JP Hartog na dit seizoen dus ook weg bij de Vogels.

Opschoor speelde dit seizoen niet veel meer toch?
Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
pi_65462604
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:

[..]

Nee, hij kan absoluut niet door één deur met Roy Wesseling, die zijn vriendje Ferdinand Katipana de hand boven het hoofd houdt. Volgens welingelichte bronnen willen ASWH en Kozakken Boys Opschoor graag hebben. Laatstgenoemde club had vorig seizoen ook al een megabedrag voor hem over.
Vorig jaar heeft ie wel met meer clubs gesproken, was toen ook al niet zo tevreden volgens mij. Goede voetballer natuurlijk, zou bij ons altijd welkom zijn. Maar is absoluut nog niet aan de orde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65472406
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:05 schreef Geweldenaar het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt maar Katipana is een goede voetballer. En ja, Opschoor ook.
pi_65498128
De site van Volendam schrijft een stukje over Japie Molenaar en zijn avonturen op de Westmaat.

http://www.rkav-volendam.nl/index.php?id=&module=news&cat_id=9&mid=2765&item_id=8333
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:41:04 #257
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_65505561
Bij DOVO zal zaterdag hoogstwaarschijnlijk Erik vd Meer als trainer lang het veld staan.
Daarnaast zijn er gesprekken gaande met Opschoor voor volgend jaar, en heeft Dreef als eerste bijgetekend.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_65535666
Ton weggestuurd of blijft ie in een andere functie?

Dreef is als ie op dreef is best aardig altijd toch?

Wilson niet naar FC Utrecht dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_65538437
Axwijk en van Hoof blijven bij de Vogels

Alleen nog maar bankzitters die tot nu toe weggaan, dat is mooi. Alleen jammer van Opschoor en JP.
pi_65538457
Hoe doet Axwijk het? Die werd bij mijn clubbie weggeplukt toen hij naar het betaald voetbal ging.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65538682
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 18:29 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe doet Axwijk het? Die werd bij mijn clubbie weggeplukt toen hij naar het betaald voetbal ging.
Ik ben meer dan tevreden over hem, hij doet het erg goed. Enige minpuntje is het aantal gele kaarten, hij pakt er redelijk wat.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:01:42 #262
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_65570178
Verkerk was het vertrouwen van zowat iedereen kwijtgeraakt, en zaterdag was ook nog eens de druppel.
Verder zal Thijm waarschijnlijk naar DOVO komen volgend seizoen.

Aguilera door bij GVVV
Be your best
pi_65576758
Afgelast, bah. Lekker onnodig ook nu we op kunstgras spelen er wel gewoon tegen Kampen oefenen.
pi_65576950
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef deejaylethal het volgende:
Verkerk was het vertrouwen van zowat iedereen kwijtgeraakt, en zaterdag was ook nog eens de druppel.
Verder zal Thijm waarschijnlijk naar DOVO komen volgend seizoen.

Thijm is wel een sterke verdediger, beer van een vent. Alleen niet altijd even sterk met veel ruimte om zich heen, bleek bij Kozakken Boys. Maar zeker een geschikte mandekker!

Wel logisch dat Verkerk alsnog moest gaan. Hoop voor jullie dat Van der Meer het goed gaat doen!

Hoe vind jij na een half seizoen Daniël Kops trouwens? Valt ie tegen of juist niet?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:41:51 #265
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_65581044
Nog weinig van Kops gezien, maar ik vind ook niet dat hij goed gebruikt is. Het zal me benieuwen hoe hij het de tweede helft van het seizoen gaat doen, al zal ik persoonlijk er niet veel van gaan bijwonen daar ik in Ierland zit tot juni.
Verder duikt de naam Kuyer op van SVL. Jonge kerel blijkbaar...
Be your best
pi_65604210
Okee, afwachten dus. Oefenduel vandaag wel gelijk gewonnen zag ik. Schokeffectje? Kops drie goals.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:39:22 #267
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_65607486
Ja, dat ging blijkbaar prima. Maar VRC is ook niet echt een tegenstander die op het veld tegenstand zou kunnen bieden.
Het zal me allemaal benieuwen, ik blijf het nieuws in ieder geval goed volgen en jullie horen het.
Be your best
pi_65756100
Een speler van de A1 van de Vogels komend seizoen bij de A-selectie.
pi_65766109
Daar zullen de blauwen niet echt bang van worden, ik in ieder geval zeker niet.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:10:33 #270
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_65774524
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
tenzij die gast enorm goed is.... In de laatste wedstrijd van vorig jaar (tegen Noordwijk) mochten 2 A-junioren nog even 10 minuutjes bij Rijnsburgse Boys invallen... Die verdedigers van Noordwijk hadden het nog knap lastig tegen die spits!

