1 gast ging wel uit zn plaat met werd tegengehouden door securityquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Nee, beetje provoceren, maar verder niks. Is ook niet nodig...
Jack zie ik zeker niet tussentijds vertrekken!quote:Op zondag 9 november 2008 01:45 schreef Angstgegner het volgende:
Spakenburg kwam dit seizoen voor de achtste keer (zes minuten voor rust) op achterstand, maar door een geweldige pegel van Ruben Wilson stond het enkele minuten alweer gelijk. Dat was niet meer dan gerechtigheid omdat de goal van de gasten van linksback Ivo te Velthuis (een als voorzet bedoeld schot) totaal uit de lucht kwam vallen en er maar één ploeg continu de aanval zocht. In de tweede helft had Spakenburg wederom het beste van het spel, zonder aanvankelijk grote kansen te scheppen. Eén minuut na de invalbeurt van de kwikzilverachtige vleugelspits Donovan Mijnals was de 2-1 een feit. Opnieuw Wilson, die zich de laatste weken in het veld keurig gedraagt, kopte de bal in de touwen. Vervolgens werd het 3-1 door een fantastisch doelpunt met buitenkant rechts van middenvelder Christy Bonevacia, een speler die normaal gesproken alleen scoort in de warming-up. In de blessuretijd benutte Thijs Houwing een terecht gegeven strafschop (4-1) waardoor hij zijn totaal op acht bracht. De rode kaart die scheidsrechter Jan Smit aan Sparta-verdediger Marco Kints, de man die de penalty veroorzaakte, was zwaar overdreven.
Een nieuwe trainer is er nog altijd niet. Afgelopen week leek de club rond te komen met ex-Sparta Nijkerk-trainer Hans van Arum, die momenteel Jong Vitesse onder zijn hoede heeft. Van Arum wilde zijn werkzaamheden bij de Arnhemse club dolgraag combineren met de functie van hoofdtrainer van Spakenburg, maar Vitesse wilde geen medewerking verlenen. De verslaggever van de regionale omroep RTV Utrecht vertelde zaterdag tegen iedereen die het maar horen wilde, dat de man die de snelste goal uit de historie van de eredivisie op zijn naam heeft staan, de nieuwe trainer zou worden.
Ik weet niet waar de beste man dit vandaan haalt, maar de persoon in kwestie - Koos Waslander (ex-trainer DOTO), oftewel Rooie Koos - heeft zelf gesollictiteerd bij Spakenburg, maar er is absoluut nog niet met hem gesproken, en misschien gaat dat ook wel helemaal niet gebeuren. RTV Utrecht had ook Henk Wisman geconfronteerd met de vermeende interesse van Spakenburg, maar deze Amsterdammer zei van niets te weten. Dat kan kloppen, want hij is absoluut niet benaderd door Spakenburg. Wel werd afgelopen week duidelijk dat oud-FC Twente-verdediger André Paus, de huidige trainer van zondag-hoofdklasser WKE is gepolst door Spakenburg, maar ook Paus krijgt geen toestemming van WKE om naar Spakenburg te vertrekken. John de Wolf heeft ook een visje uitgegooid, maar Spakenburg toonde geen belangstelling voor hem.
FC Utrecht-trainer David Nascimento werd twee weken geleden wel gepolst, maar hij wacht liever eerst de rechtszaak af. De spoeling wordt steeds dunner, maar toch hopen de beleidsbepalers er op zeer korte termijn met een geschikte kandidaat uit te komen. Zelf zou ik graag Jack van den Berg op De Westmaat zien, maar ik kan me niet voorstellen dat deze trainer zijn huidige club Barendrecht in de steek zal laten.
quote:Van Seeters blijft trainer van Kozakken Boys
WERKENDAM - Ad van Seeters blijft voorlopig trainer van zaterdag-hoofdklasser Kozakken Boys.
De Brabander is donderdagavond met het bestuur van de ’boys’ een verbintenis voor onbepaalde tijd aangegaan, een unicum voor de Werkendamse club. Van Seeters is momenteel al weer aan zijn derde seizoen op sportpark De Zwaaier bezig.
Jammergenoeg op het laatste moment afgeketst. Nadat hij contact opgenomen had met Jan Reker (!!!) kwam hij met allerlei rare eisen op de proppen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg lijkt volgens RTV Utrecht te gaan kiezen voor Wisman...![]()
Niet te snel conclusies trekken. Vanmiddag deed Meurs het inderdaad aardig, vorige week in Hoek was het drama. En dat terwijl hij toen op zijn favoriete stekkie stond.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:59 schreef F1Bas het volgende:
4-0 gewonnen, simpel zonder veel inzet.
Die scheids, wat een ramp weer![]()
MM, Meurs lijkt misschien wel een vaste basisplek te hebben, hij doet het goed.
Tosch, de favoriete opponent van Ruben Wilson,stuntelt al vanaf zijn eerste wedstrijd in het shirt bij IJsselmeervogels. Dus dit is geen nieuws.. Waarom lees ik hier niets over het feit dat een speler als Axwijk - tot groot ongenoegen van de rooie supporters bijna drie kwartier moest warmlopen, zonder in het veld te komen. Als blikken hadden kunnen doden, had Wesseling volgens ooggetuigen (waaronder mijn zeer fanatieke rooie zwager), niet meer geleefd,. Ook het gebaar met de onderarm van Christian Opschoor - na zijn goal - in de richting van de bank, zegt alles over de manier waarop Wesseling met zijn spelers omgaat. De beste man speelt met vuur. Ben zeer benieuwd hoe er op hem zal worden gereageerd als clubs als GVVV en Spakenburg in de komende weken de rooien op een nederlaag zullen tracteren.quote:Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Niet te snel conclusies trekken. Vanmiddag deed Meurs het inderdaad aardig, vorige week in Hoek was het drama. En dat terwijl hij toen op zijn favoriete stekkie stond.