Leeftijd zegt dus niks. IJsselmeervogels A1 speelt 2e divisie ofzo toch?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_65787500
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Geweldenaar het volgende:
Die hoeven er niet bang van te worden, dat zijn ze wel voor Kevin Winter.

De blauwen hebben Lisse geld geboden om Kevin bij Lisse te houden voor dit seizoen
En geloof mij dat deze bron klopt
pi_65832851
Het was echt superkoud

Wel een verdiende zege en een erg mooie goal van Bronckorst. JB vond ik de heenwedstrijd een stuk beter. Al kregen ze nog wel kansen op de 1-1 maar de 0-2 zat er ook nog in.

Michel, was je samen met Leushuis want die heb ik wel gezien

Blauwen
pi_65833110
Nee, ik was met drie anderen. Eerste helft achter de goal bij de kleedkamers ongeveer, maar ver naar achteren omdat het best druk was, tweede helft lange zijde.

Wel een verdiende zege inderdaad, maar erg sterk was het ook weer niet. Vond Vogels vooral degelijk en met hun individuele kwaliteiten kunnen ze elke wedstrijd scoren, dus gewoon slim uitgespeeld. Echte kansen op 1-1 waren er ook weer niet vond ik, al waren er enkele ballen die er zo in kunnen waaien. Wel kansen op 0-2 ook, dat ene gekraakte schot nog. En Meurs met een goede vrije trap.

De Afrikaanse spits van Hoek doet voor het eerst van zich spreken door de 2-3 te maken bij Spakenburg, dat de weg wat kwijt lijkt te zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_65833944
Was niet best nee maar dit veld was ook dramatisch nat.
pi_65834228
Vooral aan die lange zijde met de verhogingen spatte het inderdaad aardig op. Ach, drie punten zijn binnen, zonder heel veel problemen. Dat kenmerkt een kampioensploeg, zulke duels winnen.

Wat heeft Messemaker trouwens zo slecht gedaan dat Middelbeek al een tijd keept? Ik vind dat echt geen superkeeper, had ook nog een raar soort boksredding op gegeven moment waarna er een rebound kwam.
www.thuisuiteten.nl
pi_65834684
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:22 schreef methodmich het volgende:
Wat heeft Messemaker trouwens zo slecht gedaan dat Middelbeek al een tijd keept? Ik vind dat echt geen superkeeper, had ook nog een raar soort boksredding op gegeven moment waarna er een rebound kwam.
Messemaker had een paar foutjes gemaakt(vooral Volendam uit) waarna Middelbeek de kans kreeg. Tot nu toe doet hij het gewoon goed en blijft hij dus staan. Ook al mag hij de bal inderdaad wat vaker pakken dan stompen.
pi_65840346
Spakenburg laat het nu al lopen... Mogen er van uit gaan dat de Vogels weer een titel gaan halen?!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zondag 8 februari 2009 @ 01:41:20 #278
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_65840810
Had iemand daar nog twijfels over dan dit seizoen? Ik zou niet weten wie het anders zou moeten doen...

DOVO heeft vandaag tegen VVA (bovenaan in 2e klasse) geoefend: 6-0 winst. Weer een makkelijke winstpartij, maar er zit natuurlijk aardig wat niveauverschil in.

Klein en (slechte) keeper Ruizendaal ook volgend jaar bij DOVO.
Be your best
pi_65840865
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:41 schreef deejaylethal het volgende:
Had iemand daar nog twijfels over dan dit seizoen? Ik zou niet weten wie het anders zou moeten doen...

Niet echt nee, maar wel opvallend dat er geen concurrentie meer is. In A ook niet overigens. C is alleen nog spannend bovenaan.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_65852054
Speelronde 16

AFC Ajax - SDC Putten 3-2 (0-1)
33. 0-1 Harry Hamstra 61. 1-1 Shiver Abdulrahman 83. 1-2 Marchel Kamphuis 88. 2-2 Diego Esajas 90 (+3). 3-2 Kevin van Baarlen

Bennekom - Geinoord 4-0 (0-0)
50. 1-0 Clint van der Wal 65. 2-0 Martin van Eck 75. 3-0 Lennart van de Peppel 81. 4-0 Ismail El Abbassi

Jodan Boys - IJsselmeervogels 0-1 (0-0)
71. 0-1 Raymond Bronkhorst

Spakenburg - Hoek 2-3 (2-1)
4. 1-0 Salim Amerzgiou 31. 2-0 Maurice van der Wilt 43. 2-1 Gideon Imagbudu 62. 2-2 Stijn Mahieu 82. 2-3 Arnold Nguekam
Rood: Roy van Velzen (Spakenburg, 2 x geel)

Sparta Nijkerk - Volendam 4-0 (2-0)
3. 1-0 Dick Kooijman 28. 2-0 Stefan Fredriksen 56. 3-0 Guus Reurink 90 (+2). 4-0 Lopes Dinis Magalhaes

DOVO - Zwaluwen '30 / Henver en Kozakken Boys - GVVV werden afgelast

STAND

1. IJsselmeervogels 15-38
2. GVVV 14-27 *
3. Hoek 14-25
4. Sparta Nijkerk 15-25
5. Bennekom 15-24
6. Spakenburg 15-23 *
7. Volendam 15-18
8. SDC Putten 15-17
9. Kozakken Boys 14-16
10. Jodan Boys 15-16
11. DOVO 14-15
12. AFC Ajax 15-13
13. Zwaluwen '30 / Henver 14-12
14. Geinoord 14-11

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 11
=. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 11
3. Thijs Houwing (Spakenburg) 10
4. Jaap Molenaar (Volendam) 9
=. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 9

De nieuwe spits van Hoek, Arnold Nguekam, hielp zijn ploeg met een assist en de winnende goal langs Spakenburg

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_65852093
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Messemaker had een paar foutjes gemaakt(vooral Volendam uit) waarna Middelbeek de kans kreeg. Tot nu toe doet hij het gewoon goed en blijft hij dus staan. Ook al mag hij de bal inderdaad wat vaker pakken dan stompen.
Okee. Maar Middelbeek is al op leeftijd, niet echt iemand waar je langer mee door kunt gaan, zoals Messemaker wel is.

Die rechtsback van Jodan Boys viel me trouwens voor de tweede keer positief op.
www.thuisuiteten.nl
pi_65853312
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Maar Middelbeek is al op leeftijd, niet echt iemand waar je langer mee door kunt gaan, zoals Messemaker wel is.

Die rechtsback van Jodan Boys viel me trouwens voor de tweede keer positief op.
Tsja, toch blijft Middelbeek wel en Messemaker denk ik niet.
pi_65919239
Jodan Boys-rechtsback Maarten Vink stopt na dit seizoen. Hij gaat in Zwijndrecht wonen en vermoedelijk in een vriendenteam voetballen of bij Drechtstreek spelen.

Kozakken Boys haalt de bonkige spits Christiaan Perrier, ex-NAC Breda, van Unitas.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:41:29 #284
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_66034263
Ajax-Putten was trouwens wel een leuke wedstrijd zo te zien!

Ik ben benieuwd naar morgen, zal de radio wel ff aanzetten .
Be your best
pi_66037820
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef deejaylethal het volgende:
Ajax-Putten was trouwens wel een leuke wedstrijd zo te zien!

Ik ben benieuwd naar morgen, zal de radio wel ff aanzetten .
Waarom kom je niet?

Als de spelers gewoon genoeg inzet tonen is DOVO morgen kansloos maar je zal altijd zien dat het misgaat als ik dat zeg.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:11:00 #286
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_66055002
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef F1Bas het volgende:
Waarom kom je niet?
Omdat er zo'n 1000 km tussen mij en Spakenburg zit op dit moment . Ben in Dublin tot juni, dus helaas geen wedstrijden meer voor mij. Wel live radio, dat scheelt!
Be your best
pi_66060811
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Omdat er zo'n 1000 km tussen mij en Spakenburg zit op dit moment . Ben in Dublin tot juni, dus helaas geen wedstrijden meer voor mij. Wel live radio, dat scheelt!
De 1-1 was wel enigszins verdiend, alleen viel de goal in de 95ste minuut en was de tijd allang voorbij. Ja hoe kom je aan blessure tijd? Door zelf veel te gaan liggen, tot ze met 1-0 achter kwamen.

Maar goed, de Vogels speelden met te weinig inzet en gingen op het einde van de wedstrijd alleen maar achteruit lopen.

En wat was de scheids(en vooral de grensrechter!!!) weer bar slecht. En ja, dat heb ik ook gezegd toen we met 3-0 ofzo wonnen. Het niveau van de scheidsrechters is echt onder de maat.

Maar goed, bijna alle achtervolgers verspelen ook punten dus niks aan de hand.
pi_66062409
Verrassende transfer: Albert van Nijhuis van SDC Putten naar Sparta Nijkerk

Ook rond: Frans van den Steenhoven van Roda Boys / Bommelerwaard naar Kozakken Boys en Roy van Velzen van Spakenburg terug naar Nunspeet

Kozakken Boys krijgt trouwens dikke klop in Hoorn.
www.thuisuiteten.nl
pi_66086337
Speelronde 17

Geinoord - Spakenburg 0-2 (0-1)
34. 0-1 Sven Baas 74. 0-2 Jeroen Westera

GVVV - Bennekom 0-2 (0-0)
70. 0-1 Clint van der Wal 77. 0-2 Roy de Ruiter

Hoek - AFC Ajax 2-2 (0-0)
49. 1-0 Thomas Ragut 55. 1-1 Kevin van Baarlen 60. 1-2 Shiver Abdulrahman 72. 2-2 Arnold Nguekam

Volendam - Jodan Boys 0-0 (0-0)

IJsselmeervogels - DOVO 1-1 (0-0)
53. 1-0 Kwong-Wah Steinraht (strafschop) 90 (+2). 1-1 Daniël Kops

Zwaluwen '30 / Henver - Kozakken Boys 3-0 (2-0)
24. 1-0 Peter Neuvel 38. 2-0 Peter Neuvel 90 (+4). 3-0 Niels Joren

SDC Putten - Sparta Nijkerk werd afgelast

STAND

1. IJsselmeervogels 16-39
2. GVVV 15-27 *
3. Bennekom 16-27
4. Hoek 15-26
5. Spakenburg 16-26 *
6. Sparta Nijkerk 15-25
7. Volendam 16-19
8. SDC Putten 15-17
9. Jodan Boys 16-17
10. Kozakken Boys 15-16 (-3)
11. DOVO 15-16 (-15)
12. Zwaluwen '30 / Henver 15-15
13. AFC Ajax 16-14
14. Geinoord 15-11

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 12
2. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 11
4. Jaap Molenaar (Volendam) 9
=. Clint van der Wal (Bennekom) 9

Peter Neuvel scoorde twee keer voor Zwaluwen '30 / Henver en hielp zijn ploeg zo aan de winst op Kozakken Boys

www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 februari 2009 @ 11:22:15 #290
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_66113360
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef F1Bas het volgende:
En wat was de scheids(en vooral de grensrechter!!!) weer bar slecht. En ja, dat heb ik ook gezegd toen we met 3-0 ofzo wonnen. Het niveau van de scheidsrechters is echt onder de maat.
Ja, dat mis ik gelukkig allemaal. Maar zo las ik ook ergens dat de penalty niet eens echt een overtreding was. Gelukkig kan ik t allemaal terugzien vanavond ;-).
Feit is dat DOVO iig een beetje herstel heeft getoond, al ben ik meer benieuwd naar volgende week.
Be your best
pi_66126972
Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters heeft de supporters opgeroepen om zijn team meer te steunen in deze zware tijden. Verder kan hij per direct beschikken over middenvelder Grigor Sahakjan, een 21-jarige oud-speler van RBC Roosendaal.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:08:41 #292
245643 jelmergeerds
Zoekt hoofdklasse-experts
pi_66160902
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters heeft de supporters opgeroepen om zijn team meer te steunen in deze zware tijden. Verder kan hij per direct beschikken over middenvelder Grigor Sahakjan, een 21-jarige oud-speler van RBC Roosendaal.
Haha, Van Seeters heeft t mooi voor elkaar met zn contract voor onbepaalde tijd. Sinds wanneer is hij afhankelijk van de steun van supporters?
Hoofdklasse-expert met een vlotte pen? Stuur mij een mail. Wij zoeken verslaggevers van alle clubs in de hoofdklasse zaterdag en zondag.
pi_66202211
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:08 schreef jelmergeerds het volgende:

[..]

Haha, Van Seeters heeft t mooi voor elkaar met zn contract voor onbepaalde tijd. Sinds wanneer is hij afhankelijk van de steun van supporters?
Contract voor onbepaalde tijd heeft ook een risico, want ze kunnen dan ook zo van je af.
www.thuisuiteten.nl
pi_66244213
Opschoor naar Kozakken Boys na dit seizoen. Goede aanwinst voor ze, hopelijk geen degradatie voor de mannen uit Werkendam.
www.thuisuiteten.nl
pi_66322004
Kozakken Boys wint van GVVV met 4-1 en krijgt dus wat lucht. Geinoord lijkt zich na een 1-5 nederlaag tegen Hoek, met wederom twee keer de spits uit Kameroen als doelpuntenmaker en nu de nieuwe nummer twee, op te kunnen maken voor de eerste klasse. Sparta Nijkerk blijft klimmen, wint nu dik bij SDCP.

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_66323035
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys wint van GVVV met 4-1 en krijgt dus wat lucht. Geinoord lijkt zich na een 1-5 nederlaag tegen Hoek, met wederom twee keer de spits uit Kameroen als doelpuntenmaker en nu de nieuwe nummer twee, op te kunnen maken voor de eerste klasse. Sparta Nijkerk blijft klimmen, wint nu dik bij SDCP.

Morgen update etc.
Hoek en Sparta lijken nu de 2 grootste concurrenten van de Vogels, ook al staan ze beiden ruim achter. Volgende week is het Sparta - Hoek dus dat is weer gunstig.

IJsselmeervogels maar met 1-3 gewonnen bij 5e klasser Elinkwijk maar ach die speelden ook met 9 man achter de bal. Volgende ronde tegen zondag hoofdklasser Hilversum.
pi_66323698
Dat zijn altijd vervelende potjes, tegen zo'n defensieve muur. Hadden wij deze week ook nog tegen Tholense Boys. Gewoon winnen en verder bekeren, dat telt. Al is een dikke zege leuker om te zien natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_66344113
Inhaalronde

Geinoord - Hoek 1-5 (1-2)
20. 0-1 Arnold Nguekam 27. 1-1 Oussama Belkaraouia 40. 1-2 Stijn Mahieu 55. 1-3 Ferry Alfons 65. 1-4 Stijn Mahieu 88. 1-5 Arnold Nguekam

Kozakken Boys - GVVV 4-1 (1-1)
23. 1-0 Dennis Verhoef 38. 1-1 Dennis van Meegdenburg 60. 2-1 Marruchen Zimmerman 80. 3-1 Arjan van Vuuren 90. 4-1 Marruchen Zimmerman
Rood: Michiel van der Valk (GVVV, 2 x geel)

SDC Putten - Sparta Nijkerk 0-3 (0-1)
12. 0-1 Mitchell Poot 62. 0-2 Niels Buijtenhuis 86. 0-3 Niels Buijtenhuis

STAND

1. IJsselmeervogels 16-39
2. Hoek 16-29
3. Sparta Nijkerk 16-28
4. GVVV 16-27 (+8) *
5. Bennekom 16-27 (+6)
6. Spakenburg 16-26 *
7. Kozakken Boys 16-19 (0)
8. Volendam 16-19 (-1)
9. Jodan Boys 16-17 (+1)
10. SDC Putten 16-17 (-10)
11. DOVO 15-16 (-15)
12. Zwaluwen '30 / Henver 15-15
13. AFC Ajax 16-14
14. Geinoord 16-11

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 12
=. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 12
4. Stijn Mahieu (Hoek) 9
=. Jaap Molenaar (Volendam) 9
=. Clint van der Wal (Bennekom) 9
=. Marruchen Zimmerman (Kozakken Boys) 9

De Belg Stijn Mahieu maakte gisteren wederom twee goals voor Hoek bij de dikke zege op Geinoord en heeft nu al negen keer gescoord

www.thuisuiteten.nl
pi_66344419
Bekeruitslagen van teams uit B

West I:

Elinkwijk zaterdag - IJsselmeervogels 1-3 (Steinraht, Kevin Winter en Kemper)

De Meern - Zwaluwen '30 / Henver 2-3 (Leeflang, Koning en Parris in de slotminuut)

Oost:

NEC - Bennekom 0-0, Bennekom w.n.s. (wedstrijd van dinsdag)
www.thuisuiteten.nl
pi_66451449
André Kemper, als hij vertrekt, naar ASV Dronten?

Verder haalde Sparta Nijkerk nog een speler van SDC Putten, ene Vlugt.

En de nieuwe spits van Hoek is statistisch gezien op één na de beste sinds zijn entree bij de club. Alleen Jan Huijgens deed het beter.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')