Geinnoord is zonder twijfel een degradatiekandidaat. Als IJsselmeervogels wat scherper was geweest had het richting 10 kunnen lopen.
Steinrath is hopeloos uit vorm, Jefrey Winter is nog niet helemaal op niveau, Dus Kemper werd node gemist voorin.
Achterin was het als vanouds. Een opzichtig stuntelende Tosch. Iedereen zag het behalve Wesseling.
De volgende 3 tegenstanders van IJsselmeervogels bepalen waar ze nu echt staan. Klinkt logisch omdat we dan op de helft zijn, maar in dit geval zijn het de nummers 2, 3 en 4.
Wie zei er ook alweer dat de KNVB een belachelijke wedstrijdplanning had gemaakt?
Dat verdiende niet de schoonheidsprijs, maar om daar nou zo'n drama van te maken. Axwijk heeft gewoon net als alle andere spelers een arbeidsovereenkomst. Als Wesseling geen meerwaarde ziet in een wissel is dat zijn goed recht. Ook al laat hij hem 90 minuten warmlopen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:20 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Tosch, de favoriete opponent van Ruben Wilson,stuntelt al vanaf zijn eerste wedstrijd in het shirt bij IJsselmeervogels. Dus dit is geen nieuws.. Waarom lees ik hier niets over het feit dat een speler als Axwijk - tot groot ongenoegen van de rooie supporters bijna drie kwartier moest warmlopen, zonder in het veld te komen. Als blikken hadden kunnen doden, had Wesseling volgens ooggetuigen (waaronder mijn zeer fanatieke rooie zwager), niet meer geleefd,. Ook het gebaar met de onderarm van Christian Opschoor - na zijn goal - in de richting van de bank, zegt alles over de manier waarop Wesseling met zijn spelers omgaat. De beste man speelt met vuur. Ben zeer benieuwd hoe er op hem zal worden gereageerd als clubs als GVVV en Spakenburg in de komende weken de rooien op een nederlaag zullen tracteren.
Elleboog of niet, het is gewoon rood. Hij maakt een slaande beweging en raakt zijn tegenstander waar de scheids bij staat. Dan kan je zeggen dat het per ongeluk is, maar dat telt niet. Hoe vaak wordt er wel niet een penalty gegeven wegens onbedoeld hands?quote:Op zondag 16 november 2008 18:13 schreef Angstgegner het volgende:
Vervolgens een onterechte rode kaart voor Duncan van Moll. Ik weet niet wat voor vuiltje de verslaggever van RTV West in zijn ogen heeft gehad, toen hij het over een elleboog had, maar op de beelden kun je zien dat Van Moll na te zijn geduwd zich los probeert te rukken, waarbij hij een wat onhandige beweging met zijn arm maakt. Onder een elleboogstoot versta ik echter iets geheel anders.
Rob Koelewijn kan dit niet geweest zijn, want die is al acht jaar weg bij Spakenburg. Omdat jij en je rode vriendjes dit soort zaken onbesproken laten, meld ik dit gewoon hier. Ik benadruk met dit soort voorbeelden dat Wesseling niet met mensen kan omgaan, dus onmogelijk een goede trainer kan zijn..quote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Dat verdiende niet de schoonheidsprijs, maar om daar nou zo'n drama van te maken. Axwijk heeft gewoon net als alle andere spelers een arbeidsovereenkomst. Als Wesseling geen meerwaarde ziet in een wissel is dat zijn goed recht. Ook al laat hij hem 90 minuten warmlopen.
Axwijk heb ik na de wedstrijd gesproken. Hij baalde dat hij niet mocht invallen, maar gaf toe dat hij conditioneel nog niet helemaal op niveau is. Dinsdag speelt IJsselmeervogels tegen Chabab. Ik verwacht dat Axwijk dan gewoon speelt.
Typernd wel dat dat weer uit jouw koker komt. Was het niet Rob Koelewijn die opzichtig weigerde in te vallen in blessuretijd na de hele tweede helft te hebben moeten warmlopen?
Je argumentatie was toen van dezelfde strekking als van mij nu.
Waarom maakt de scheidsrechter dan melding van een trappende beweging op het wedstrijdformulier? Daar was absoluut geen sprake van en daar gaat Spakenburg tegen in beroep. Ik moet eerst nog maar eens zien of de beelden niet als wettig bewijsmiddel worden beschouwd, want ik heb ook weleens andere verhalen gehoord. Wat hier is gebeurd, kan natuurlijk niet..quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Elleboog of niet, het is gewoon rood. Hij maakt een slaande beweging en raakt zijn tegenstander waar de scheids bij staat. Dan kan je zeggen dat het per ongeluk is, maar dat telt niet. Hoe vaak wordt er wel niet een penalty gegeven wegens onbedoeld hands?
quote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef 5-Sterren het volgende:
Prachtig voetbalfilmpje, maar wie is toch die C-acteur met het grijze T-shirt aan die tussen de twee shots van Jack en Tom zit.
http://www.voetbal21.nl/movie/MzcxMDEtNDUxODc-
Het antwoord aan het einde van het filmpje.
Klopt, ben ik met je eens... Maar ik doelde meer op jouw reactie dat het onterecht rood was volgens jou... En dan kan je je wel afvragen of hij die slaande beweging wel gezien heeft of dat ie een trappende beweging gezien meent te hebben. Maar rood was t sowieso!quote:Op maandag 17 november 2008 10:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Waarom maakt de scheidsrechter dan melding van een trappende beweging op het wedstrijdformulier? Wat hier is gebeurd, kan natuurlijk niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |